Anders afslanken - De discussie > Ditjes en datjes van Anders Afslanken. > Alles wat we met elkaar willen delen. > Topic: wat gaan jullie doen vandaag?

Auteur Topic: wat gaan jullie doen vandaag?  (gelezen 16421 keer)

Linn

• Hero Member
Re: wat gaan jullie doen vandaag?
« Reactie #135 Gepost op: september 12, 2007, 01:13:50 »
karin gefeliciteerd! Leuk hoor, dus nu is de auto spoorloos gelijk?  ;D

ik was helemaal erg, ik had al een eigen auto voor de deur terwijl ik mijn rijbewijs nog niet eens had.. gelukkig wel gelijk geslaagd, zou wel l*llig geweest zijn anders haha ;D

ik heb al bloedgeprikt, ges hopt en bij moeders geskipboot en nu ga ik zo lekker chillen op de bank met mn hondekinders

Linn

• Hero Member
« Reactie #136 Gepost op: september 23, 2007, 09:37:33 »
wij gaan zo spontaan naar Blijdorp, gezellie! ;D

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #137 Gepost op: september 23, 2007, 09:55:03 »
Ik ga gaan werken tis heerlijk zonnig dus het zal wel druk worden.
Ik neem 2 stellen kleren mee want wie weet gaat dit kokkie wel weer in de bediening.
Wat ik trouwens heel leuk vind,beetje anders dan de keuken en meer met de mensen in contact dikke knuffel en wat doe jij??
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

bigmama

• Hero Member
  • sleever sinds 21-05-2007
« Reactie #138 Gepost op: september 23, 2007, 04:30:08 »
Zaterdagnacht familie te logeren gehad, en vandaag zijn we met ze naar het dierenpark (emmen) geweest.
Het was er een mooie dag voor, en zo dachten meer mensen...
Ik moet zeggen dat ik het nu, aan het eind van de middag, wel helemaal gehad heb. Zware benen.... maar gelukkig ben ik niet de enige die daar last van heeft, mijn man klaagde er ook al over!

En wat hebben jullie met dit mooie weer gedaan?

Linn

• Hero Member
« Reactie #139 Gepost op: september 23, 2007, 05:20:12 »
ohhhh ik heb gelogen!!!

nou niet bewust hoor, de bedoeling was om naar blijdorp te gaan... echter na 3 kwartier file en 5 meter vooruitgang hierin, zijn we doorgescheurd naar plaswijckpark, het was echt een gekkenhuis bij blijdorp!

plaswijckpark was ook best leuk en het was mooi weer, dus wat kan een mens nog meer wensen ;)

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #140 Gepost op: september 23, 2007, 06:29:21 »
Jeempie Linn wat erg zeg!! was het zo druk op de wegen joh? Gelukkig heb je dan wel een fijne dag gehad, maar wat jammer is dat toch altijd he, al die druktet op de weg, en dan niet komen waar je zou wwillen.......

Ik heb vandaag heerlijk in de tuin geklooid!! Heerlijk hoor, in me t shirtje in de zon aan het werk......
Alleen had ik het wel moeilijk, want onze zitmaaier is kappot en nu moest ik dus 1924 virekante metertjes maaien met een kleine motormaaier, en die dan ook elke baan legen omdat er nu eenmaal veel in die opvangzak gaat  :-\ Heb dus veel gesjouwd vooral, maar eerlijk is eerlijk, ik voel me wel erg trots en goed dat me dit is gelukt!!

De tuin is nu bijna winterklaar, dus daar hoeven we dan strax eventjes niet meer aan te denken.

Nu wel zware benen net als jij Big mama, maar ach dat zal morgen wel weer over zijn...

Anita, ik ben benieuwd wat je hebt gedaan hoor! hahaha jou kennende zal het wel allebei zijn geweest!! Ik hoop maar dat je terug kijt op een drukke maar wel bevredigende dag! Wil je Kees van mij alsjelbieft een hele dikke knuffel geven? Ik denk echt veel an hem en jou, en hoop maar dat die fysio zal goed aan zal slaan.

Fijne avond nog allemaal!!! liefs, Ria :-*

muisje

• Hero Member
« Reactie #141 Gepost op: september 23, 2007, 06:57:18 »
hey dames, nou onze zondag was als volgt; ben om 08.00 opgestaan ja ontbijten he? wel vroeg vr een zondag maar eenmaal uit bedje geniet ik van de dag.Toen heb ik mijn jongste in bad gezet en ben er zelf ook bij gaan zitten, gezellie.Aankleden en mijn andere dochter verzorgen,Toen nog even geluierd de tas klaargemaakt en op naar t dierenpark met speeltuin, heerlijk wat gespeeld met de kids en verder lekker gehangen, koffieke, waterke, theetje, en geen lekkers helaas, Wel veel sigaretjes maar dat lijd af, hahahaha.Nee we hebben genoten en zijn rond 17.00 nr huis gegaan, het was etenstijd, heb een heerlijke kop soep gegeten,phhhh daar was ik aan toe zeg ik was zo flauw als iets.ben wel blij dat ik dadelijk weer vast mag eten,mis het toch wel een beetje.Maar ja het werpt zijn vruchten af.Nu ben ik een beetje aan het zappen op de computer en ga dadelijk lekker banken

Allemaal een fijne avond nog he en tot morgen denk ik, gr nance

Jeanine

• Hero Member
  • maak je negatieve gedachten positief
« Reactie #142 Gepost op: september 23, 2007, 07:30:38 »
Wij zijn vanmorgen bij vrienden geweest en een potje kolonisten van catan gedaan. Daarna naar de mac (ahum) Het was nog zulk heerlijk weer dat we maar doorgereden zijn naar veere, Daar hebben we nog heerlijk langs het water gewandeld en door de ouderwetse winkeltjes geweest. Ook nog ff op een terrasje gezeten. Thuis lekker brood gegeten , Op mijn crosstrainer gestaan en daarna lekker in bad en nu zit ik achter mn laptoppie te proberen of ik een andere foto erop kan krijgen en helaas lukt dit niet aaaaaaaargh.

mamasan

• Hero Member
  • sterker door strijd !!!
« Reactie #143 Gepost op: september 23, 2007, 07:31:28 »
Wij zijn ook lekker naar buiten geweest.
Naar Bergen op zoom ,naar het bos.
Piknicktas gevuld.....helaas voor mij alleen een breaker en pakje nutricia drink  :-[.
Lekker zitten piknicken en de honden heerlijk ravotten,toen weer klein stukje door gelopen,en we zijn  geeindigd op een terras met hele grote speeltuin.Waar ze hele lekkere tomaten room soep hadden hihihi.
Dus zo hebben we allemaal genoten,kids in bad gedaan en eten gegeven thuis,hondjes liggen uitgeteld in de manden,en nu ga ik lekker naar de tv kijken naar de nieuwe  Evita Perron.
Ik ben gek op musicals en daar kijken ze wie de rol krijgt,heel leuk hoor,met WIllem Nijholt en Piet Piraat (ik weet niet hoe hij echt heet hahahaha).
Nou meiden tot morgennnnnnnnnnnnn

XXXXXX
Sinds 07/09/07 officieel een maagbander!

Jeanine

• Hero Member
« Reactie #144 Gepost op: september 28, 2007, 08:02:24 »
Eerst heb ik kaarten getrokken voor mezelf, Ik trok de keizer en het rad van fortuin, deze zeiden dat ik alles maar op zijn beloop moest laten zoals het kwam en mijn perfectionisme en orde even opzij moest zetten, nou het klopte hoor. Ik heb vanmorgen Tanja (mijn vriendin) dr nagels van nailart voorzien. Mooi geworden man ze was er erg blij mee. Nu nog klanten winnen voor dr winkel (zij heeft samen met dr man een interieur winkel. Gordijnen, behang, verf enz enz) Maar dat komt goed de betere tijd komt eraan. Het was eigelijk de bedoeling dat ik gel bij haar zou doen maar ze kwam een heel veel beetje later als ik had gedacht en was er dus geen tijd meer voor. Chantal kwam ook nog een bakkie doen ff dr scheur in dr duimnagel laten bekijken. Ze zijn nl niet bestand tegen een vechtpartij met een demente bewoner. Viel mee, ze zou er zelf ff een beetje nagellijm tussen laten lopen. Toen stapte Nellie ook nog binnen, zij was naar de kapper geweest en die zit hier aan het begin van de straat. Nou toen ik toch bezig was heb ik haar ook nog maar een manicure behandeling gegeven. Na het middageten om boodschappen geweest, stofzuigen, juul met dr vriendinnen naar de streetdance gebracht. Gegeten, een beetje op de computer getoeptert, op  mijn crosstrainer gestaan en daarna lekker in bad. En straks ga ik lekker uitgeteld in mijn heerlijke relaxfateuil hangen. mmmmmm heb ik echt zin ben ik aan toe.

doeidoei Jeanine
wat deed jij?

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #145 Gepost op: september 28, 2007, 11:39:49 »
Vandaag zaterdag dus ik lig dus weer op tijd in me bedje  :P :P
Ik ga zo eerst slapen dus nu half 1 ,morgen even met me broer winkelen.
Dan naar me vader saampjes ff koffie drinken.
Als ik terug ben en het is mooi weer even met kees op pad.
Boodschapjes halen en wat in het huis rommelen.
Savonds op de crosstrainer ;) en dan maar vroeg erin.
Dat was ik vandaag ook van plan hoor,maar had zoveel was dat ik eerst wat weg wou draaien.
Dikke knuffel en wat doe jij en iedereen een fijn weekend!!!!!!!!!

mamasan

• Hero Member
  • sterker door strijd !!!
« Reactie #146 Gepost op: september 30, 2007, 04:19:24 »
Wij hebben vanochtend lekker op het gemakje gedaan en een brunch gedaan om half 12.
Ik heb 1 pistoletje op en zat vol......das raar,normaal nam ik er wel 3 hahaha.
EN na het eten zijn we lekker om ste beurt wezen badderen,en naar Rotterdam gereden,naar (het kerkhof) mijn ouders geweest,om mooie bloemen neer te zetten en kaarsjes aan te steken.
Mijn omaatje (83)woont daar vlakbij en dus ook even bloemetjes gebracht bij haar.
EN nu net de kinderen nog even in de speeltuin eruit gegooid (om de hoek hier )hihih en papa en mama gaan zo saampies een verse pizza maken.mmmmmmmmmm
Voor mama ook een heel klein stukje natuurlijk.
Dat was onze zondag,en o ja de garage nog even gestofzuigt(daar slapen de grote honden),de honden manden uit gebaggerd en de kleedjes gewassen ,en verder doe ik niks meer .....................echt een lekkere zondag.
Sinds 07/09/07 officieel een maagbander!

Jeanine

• Hero Member
« Reactie #147 Gepost op: oktober 01, 2007, 01:34:26 »
Vanmorgen eerst effe trug naar mn nest gegaan met een paar paracetamollen, had knallende koppijn. Toen heb ik een beetje zitten lanterefanten op de laptop. Na het middageten heb ik op mn crosstrainer gestaan en vanavond ga ik weer naar de nagelstyliste opleiding. Gaat Esther mn vriendin mee, die krijgt nagelverlenging dmv sjablonen. Ze wil geen lange nagels dus dat word korter vijlen. Maar dat kan, is makkelijker dan eraan.  ;D ;D
Ik ben trouwens benieuwd wat mijn lerares vindt van mijn nagels die ik er nu zelf bij mn eige heb opgezet.

Daar horen jullie meer van,

voorlopig ga ik nu nog ff een hele toren was opvouwen, gisteren heeft dat allemaal buiten gehangen en ik moest s middags al gaan werken, heeft manlief het in de garage gezet.

doeidoei

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #148 Gepost op: oktober 02, 2007, 09:49:49 »
Vandaag moet ik een halve dag werken,tot 4 uur das te doen he.
Dan wat boodschappen ,opruimen en eten maken.
Even op de crosstrainer en zonnebanken en voor je het weet lig je weer in je bedje.
Oh ja zal hier ook nog wel een paar keer rondstruinen :P tis me hobby zeg maar!!

Jeanine

• Hero Member
« Reactie #149 Gepost op: oktober 02, 2007, 11:29:27 »
hihi... wat een hobby?? tis meer een verslaving. Tenminste bij mij wel hoor.

Mijn lerares vond mijn nagels heel goed gelukt en dat voor de 1e keer en dan ook nog bij mezelf. So dan weer een pluim in me reet ;D

En bij Esther heb ik nu 4 nagels af kunnen krijgen dus we gaan al vooruit vorige week waren het er 3. Ik moet er wel bij zeggen dat we al om kwart voor 10 moesten nokken want esther moest nog gaan werken. Dus die heeft in tervalcke rondgehobbeld met 6 nagels zonder en 4 nagels met gel. Gelukkig slapen al de bewoners dus die zien het niet hahaha. Als ze vanmiddag wakker is dan komt ze nog ff langs om het af te maken. Ze was er in ieder geval al dolgelukkig mee. Ze doet weleens bij dr zelf french manicure van Herome maar dat is er na een dag al af en gel dat blijft gewoon.

Ik heb gistermiddag een ongelukje gehad, Ik moest met de plu op de fiets stapte ik af pleurde mn fiets om, ik wou m tegenhouden maar ik had die plu ook nog vast, zat mijn pink tussen de kliko en me fiets ik heb nog een paar liedjes gejodeld. Ik denk zelf dat ie gekneusd is, ik kan hem nog wel buigen en hij is ontzettend blauw en klopt en doet zeer :'( :'(

gisteren heb ik er een naproxen voor ingenomen was het verdoofd. Toen ging het wel.

ik had er een verband rondgedaan maar dan drukt het teveel, ik wacht wel ff af de dokter kan er toch ook niks aan doen.

groetjes Jeanine