Lieve Anita ben net terug van de dietiste enheb gelijk gekeken of ik een reactie had gekregen op jullie site, en nattuurlijk was jij er weer ik had ook niet anders verwacht moet ik zeggen.Nu ik moet zeggen het goede en slechte nieuws is dat ik 10 dagen tijd weer 3 kilo afgevallen ben.Ik ben blij maar ook weer niet, je snapt me wel he?Ook bij de dietiste moet ik l..len als brugman om duidelijk te maken wat ik nu echt wil.Ze snappen volgens mij toch niet zo goed wat er in mij omgaat, ik heb gezegd dat het emotioneel gebied goed gaat dat wil zeggen, thuis, kids, werk en bla bla, maar dat het eten mij blijft achter volgen.Ook heb ik aangegeven dat in deze 10 dagen echt heb moeten afzien en honger heb geleden.Zij gaf aan dat het ritme prima was en dat er een paar aanpassingen nodig waren, want als ik een bandje zou hebben zou ik bepaalde dingen moeten vervangen door vaster eten, dus niet iets dat makkelijk glijd door de band.Nu ik heb hier op geantwoord tussen mijn tranen door,daar heb ik jou toch voor.Ik weet dat ik aanpassingen moet doen maar ben er van overtuigd dat ik mbv de band er geestelijk en mentaal veel beter uit zal komen.Vanavond is het uur van de waarheid, ik moet 17.20 in het ziekenhuis in Maaseik zijn dus DUIMEN maar.Als je tyd hebt kom je dan vanavond even op msn dan kunnen we even kletsen, zou ik leuk vinden.Nou meid hopelijktot straks
Bedankt xxx nance