Zo alles is weer op de rit ik ben coordinator van de overblijf dus heb een druk weekje achter de rug.
Alle kinderen van klassen veranderd natuurlijk en de ander weer van school af de 1 is blijven zitten nou je zoek je rot pfff hahahahahaha.
Alle lijsten weer klaar gemaakt van alle dagen en de werk lijsten van de overblijf moeders zijn ook weer klaar.
Dus nu is het weer mijn tijd en ik moet de boel weer ff oppakken, ik heb gemerkt dat het eetdagboekje goed helpt een soort van stok achter de deur dus ik ga daar ook weer mee verder.
We hebben een heerlijke vakantie gehad alleen de laatste week vanaf dinsdags hadden ze van mij kennen stelen.
Mijn meisje was verkeerd neergekomen op de trampoline en kondus ook niet meer lopen pfff op naar het duitse ziekenhuis, ze konden niks vinden foto's gemaakt maar niks te zien.
Lopen ho maar dus we konden geen kant meer op ik heb donderdags alles ingepakt en we zijn vrijdagochtend vertrokken naar mijn ouders in Hummelo dat was ff lekker het was prachtig mooi weer dus nog even genoten van de laatste dag vakantie.
Zaterdags weer vertrokken naar huis met mijn ouders en zijn we heerlijk uit wezen eten als afsluiting dat was heerlijk.
Chenoa is een week later pas weer gaan lopen alleen nog wel wat mank ik zie verbetering dus ze zal wel een flinke klap hebben gemaakt op die trampoline maar het komt wel goed.
Nou dat was het even in het kort anders word ik weer is langdradig hahahahaha.
Fijne dag vandaag dikke kus en knuff van mij.