Jullie weten dat ik een slikfoto moet laten maken.
Ik moet daar voor een verwijskaart hebben van mijn huisarts,maar deze wist niet WAT voor slikfoto,.....
Dus belde ze in het bijzijn van mij op naar Ra-Medical in Beverwijk naar de verplegend arts om het een en ander te vragen...
Ik ben dus al vanaf maandag bezig een verwijskaart te krijgen,en wat denk je wat?

??
Zegt de arts van Ra-Medical: Neeeeeeeeeeee,mevouw moet eerst hier haar bandje laten leeghalen,dan kijken we het eens even aan,en dan pas een slikfoto...........KAN WEL WAT TIJD OVERHEEN GAAN.
Ik heb last van zuurbranden,maar mag weer even aanmodderen..........BALEN!!!!!!!!!!!!!!!
Maar Ra-Medical moet bij de arts in Belgie alle info van mijn operatie opvragen,en deze naar het Anthonius ziekenhuis door faxen,en dan mag ik verder daar onder behandeling!!
Contact gehad met Trias zorgverzekering,mijn arts met Anth.Ziekenhuis en Beverwijk
en we hebben de toestemming van allemaal om ipv Beverwijk in Nieuwegein voor controle te gaan...ik woon in Utrecht en dat is 15 minuten van mijn huis vandaan...
Daar ben ik wel blij mee,maar met de rest niet!!!
Ik moet dus EERST weer nar Beverwijk alles uit bandje laten halen,even aankijken en in die tussentijd hopen we maar dat alle docu naar Ziekenhuis Nieuwegein is gefaxt,want pas als alles daar binnenis kan ik een telefoontje krijgen voor een afspraak voor een slikfoto....dus kan nog wel even duren!!!
Hoezo sollen met je lichaam?

Ik baal als een stekker dat mijn bandje weer helemaal leeg wordt gehaald en ik dus weer terug gaat naar af!!!
Ik zal zo heel vreselijk op moeten passen............zonder mijn hulpje...
Het moet, wil ik van mijn klacht af komen...als het helpt tenminste...afwachten dus.
Heb al vanaf november 2005 gedonder met mijn bandje en geen resultaat(7 kilo...)
Ik heb vanmiddag zowel bij de arts als thuis een potje zitten janken...waarom moet ik dat weer hebben???
Dacht voor het juiste gekozen te hebben,maar ik ben bang de verkeerde keuze.
Sta gewoon strak van de zenuwen en stress.......het kan me allemaal even niet meer schelen...
Val niet af,kan niet eten,spug steeds,zuurbranden,en daardoor sta ik nu stijf van de stress.......NIETS HELP.....
Radeloze Alie........... :'(