Anders afslanken - De discussie > Ditjes en datjes van Anders Afslanken. > Alles wat je vragen wil. > Topic: maagbandje
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: maagbandje  (gelezen 1119 keer)

muisje

• Hero Member
maagbandje
« Gepost op: juni 11, 2007, 12:34:25 »
hallo lotjes, ik heb enige tyd geleden geschreven dat ik een terugval heb gehad met vanalles.Nu ik ben in een hele korte periode 13 kilo aangekomen en baal als een stekker, ik ben van 71 naar 84 gegaan.Ik heb voorheen een ballon gehad en was hier eigenlijk al altijd op tegen, en wilde dolgraag een band.Op de een of andere manier heb ik me toch laten afschepen en nu zit ik met de gebakken peren.Ik was wel 40 kilo afgevallen maar dit was niet wat ik wilde, deze manier van hulp.Nu vligen de kilo's er weer aan en ga MORGEN op gesprek bij de dokter om hem toch te overtuigen voor een band, ik ben stik nerveus heirvoor.Ben zo bang dat hij mij niet wil helpen, hebben jullie enig idee hoe ik dit moet aanpakken en hem kan overtuigen, ik slaap er gewoon niet van en ben er weer dag en nacht mee bezig.Ik hoop toch zo dat hij mij groen licht geeft.al moet ik het zelf betalen.Dit is wat ik wil en weet zeker dat ik dan ook weer terug op mijn pootjes tercht ga komen.Sommige zullen wel denken, ik wil ook dat gewicht hebben maar ik kan zo niet verder mijn leven lang.Ik ben al 24 jaar aan de gang en wil definitief geholpen worden.PLEASE EEN GOUDEN TIP IS WELKOM.Hopelijk krijg ik een antwoord waarmee ik aan de slag kan en kan ik juliie na een tijdje goed nieuws brengen

dikken knuffels van mij

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
Re: maagbandje
« Reactie #1 Gepost op: juni 11, 2007, 04:47:57 »
Ja meis een gouden tip ik zou het niet weten.
Wees je zelf en heus als je tranen komen laat ze komen.
Je zit nu niet goed in je vel en maak dat ze ook duidelijk.
Je bent er zoveel kwijt geraakt dus je hebt wel bewezen dat je het met een hulpmiddel red.
Ga der voor laat je niet afschepen en dan komt alles goed.
dikke knuffel Anita
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

muisje

• Hero Member
« Reactie #2 Gepost op: juni 11, 2007, 05:21:33 »
hey Anita ik wist dat ik een tegenbericht van jou zou krijgen, en ik zal je zeggen dat vind ik al genoeg.Ja ik weet dat ik niet in mijn vel zit en dat blijft zolang ikhier tegenaan moet vechten.Ik ben mij bewust dat ik ook met een bandje zal moeten opletten, maar zeg nou eerlijk het zal toch wel een verademing zijn als je niet meer alles naar binnen kan werken, en dat wil ik ook niet meer.Ik ben het eten zo zat en neem genoegen met het geen ik dadelijk wel nog kan eten.Mijn waterlanders zijn de laatste tijd weer redelijk actief dus dat zal morgen ook wel weer vanzelf gaan denk ik.Van binnen ga ik hier kapot aan en wil echt graag geholpen worden.Maar ben heel blij met jullie steun want er zijn toch veel mensen die ons niet begrijpen in dit verhaal.Ik hou je in ieder geval op de hoogte, duim maar voor me, maar ik weet zeker dat je dit ook zal doen.Bedankt meis en tot snel.

xxx nance

piene

• ik heb een maagbandje
  • Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: juni 11, 2007, 06:38:57 »
Met maagbandje moet je ook nog opletten hoor...
Ik ben nu opgespoten tot 4,5 cc en nog kan ik veel eten.
Ben nu op vakantie en daarna wordt ie weer opgespoten.
En dan maar hopen dat het beter gaat.
Maar het is een hulpmiddel en je moet er wel achter staan.

Succes verder,

Piene

muisje

• Hero Member
« Reactie #4 Gepost op: juni 11, 2007, 07:00:25 »
Hallo Piene bedankt voor je reactie, maar ik ben er mij zeker van bewust dat ik ook bij een bandje zal moeten opletten, maar het zou eens fijn zijn dat ik dat gevoel van krampachtig eten eens kan loslaten, en eens eindelijk kan gaan genieten van andere dagelijkse zaken.Mijn eetgedrag beheerst mijn leven en uiteindelijk wil ik hier zelf de baas over zijn zonder altijd maar bang moeten zijn bij alles wat ik eet.Ik zou graag toch iets meer respect voor mijzelf willen hebben en iets meer eigenwaarde, want dit hele gedoe vreet mij letterlijk en figuurlijk op.(hmm de kilo's vliegen er niet van af maar wel erbij) hahahah Laten we maar eens lachen want dat doe ik de laatste tijd weer veel te weinig, maar bedankt alvast ik hou jullie op de hoogte

Groetjes xx nance

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #5 Gepost op: juni 11, 2007, 08:10:43 »
Lieve nance ,lachen moet je zeker meis.
En ik weet wat het is als de weegschaal alleen maar om hoog gaat.
We blijven knokken en soms word je der moedeloos van.
Meis ik hoop echt dat ze inzien dat het voor jou een goede keus is en ik weet dat je der achter staat.
Het is en blijft een hulpmiddel maar je hebt rem en bij de ene zit die rem op 8cc en bij mij al met een lege band.
Ik kan dus nu al niet meer normaal eten terwijl een ander met een lege band alles kan eten.
Maarja das mijn verhaal hahahaa
Niet dat ik gewoon wil eten hoor,daar heb ik de band niet voor genomen.
Wel dat ik afval en helaas dat is nu ook niet het geval.
Maar meis ik duim voor je ,een hele dikke knuffel Anita

muisje

• Hero Member
« Reactie #6 Gepost op: juni 12, 2007, 11:07:59 »
Lieve Anita ben net terug van de dietiste enheb gelijk gekeken of ik een reactie had gekregen op jullie site, en nattuurlijk was jij er weer ik had ook niet anders verwacht moet ik zeggen.Nu ik moet zeggen het goede en slechte nieuws is dat ik 10 dagen tijd weer 3 kilo afgevallen ben.Ik ben blij maar ook weer niet, je snapt me wel he?Ook bij de dietiste moet ik l..len als brugman om duidelijk te maken wat ik nu echt wil.Ze snappen volgens mij toch niet zo goed wat er in mij omgaat, ik heb gezegd dat het emotioneel gebied goed gaat dat wil zeggen, thuis, kids, werk en bla bla, maar dat het eten mij blijft achter volgen.Ook heb ik aangegeven dat in deze 10 dagen echt heb moeten afzien en honger heb geleden.Zij gaf aan dat het ritme prima was en dat er een paar aanpassingen nodig waren, want als ik een bandje zou hebben zou ik bepaalde dingen moeten vervangen door vaster eten, dus niet iets dat makkelijk glijd door de band.Nu ik heb hier op geantwoord tussen mijn tranen door,daar heb ik jou toch voor.Ik weet dat ik aanpassingen moet doen maar ben er van overtuigd dat ik mbv de band er geestelijk en mentaal veel beter uit zal komen.Vanavond is het uur van de waarheid, ik moet 17.20 in het ziekenhuis in Maaseik zijn dus DUIMEN maar.Als je tyd hebt kom je dan vanavond even op msn dan kunnen we even kletsen, zou ik leuk vinden.Nou meid hopelijktot straks

Bedankt xxx nance

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #7 Gepost op: juni 12, 2007, 03:49:28 »
Tuurlijk Nance ben ik er voor je ,ik ga nu ff voor je duimen en om 10 vor half 6 gaat me kaarsje voor je aan.
Zet um op meis ik denk aan je dikke knuffel Anita

mamasan

• Hero Member
  • sterker door strijd !!!
« Reactie #8 Gepost op: juni 12, 2007, 08:05:15 »

EN ????
Hoe was het in Maasseik ?? Krijg je steun van hun ??
Ik ben heel benieuwd hoor,

Sinds 07/09/07 officieel een maagbander!

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #9 Gepost op: juni 12, 2007, 08:23:35 »
Ik weet het ,maar ze komt het vast nog wel vertellen. ;) ;)
Dikke knuffel Anita

muisje

• Hero Member
« Reactie #10 Gepost op: juni 13, 2007, 09:39:19 »
Lieve allemaal ik ga jullie het heugelijk nieuws al mededelen ik kan nm niet wachte.Gister kreeg ik GROENLICHT voor mijn maagband, echt ik kan jullie niet zeggen wat dit voor mij betekend, ik ben overgelukkig.Nu het gaat gebeuren in Augustus, snel he.Dus mijn dag kan niet meer stuk.Ik heb zelfs de dokter omarmd zo happy was ik, en maar janken.Eindelijk kan ik een streep zetten onder heel veel zaken.ik dank jullie allen al voor de interesse die jullie aan mij geschonken hebben ik vind dit echt SUPER,Ik ken jullie niet persoonlijk maar ik vind jullie stuk voor stuk kanjers.Ik hou jullie op de hoogte van het hele gebeuren, en we gaan de komende tijd zeker nog veel babbelen.

Hele dikke knuffels van Nance

mamasan

• Hero Member
  • sterker door strijd !!!
« Reactie #11 Gepost op: juni 13, 2007, 10:39:33 »

Nou meid,ik kan zeer zeker weten hoe jij je voelt,gefeliciteerd hoor!!
Kunnen we mooi samen  met de andere die ook binnenkort geholpen worden kilo
Sinds 07/09/07 officieel een maagbander!

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #12 Gepost op: juni 14, 2007, 07:29:23 »
Goed he ,ik ben zo blij voor je.
Alles komt goed meis nog even genieten van alles weg met de dieten en toestanden.
Echt genieten en voor je het weet is het augustus,een hele dikke knuffel Anita

muisje

• Hero Member
« Reactie #13 Gepost op: juni 14, 2007, 08:37:11 »
DANK JULLIE DAMES VOOR DE LIEVE WOORDEN EN ONDERSTEUNING. IK WORD GEHOLPEN IN MAASEIK DOOR DOKTER CLAESSENS, HET IS ECHT EEN SCHEET MAAR HET BLIJFT EEN BELG, EN WAT BETREFT VERGOEDING HELAAS PINDAKAAS WANT MIJN BMI IS TE LAAG HIERVOOR. MAAR DANKZIJ DE FIJNE INFO VAN ANITA BEN IK ERACHTER GEKOMEN DAT IK HET WEL AAN DE BELASTING KAN OPGEVEN, ALLE ONKOSTEN DIE IK MAAK, DUS DAT IS WEER MOOI MEEGENOMEN HE? MIJN OPERATIE WORD GEDAAN ERGENS IN AUGUSTUS DE DATUM IS NOG NIET BEKEND, DUS LAAT ME VERASSEN. WEET JE WAT HET MOOIE IS IK BLIJF NU OOK NOG AFVALLEN VANUIT MEZELF, ONDANKS DAT IK GEWOON ALLES EET WAT IKLEKKER EET. IK HEB WEL EEN BEETJE SCHRIK DAT IK DADELIJK NIET AFVAL IK WEET NIET WAAROM, ZAL WEL IN DAT DIKKE KOPPIE VAN ME ZITTEN, KAN OOK NIET ANDERS ALS JE DIT AL 24 JAAR DENKT. IK GA VOOR 10 A 15 KILO DAN STA IK ONGEVEER OP 68 KILO, ASL DAT ZOU LUKKEN DAN BEN IK WEER NET EEN JONGE KIP VAN 18 HAHAHAH, NEE NEE ALLE GEKHEID OP EEN STOK IK WIL GEWOON GEZOND ZIJN DAT IS WAT TELD, MAAR NATUURLIJK WIL IK OOK GRAAG TERUG IN MIJN MAAT 38. EN DAT GAAT MIJ ZEKER LUKKEN DAAR ZORGT DEZE TREES WEL VOOR. IK GA MIJ OOK AANMELDEN OP DE GEWICHTENPAGINA DAN KUNNEN WE ELKAAR VOLGEN, WEER EEN NIUEWE UITDAGING

TOT GAUW LOTJES WE HOUDEN CONTACT XXX NANCE

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #14 Gepost op: juni 24, 2007, 05:23:27 »
Hallo lieve Nance,

Sorry dat ik nu pas reageer hoor meis, maar ben gewoon niet eerder in staat geweest, sorry.

Ben in ieder geval erg blij voor jou dat het in augustus dan gaat gebeuren!! Zo zie je maar dat je altijd je dromen moet achterna jagen, en blijven geloven in jezelf!!
Ben in ieder geval geweldig trots op jou, als je dat maar weet!!

Heel veel succes en liefs,  :-* :-* :-*
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
« vorige volgende »