Anders afslanken - De discussie > je eigen dagboek > dagboek > Topic: miranda's dagboek
Pagina's: 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: miranda's dagboek  (gelezen 2346 keer)

miranda

• ik heb sinds 15 januari 2007 een sleeve
  • Administrator
  • pluk de dag
miranda's dagboek
« Gepost op: mei 30, 2007, 09:52:22 »

Ja waar zal ik het eens over hebben hihihihi,
Nou goed wat ik vandaag al gedaan heb nou ik begin smorgens altijd eerst met wegen jaja ik weet het niet doen maar ik doen het echt elke dag ik moet weten wat mijn lijf doet he, ik heb een tik maar ik zal denk de enigste niet zijn als ik een dag niet gewogen heb word ik gek ohhhhhhhhh erg hoe moet dat nou straks in de vakantie aaaaaaaahhhhhhh.
Nou ja goed dat zien we dan wel weer.
Toen heb ik heerlijk een bakkie koffie genomen want daar begin ik elke dag mee anders word ik niet wakker he.
Nou ja toen achter de pc  is even kijken of er nog gereageerd is en waar ik weer even moet reageren ja het is een hele verslaving hoor, nou ja nadat ik wat gereageerd heb, ben ik het forum wat aan het opruimen anders word het zo on overzichtelijk   ::) ::) ::)
Ook heb ik een nieuwsbrief gemaakt en verstuurd naar jullie allemaal want ja die lotgenotendag kan ik maar niet uit mijn hoofd zetten, ik vind het ook zo jammer dat er niet zoveel mensen komen maar ja de volgende keer beter  :'( :'(
Straks ga k even lekker naar buiten met de kleine meid en wat boodschappen doen ja dat is ook zo'n hobby van me.
Nou dat was mijn ochtendje weer ik hoef jullie natuurlijk niet te vervelen met de nodige huishoudelijke klusjes natuurlijk.
Nou dit word vervolgd.............
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
Re: miranda's dagboek
« Reactie #1 Gepost op: juni 02, 2007, 08:06:33 »

Goedemorgendagboek,
Ik zal eens even neerschrijven wat ik gisteren gedaan heb.
Nou we beginnen elke morgen met een weegmoment koffie en de computer hahahah zo heeft idereen zijn eigen ritueel.
en daarna ben ik mijn was gaan doen en opruimen we kunnen het wel he, om 11.00 vertrokken naar de overblijf ja i ben overblijf moeder en dat doe ik drie keer in de week.
Om kwart voor twee weer terug daarvan en boodschapjes gedaan honden uitlaten, en nog even een momentje voor mezelf de computer hihihihi.
Nog even koffie gedronken met mijn vriendin en dat was even gezellie.
Toen was hubbie weer thuis spullen klaar gezet voor de honkbal en eten gemaakt.
Pfffffffffffff kleine meid daarna klaar gemaakt voor het bed en hup even opgeruimd en zitten.
Joey nog even vermaakt en ook hij hup naar bed.
Nou dat was mijn vrijdag weer.
Is kijken wat het weekend weer in petto heeft.
word vervolgd.........

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #2 Gepost op: juni 21, 2007, 07:45:31 »

Goedemorgen,
Ik denk ik zal weer eens even in mijn dagboek gaan schrijven.
Vandaag moet ik naar de internist ik ben zo benieuwd wat ik daar weeg en wat hij zegt pffffff.
Ik heb afgelopen vrijdag bloedgeprikt en ben benieuwd of ik al tekorten heb ik hoop van niet maar ik ben de laatste tijd erg moe heel erg moe ik ben prikkelbaar en kan weinig hebben dus mischien komt er iets uit mijn bloed.
Mijn vader gaat met me mee gezellig zodat leo geen vrij hoeft te nemen dat heeft hij in de periode voor mijn operatie best veel moeten doen.
Verder maak ik niet veel schokkends mee gelukkig maar he het gaat verder heel goed met me alleen er is 1 maar er gebeurt waar ik bang voor ben geweest ik heb jaaaaaaren lang op het gewicht gezeten wat ik nu weeg en ik kom er niet onder en ik wist het he mijn lijf weet niet wat hij er mee aanmoet.
Ik denk dat ik hem een schop moet gaan geven dus denk ik dat ik vanaf nu moet gaan lijnen jammerrrrrrr hahahahahaha.
Ik bespreek het vanmiddag even met dave schweitzer en zal ik het komen vertellen hier.
fijne dag vandaag  :-* :-* :-*

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #3 Gepost op: juni 22, 2007, 07:34:20 »

Is ik weer,
Nou gisteren naar dave Schweitzer geweest en hij vroeg hoe het ging nou alles is goed hij vroeg nog naar mijn keus van de sleeve en of ik blij was dat ik geen band had genomen ik zeg het is het beste wat me is overkomen en ik zeg ik kan je wel zoenen dat je hebt doorgezet voor een sleeve nou dat was lachen natuurlijk.
Hij zegt ga maar even wegen ik denk oke ben benieuwd het verschil met thuis hahahahaha nou gewoon hetzelfde he pfffff dat scheelt ik ben echt 42 kilo kwijt.
Ik begon nog even over het feit dat ik stil stond ofwel schommelde en moest vertellen wat ik at nou niks verkeerds dus het komt dus toch dat ik jarenlang op dit gewicht heb gezeten dus ik moet even doorzetten maar ja ik baal er wel van.
Mijn bloed was perfect en had geen tekorten dus dat scheelde ook weer.
Mijn bloeddruk was te hoog 186/110 dus ik heb andere medicijnen gekregen met vochtafdrijvers dus mischien dat dat ook nog helpt met afvallen.
Ik heb mijn vitamine b12 spuit gekregen die ik elke drie maanden moet gebruiken en ik heb nu elke dag calcium tabletten ook gebruik ik pantazol voor mijn maagzuur en iedere dag centrum tablet voor de vitamines plus de bloeddruk tabletten pffff mag het wel niet vergeten allemaal ik ben bijna een wandelende apotheek aan het worden.
Nou dat was mijn internist avontuur en ik hoef pas in oktober terug te komen en dan eind september een echo van de galblaas laten maken want die hebben ze er niet uitgehaald.
word vervolgd......

smiley

• Hero Member
« Reactie #4 Gepost op: augustus 20, 2007, 09:22:05 »
 :-*
2e band door dr. cardon in terneuzen en die werkt!
-40kl  val weer af omdat ik er niet de hele dag mee bezig ben.

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #5 Gepost op: augustus 15, 2008, 08:49:50 »

Ik ga ook maar weer is een dagboek bijhouden.

Vandaag ga ik alles inpakken voor de vakantie.... we gaan 14 dagen naar duitsland ik kijk er echt naar uit.
Ik hoop dat ik het in mijn vakantie ook volhou om op mijn eten te letten anders zijn straks die 4 kilo's voor niks geweest hahahahaha.

Ik ben gisteravond naar een paranormale avond geweest na een hele lange tijd en ik kreeg een boodschap dat ik het rustig aan moet doen stap voor stap..... ja ik weet het ik wil nu weer te snel met alles  :-[ :-[ :-[
Maar het klopte weer als een bus.
Nou ik ga opschieten hierzo anders komen de koffers niet vol.
Tot over 14 dagen allemaaaaaaal

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #6 Gepost op: augustus 15, 2008, 09:26:20 »
ik wens je een hele fijne vakantie en doe wat ze op die avond ook zeggen doe rustig aan,
en probeer het om op te letten he!! maar je mag best een keer over de schreef gaan hoor ;)
maar hou het  beperkt hhahaha
nee gek heid hoor je heb het zelf in de hand, geniet van je rust, en komt lekker  ontspannen weer terug
gr karin

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

Cobie

• Sr. Member
  • maagbandje 16-03-2007
« Reactie #7 Gepost op: augustus 15, 2008, 10:03:22 »
Hey Miranda,

Jij ook een heeel fijne vakantie toegewenst!

Groetjes, Gerojo. ;)

Ik las nog even terug over jezelf een wandelende apotheek te voelen...
Waarom leg je de medicijnen niet van te voren klaar?
Er zijn van die bakkies bij de apotheek te koop. Ik heb er 1 voor 7 dagen en dat zet ik dan van te voren uit.
Aan het einde van de dag moet die dag leeg zijn. Anders vergeet ik ook zeker het een en ander in tenemen hoor... ::)

marijke

• Hero Member
  • Ik vecht tegen borstkanker.
« Reactie #8 Gepost op: augustus 15, 2008, 11:04:48 »
Een hele fijne vakantie.
Geniet lekker van de rust, en je gezin.....

We zien-horen je hier wel weer....

groetjes, Marijke
"You'll never know how lucky you are until luck is taken away from you ..."

Juni 2001 maagband in Belgie
Oktober 2005 maagband verwijdert
Juli 2007 GBP in Leyenburg Den Haag
Maart 2009 een cyste weggehaald bij mijn maag

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #9 Gepost op: augustus 15, 2008, 01:38:50 »
Ik heb er 1 gekocht Gerojo  :-* :-* :-*

Bedankt meiden ik ga zeker genieten probeer me zo rustig mogelijk te houden ik ga namelijk altijd lopen stressen voor ik in de auto zit.......en hebben we al lopen kiffen opmekaar hahahahaha ik doe het nu niet  :P :P :P

Kusss Lieverds tot snel

Cobie

• Sr. Member
  • maagbandje 16-03-2007
« Reactie #10 Gepost op: augustus 15, 2008, 02:15:09 »
Oke, dan vergeet jij er geeneen meer, mits je er een vergeet klaar te zetten... ;D ;)

Je hebt een edel voornemen...
Ik heb er ook al met de jongens over gehad dat je allemaal wat zenuwachtig enz. bent en dat het dan heel normaal is dat.... maar je ontkomt er zowat niet aan de stresshumeurtjes...
Ik ga het wel proberen!

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #11 Gepost op: augustus 15, 2008, 02:21:25 »
we zijn allebei zo relaxt als maar zijn kan en als het niet lukt denken we ff aan mekaar hahahaha en dan bijten op je onder lip he of we nemen een kop senseo en ff zuchten dan hahahahaha

Cobie

• Sr. Member
  • maagbandje 16-03-2007
« Reactie #12 Gepost op: augustus 15, 2008, 02:25:47 »
Weet je, ik ben niet de enige, je hebt met zoveel verschillende karaktertkes te maken, ziet het maar in rechte banen te krijgen en te houden... pffft, gelukkig gaat de SENSEO mee... ;)

lily

• Hero Member
  • ware schoonheid zit van binnen
« Reactie #13 Gepost op: augustus 15, 2008, 02:28:57 »
fijnne vakantie
tot gauw
leef zing en geniet want je leeeft maar een keer

miranda

• Administrator
  • pluk de dag
« Reactie #14 Gepost op: september 08, 2008, 06:52:28 »

Zo alles is weer op de rit ik ben coordinator van de overblijf dus heb een druk weekje achter de rug.
Alle kinderen van klassen veranderd natuurlijk en de ander weer van school af de 1 is blijven zitten nou je zoek je rot pfff hahahahahaha.

Alle lijsten weer klaar gemaakt van alle dagen en de werk lijsten van de overblijf moeders zijn ook weer klaar.
Dus nu is het weer mijn tijd en ik moet de boel weer ff oppakken, ik heb gemerkt dat het eetdagboekje goed helpt een soort van stok achter de deur dus ik ga daar ook weer mee verder.

We hebben een heerlijke vakantie gehad alleen de laatste week vanaf dinsdags hadden ze van mij kennen stelen.
Mijn meisje was verkeerd neergekomen op de trampoline en kondus ook niet meer lopen pfff op naar het duitse ziekenhuis, ze konden niks vinden foto's gemaakt maar niks te zien.
Lopen ho maar dus we konden geen kant meer op ik heb donderdags alles ingepakt en we zijn vrijdagochtend vertrokken naar mijn ouders in Hummelo dat was ff lekker het was prachtig mooi weer dus nog even genoten van de laatste dag vakantie.
Zaterdags weer vertrokken naar huis met mijn ouders en zijn we heerlijk uit wezen eten als afsluiting dat was heerlijk.

Chenoa is een week later pas weer gaan lopen alleen nog wel wat mank ik zie verbetering dus ze zal wel een flinke klap hebben gemaakt op die trampoline maar het komt wel goed.

Nou dat was het even in het kort anders word ik weer is langdradig hahahahaha.

Fijne dag vandaag dikke kus en knuff van mij.

Pagina's: 1 2 3 4 5 »   Omhoog
« vorige volgende »