Ja deze past beter hoor ria ohhhhhh wat een gedoe was het de vorige keer.
Ik zal het maar even uitleggen .
Ik trok op een dag en witte broek aan naar kees in het ziekenhuis.
De eerste had een scheur waar ik met de strijk ijzer doorheen schoot

Die zat altijd zo lekker maar helaas ik op zoek naar een volgende en ja hoor die had ik.
Goed en wel aangetrokken neem ik een bakje koffie ,jullie raden het al de koffie erover heen.
En geen tijd mee om hem schoon te maken ik moest en zou een witte broek aan dus ja ik weer zoeken ,dan vind ik nog wel een witte broek met elastiek van boven jullie kennen ze vast wel ,maar deze is van mijn ma geweest

en dus maat 50 ik heb 42/44
Ik trek um hoog op en een fleurig truitje erop ,zie je der niks van dacht ik,ik snel naar de bus.
JA en toen ging het fout,de broek zakte dus van me gat af,ik had nog 2 tassen met boodschappen voelde me broek steeds verder zakken en kon er niks aan doen.
Ik hem nog de boel vast proberen te houden met een spijkerjasje er strak om heen

Goh wat was ik blij dat ik thuis was deze doen we dus nooit meer aan,en nu heb ik me toch een heerlijke witte broek en hij zit fantastisch en als gegoten.
Dit was het verhaal van de witte broek ik vertelde het Ria aan de telefoon ,ze zat in een dipje ,jullie snappen het wel de tranen liepen over onze wangen!!!
Dikke knuffel Anita