Zooo weer even tijd voor een update... ik heb straks helemaal geen tijd meer om te gaan werken (en zin

)
Maar voorlopig ga ik nog niet aan het werk hoor, ik ga wel donderdag voor de 2e keer een bakkie doen op de groep.
Ik heb zojuist even de huisarts gebeld voor mn zantac tegen maagzuur aan te vragen. Ik heb er al een paar dagen met vlagen flink last van en nu is het genoeg. Ik moet tussen de middag even bellen om te checken of ik het op kan halen bij de apotheek.
verders is de weegschaal de deur uit sinds vorige week, stons er elke dag dwangmatig op te balanceren en nu is dat in elk geval klaar, mn vader heeft m nu in huis staan en ga denk ik donderdag of vrijdag weer wegen.
mn wondjes genezen best netjes op 1 na die is wel dicht maar flink rood/geirriteerd dus goed ind e gaten houden. Wel heb ik vd speciale pleisters flinke irritatie ook op sommige plekjes, soort brandwondjes zijn het, lekker irritant dus. Dus nu behandel ik de wondjes met cavilon, dit legt een filmlaagje op de huid zodat je geen pleister nodig hebt en dus geen irritatieplekken/wondjes meer hebt.
verders is mn stoelgang ook een beetje ontregeld, ik probeer echt voldoende vocht binnen te krijgen echter lukt dit niet altijd denk dat als dat op peil is de stoelgang ook wel weer op gang komt. Je voelt je soms al zo opgeblazen he...
Verders gaat alles zijn gangetje, maak elke dag een wandelingetje met de hondjes, sinds gisteren doe ik dit weer alleen heerlijk! Sinds zaterdag rij ik weer kleine stukjes in mn auto en ook dit gaat prima.
Kortom: ik mag niet klagen en heb nog steeds geen spijt!
o ja klein puntje: ik ben super emo muts, t zal er wel allemaal bij horen hoor, maar jeetje voel me echt een mietje soms met die tranen