jammer genoeg heb ik weer eens niet iets positiefs te vertellen.....
ben vanwege de enorme bijwerkingen van de metformine na maanden ermee gestopt.
de bij werkingen zijn dagelijks, misselijk, zweten, hartkloppingen, maagpijn.
ik ben nu drie weken geleden gestopt en na 2 a 3 dagen waren al die klachten weg. het is zelfs zo dat mijn haaruitval beduidend minder is.
ik kon ternauwernood nog sporten omdat ik na een paar minuten al enorm verzuurde spieren had, nooit gedacht dat dit door de met kwam maar ook dit is weg.
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, ik ben wel weer ruim 2 kilo aangekomen.
ik heb nu een brief geschreven aan cardon en aan de endocrinoloog giri in gent, dat ik dus die medicatie niet meer neem,vanwege al die narigheid erbij en dat ik dus graag een andere oplossing wil.
ik raak er steeds meer van overtuigd dat er bij mij teweinig gebypasst wordt.
ik hou me goed aan alle regels wat eten betreft dus dat kan het echt niet zijn.
vorige week heb ik cardon al gebeld en gesproken met haar secretaresse, die vertelde mij dat cardon zou bellen maar nog niets gehoord vandaar de brief.
tot nu kreeg ik steeds tehoren dat ik geduld moet hebben maar nu na ruim 15 maanden en maar 13 kilo gewichts verkies heb ik geen geduld meer.
ben benieuwd of ik antwoord krijg.
hoop niet dat jullie me (zoals op wls) uitmaken voor zeurpiet klager enz.
want dat ben ik echt niet ik ben zeer blij met de kilo die eraf zijn maar het is na zo'n ingrijpende operatie toch echt te weinig.
ik woog 90 kilo toen ik de gbp kreeg en nu dus ruim 77 bij een lengte van maar 153 is dit dus nog steeds veel te veel.
mijn buikomvang is 108 cm, dus ruim 20 cm teveel.
hoop gauw wat tehoren van cardon en of giri................liefs voor juliie mymiata.