Anders afslanken - De discussie > Ditjes en datjes van Anders Afslanken. > Alles wat je vragen wil. > Topic: maagbandje
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: maagbandje  (gelezen 1119 keer)

muisje

• Hero Member
Re: maagbandje
« Reactie #15 Gepost op: juni 25, 2007, 08:24:28 »
Hey Ria, ik vind het helemaal niet erg dat je nu pas reageerd we hebben er ook niet altijd voor he? Maar het gaat het erom dat je eraan gedacht hebt en dat vind ik toppie, van binnen weet ik ook dat iedereen met mij mee leefd en dat doe ik ook absoluut met jullie, ook al reageer ik niet op alles.Ik lees het wel allemaal, maar dat duurd soms wat langer, ik heb het enorm druk met mijn werk en vier kindjes, maar als ik kan maak ik altijd even tyd om te kijken naar de niewigheden op de site.Ja ik ben enorm blij met de uitslag wat ik heb gekregen, ik krijg nu ook meer rust in dit hele gebeuren, zelfs nu al ben ik veel minder bezig met eten, gek he hoe die knop om kan gaan.Maar dit begrijpen jullie wel.Weet je als ik zeg tegen mensen dat ik 12 kilo ben aangekomen met stoppen met roken word je gelijk van boven tot onder bekeken, maar dan denk ik mijn tijd komt wel weer en laat jullie een poepje ruiken. Dan kunnen en mogen jullie kijken naar hoe goed ik eruit zie.Ik ben enorm trots op wat ik al heb bereikt, nu mijn sphyge is nog niet helemaal hoe het moet zijn maar daar word aan gewerkt, na jarenlang kleineren kan dit ook niet anders, en heb ik nog steeds weinig zelfvertrouwen, dat zal misschien ook wel een beetje zo blijven, maar dadelijk moet ik content zijn met hoe ik ben en hoe ik er uit zie.Eigenlijk is uitterlijk maar een bijzaak en teld de gezondheid het meest, maar toch is het fijn om complimenten te krijgen als je er leuk uit ziet.Het oog wil immers ook wat.Ik ben in ieder geval heel blij dat ik jullie heb leren kennen dat doet mij heel goed.Alles gaat goed komen ook voor jullie kanjers, ik denk aan jullie en voel met jullie mee, want we zijn tenslotte soulmates.

Heel veel positieve gedachten en knuffels van mij
Pagina's: « 1 2   Omhoog
« vorige volgende »