Anders afslanken - De discussie > Ditjes en datjes van Anders Afslanken. > Alles wat we met elkaar willen delen. > Topic: wat gaan jullie doen vandaag?

Auteur Topic: wat gaan jullie doen vandaag?  (gelezen 16421 keer)

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
Re: wat gaan jullie doen vandaag?
« Reactie #30 Gepost op: juli 22, 2007, 08:10:33 »
;D ;D prachtig zulke verhalen!!  ;D ;D

Mario zijn oma was ook ver heen zeg maar. En ze liep de laatste periode van haar leven ook altijd met poppen te zeulen. Als we dan op bezoek kwamen hield ze dr vinger voor de mond en zei dat we stil moesten zijn, want haar baby's lagen net, na hun badbeurt, te slapen  :P We moesten dan wel even komen Kijken hoe lief ze waren en hoe mooi, en hoeveel ze wel niet op haar leken......

Vandaag even een dagje uit met de kids. We gaan de dierentuin maar eens in om even gezellig te wandelen, kijken, beleven en weet ik wat meer  :P Even geen klussen, morgen weer vrolijk verder.....hoewel.....vrolijk ?? zo leuk vind ik het helemaal niet!!!  ;D

Wens jullie in ieder geval allemaal een mooie zondag toe!! Knuff!!!! Ria :-*

patriez84

• Administrator
« Reactie #31 Gepost op: juli 22, 2007, 09:28:19 »
hele fijne dag in de dierentuin  ria , geniet ervan en zet je verstand  op 0 en genieten maar..

Linn

• Hero Member
« Reactie #32 Gepost op: juli 22, 2007, 09:46:45 »
Heerlijk Ria!

heel veel plezier in de zoo, naar welke gaan jullie?

have fun!

:-*

Linn

• Hero Member
« Reactie #33 Gepost op: juli 22, 2007, 08:24:37 »
Ik heb vandaag een beginnetje gemaakt met een soort van plakboek multomap album, snap je?
Hahaha ;D

Ik heb 2 juni mijn verjaardag en tevens begin van mn nieuwe leventje groots gevierd met vrienden en familieleden zo vlak voor de operatie. Ik heb zo mega veel lieve kaarten gekregen voor mijn verjaardag, gelukwensen voor de operatie en beterschapskaarten na de operatie dat ik hier iets speciaals mee wil doen. Dus flink crea bea bezig vandaag om een beginnetje te maken. Morgen even wat crea bea gereedschap erbij halen, zodat het

patriez84

• Administrator
« Reactie #34 Gepost op: juli 29, 2007, 10:57:41 »
hey linn
das wel leuk zon boek ,, ik vind ook dat je elke week of om de 2 weken een foto van jezelf moet maken..dan zie je resultaat en het helpt als je een dip heb.. en tis leuk om later trug te zien als je op je streefgewicht zit ..veel knutselplezier en succes met je plakboek:-)

Ria

• Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #35 Gepost op: juli 29, 2007, 06:03:06 »
Hoi hoi allemaal,

Ik heb nu eventjes de tijd om op het forum te lezen en te babbelen.
heb namelijk loge's hier, hartstikke leuk en gezellig natuurlijk, maar wel errugh druk!
Ze vinden het zo leuk hier dat ze allebei langer blijven! hahaha donderdag gaat mijn
oom pas weg, en volgens mij blijft de vriendin van Michelle ook nog wel tot die tijd  :P

nah ja, beter zo dan dat de gasten weg rennen toch....

Vanaf morgen gaat het weertje erop vooruit,
dus het belooft in ieder geval een beetje zomer te gaan worden,
nu maar hopen dat ze het goed hebben bij het METEO!!  ;D ;D

Gisteren zijn we naar Drouwenerzand geweest, vanaaf naar de bios Die hard 4,
komen de boyfriends van de twee meiden (Michelle en haar dinnetje) nog even iets drinken, en breng ik daarna het spul weer veilig terug naar huis. De jongens mogen namelijk mee naar de bios, pffff leuk hoor verliefde pubers!!!  :-X :-X

Fijne voortzetting van de zondag nog allemaal!! liefs, Ria :-* :-* :-*

Linn

• Hero Member
« Reactie #36 Gepost op: juli 31, 2007, 03:15:57 »
Vandaag niet veel gedaan, nou ja niet veel boeiends dan! Ik heb vanmorgen mn huisje lekker opgeruimd en de was weggewerkt. Daarna anderhalfuur op de bank bijgekomen onder het genot van spraakmakende televisieprogramma's haha (not dus). Lekker de hondjes naast me en het dekbedje over ons heen...heerlijk! Hierna wat boodschapjes gehaald in het dorp en bij de drogist heb ik mezelf een facewash kado gedaan, onder het mom van: lief zijn voor jezelf en goed voor jezelf zorgen ;)

en wat heb JIJ, ja JIJ gedaan? ;D

Jeanine

• Hero Member
  • maak je negatieve gedachten positief
« Reactie #37 Gepost op: augustus 04, 2007, 09:12:31 »
Ik ben vanmorgen eerst maar eens even om boodschappen geweest, de koelkast was leeg na die week vakantie. Daarna was het de planning om lekker naar het strand oranjezon te gaan in vrouwenpolder, we stonden in het begin van middelburg al vast in het verkeer en dan zijn we nog maar net weg zeg maar. Ik heb de auto om gedraaid en we zijn lekker naar ons eigen vertrouwde strandje gegaan en daar nog lekker gebakken tot 7 uur s' avonds.
groetjes Jeanine

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #38 Gepost op: augustus 04, 2007, 09:24:37 »
Ik had een vrije dag ,en ben op mijn gemakje opgestaan.
Met kees samen koffie gedronken,en daarna een terrasje gepakt heerlijk in de zon.
Ik ben nog even naar C&A geweest voor een witte broek en ja schrik niet een witte rok :P :P onder het mom als je je eigen niet kieteld word je nooit gekieteld  ;) ;)
Daarna de wassen gedraaid ,beetje in de tuin en wat opgeruimt.
Ja en voor je het weet is de zon weer onder en zit je op het forum ;) ;)
Morgen gaan we werken maar vandaag was bere gezellig
Dikke knuffel anita en wat deed jij??
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

mamasan

• Hero Member
  • sterker door strijd !!!
« Reactie #39 Gepost op: augustus 04, 2007, 09:49:48 »
Wij hebben vandaag  een beetje onder de partytent vertoefd,in ons nieuwe lounchebankstel.Heerlijk relaxed.
Ende  kinderen lekker in het zwembad (opblaasbad)gespeeld.
En daarna  gebbq ,was gezellig.

Morgen gaan we  naar het zwembad,echt zwemmen hahaha
Ik vind het wel wat hoor,eindelijk zomer jippppppppieeeeee
Heel de dag buiten,ik vind het heeeeeeeeeerlijk!!
Sinds 07/09/07 officieel een maagbander!

Ria

• Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #40 Gepost op: augustus 05, 2007, 08:05:33 »
Owh Anita!!

Ik lig alweer in een deuk zodra jij iets verteld over een witte broek!!  ;D

Geweldig goed van jou dat je een nieuwe hebt gekocht, staat je vast super, en hopelijk past deze ook goed ??  ;D

Hele dikke knuffel en kuss, doe Kees er ook even een zooi op zijn bolletje geven van ons!!

liefs, Ria :-* :-* :-*

Ria

• Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #41 Gepost op: augustus 05, 2007, 08:19:34 »
:-[ :-[owh ja, k moet natuurlijk nog vertellen wat we hier doen en gaan doen....

heb nog altijd loge's hier bij ons thuis ::)
hahaha we komen dr maar niet meer van af!!    :P

Vandaag ook een dagje water denk ik, waar weet ik nog niet, want we twijffelen tussen het zwembad in Exloo, of het natuurwater de Kibbekoele bij Emmen.....

Mmmmm moelijk hoor  ;D 8) ;D 8)

Maarrrrr.......komt goed!! We zullen hier vast wel uit gaan komen!!  :-* :-*

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #42 Gepost op: augustus 05, 2007, 08:44:00 »
Ja deze past beter hoor ria ohhhhhh wat een gedoe was het de vorige keer.
Ik zal het maar even uitleggen .
Ik trok op een dag en witte broek aan naar kees in het ziekenhuis.
De eerste had een scheur waar ik met de strijk ijzer doorheen schoot :-[ :-[
Die zat altijd zo lekker maar helaas ik op zoek naar een volgende en ja hoor die had ik.
Goed en wel aangetrokken neem ik een bakje koffie ,jullie raden het al de koffie erover heen.
En geen tijd mee om hem schoon te maken ik moest en zou een witte broek aan dus ja ik weer zoeken ,dan vind ik nog wel een witte broek met elastiek van boven jullie kennen ze vast wel ,maar deze is van mijn ma geweest  ;) en dus maat 50 ik heb 42/44
Ik trek um hoog op en een fleurig truitje erop ,zie je der niks van dacht ik,ik snel naar de bus.
JA en toen ging het fout,de broek zakte dus van me gat af,ik had nog 2 tassen met boodschappen voelde me broek steeds verder zakken en kon er niks aan doen.
Ik hem nog de boel vast proberen te houden met een spijkerjasje er strak om heen  :P
Goh wat was ik blij dat ik thuis was deze doen we dus nooit meer aan,en nu heb ik me toch een heerlijke witte broek en hij zit fantastisch en als gegoten.
Dit was het verhaal van de witte broek ik vertelde het Ria aan de telefoon ,ze zat in een dipje ,jullie snappen het wel de tranen liepen over onze wangen!!!
Dikke knuffel Anita
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

Linn

• Hero Member
« Reactie #43 Gepost op: augustus 05, 2007, 05:10:03 »
Jajajaja waren wij zojuist met ons kleine dorpje maar mooi op het nieuwsbericht he met 31 graden ;D en mega topdrukte naar het strand toe.... niet normaal meer!

en zelfs deze meid is heerlijk een stukje wezen fietsen vandaag, heerlijk! Dat was echt een tijd geleden en heb ondanks mn ingebouwde gelzadel op mn kont last van zadelpijn ;D

Ook nog ff lekker in de tuin bij zuslief vertoefd in t zonnetje en voetjes in t zwembad..

wat een heerlijkheid dit weer..
 :)

Jeanine

• Hero Member
  • maak je negatieve gedachten positief
« Reactie #44 Gepost op: augustus 05, 2007, 07:56:30 »
hahaha wat een bak met die witte broek, als ik erbij was geweest had ik vast en zeker in me broek gepiest van het lachen.
Wij zijn vanmorgen naar me schoonzus dr verjaardag geweest, toen zagen we al dat er file was naar het strand.
Vanmiddag dus weer gezellig naar de piet geweest (veerse meer) julia heeft met dr neefje en grote nicht 2 uur in een kano rondgedobbert en wij hebben lekker gezellig van het windje en de 35 graden genoten.
Heerlijk, je krijgt wat je verdient he. ;D ;D