Anders afslanken - De discussie > Ditjes en datjes van Anders Afslanken. > Alles wat we met elkaar willen delen. > Topic: wat gaan jullie doen vandaag?

Auteur Topic: wat gaan jullie doen vandaag?  (gelezen 16422 keer)

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
Re: wat gaan jullie doen vandaag?
« Reactie #45 Gepost op: augustus 06, 2007, 08:15:54 »
;D ;D ow Jeanine,

Ik heb echt tranen met tuiten gelachen om die muts!!
Zoals je wellicht nog wel weet, was juist Roberto overleden, en toen kwam Anita dus met dit verhaal...
Ohh in geuren en kleuren zat ze dit te vertellen, echt, ik kon niet meer!!!

Vandaag krijg ik mijn andere auto(tje). Ik hoop em rond het middaguur op te kunnen halen, en dan ga ik dus poetsen en pimpen met dat mormel he!! Ik heb em ook al de naam mormel gegeven, tis een rode twingo, en aangezien ik altijd grote auto's gewend ben, zal dit dus echt even wennen zijn, maar mijn portemonnee zal er alvast op vooruit gaan!! Het schijnt dat ze erg zuinig rijden, en daarom hebben we hem ook aangeschaft, zodat ik eens vaker naar mijn mams kan rijden, zonder er gelijk bakken met geld voor kwijt te zijn.... Klinkt wel l..lig zo he? Maar helaas hebben wij het niet zo heel breed, en moet ik wel met ons gezin van vijf personen rond zien te komen, dus als ik kan bezuinigen op die dure brandstof......GRAAG!!!

Morgen gaan we nog een klein tuutje ophalen, want ja, met zijn vijffies in zo'n pieptuutje....pffff dan slaan die kids van mij elkaar de koppies in ben ik bang,  :-X en tis ook wel zo handig met twee tuutjes, dan hoeven we niet afhankelijk te zijn van de ander.....Hihihi misschien kan ik dan nog eens richting Zeeland crossen!!!  ;D ;D

Wens jullie allemal een mooie dag toe, geniet ervan, want vanavond is het alweer voorbij met dit prachtige weer  :'( liefs, Ria

patriez84

• Administrator
« Reactie #46 Gepost op: augustus 06, 2007, 09:29:18 »
Ik gaaaa vandaaaag strax eerst om boodschapjes sla , groente fruit etc etc..
Vant weekend was hier nachtmarkt in vliss
ik heb wat gekocht v het eers v me leven : EEN ROK
een lange witte linnen rok met zo n ketting erond voor op vakantie
ERG BLIJ WAS IK ERMEE
en me vriend vond m geweldig staan..
dacht mooi v op vakantie niemand kent me :p
Maar nu had k gezegt daar , mooi v op het strand..
en de volgende dag gingen we naar t strand
en ik moes die rok aan..
onwennig mt n rok op de fiets..
voelde me erg ongemakkelijk
kwamen veel bekenden tegen
HE ? PATRIES IN EEN ROK dat zie je niet vaak , leuk joh die rok :-)
kreeg veel complimentjes,,
nu het 2e probleem op het strand..
liggend die rok uit..
nu paar kilo minder maar nog steeds voel k me niet fijn daar op dat vleeskeurings strand van vlissingen..
Al lopen er veel dikkere mensen ..
het gaat om mij op dat moment
De angst dat ze zeggen kijk die dikke..
goed , we hebben genoten hoor het was heerlijk weer en heb het echt naar me zin gehad.. gigantisch verbrand..
wou het verhaal effe kwijt van de rok :-)

groetjes

Ria

• Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #47 Gepost op: augustus 06, 2007, 11:56:12 »
Owh lieffie toch,

Zooooo herkenbaar he!!
heb hetzelfde als jij, durf nog altijd niet in mijn badpak op het strand  :-[
Altijd bang voor van die speciale blikken; of een wenkbrauw die dan net omhoog gaat als ik in me badpakkie aan kom lopen...brrr nog altijd heel veel onzekerheid en angst...

Ben wel heel erg benieuwd naar jouw rok hoor!!
Ik ben gek op van dat soort rokken, vind het altijd zo lekker zitten en het staat altijd super goed!!

Ben in ieder geval trots op je dat je het maar mooi even hebt geflikt!!
Weer een drempel overwonnen wijffie!!

Dikke knuff!!  :-* :-* :-*

muisje

• Hero Member
« Reactie #48 Gepost op: augustus 06, 2007, 02:22:47 »
Vandaag niet teveel denk ik, ik stik van de hitte, met niks doen zweet ik al.Heb wel lekker lang in bedje gelegen met Sterre en Fleur en lekker getut.mijn hele slappkamer was wel een ravage maar ja de girls hadden fun en daar gaat het om.Wat minder was de jongste van bijna 2 had een pamper zo vol niette geloven,en zonder dat ik het in de gaten had was mijn hele beddegoed niet meer licht van kleur maar choco bruin hahahah.

Dus verschonen maar.Maar dat ben ik gewend met vier kids.Nu alles aangekleed en verschoond te hebben ben ik met luchtbedje op het water gaan liggen in onze tuin, heerlijk.Nog 4 dagenw erken en dan vakantie 2 weken.Dan kan ik langzaam gaan aftellen, na de vakantie nog 1 week werken en dan is het tijd voor de opname van mijn maagbandje.Eigenlijk heel gek, het gaat zo snel allemaal dat ik het besef nog niet heb dat het al zo snel gebeurd.

Ben nog niet zenuwachtig maar dat zal wel komen denk ik, ik weet wel dat er 1 miesje is die samen met mijn word opgeomen dus dat word tetteren denk ik.Voor vandaag staat er nog 1 ding op het progamma en dat is samen uit eten met mijn collega's, ben nu al aan het denken wat ik ga eten.Drinken weet ik al een lekkere baileys met veel ijs, en als toetje een home made milkshake hmmmmmmmm.

Nou meiden dit was mijn dag voor vandaag, salukes he

xxx nance

patriez84

• Administrator
« Reactie #49 Gepost op: augustus 06, 2007, 04:09:26 »
4 kids goeiemorgen je heb je handen vol
ik wens je veel pl;ezier bij je etentje geniet ervan
strax word het allemaal wennen met je maagbandje
dus geniet er nog maar ff van
xxx patries

patriez84

• Administrator
« Reactie #50 Gepost op: augustus 06, 2007, 04:14:03 »
re:ria
ja het ergste was nog zegmaar na het strand
gingen we wat eten
ik nam salade vis
en net als ik wil bestellen loopt er zo n hele volle vrouw ik denk dat ze even groot als mij was 1,75 en zeker 180 kilo..
en zo n grate bak tegenover mij tik er vriend aan ..en zegt zo daar moet je ook niet onder liggen
dus me vriend zeg bestel nou schat ,dus k zeg wacht ff tot die gratenbak klaar is met die vrouw uit te lachen zei het nogal hard..
keek ze me vuil aan , zeg ze net of jij dik ben wat bemoei je je ermee , ik zeg k was dik , ik heb er veel mee te maken kijk die vrouw is misschien dik maar mooi en jij ben dun en foeilelijk
liep ze kwaad weg :-p

bigmama

• Hero Member
  • sleever sinds 21-05-2007
« Reactie #51 Gepost op: augustus 06, 2007, 04:22:37 »
Super stoer van je Patries om iemand zo de waarheid te zeggen! Misschien dat ik dat ook wel durf als ik slanker ben.
Ik moet zeggen dat ik wel eens mensen heel lang aan kan kijken als ze naar me staren, als ze dan zien dat ik terug zit te kijken dan zie je dat ze zich erg betrapt voelen, en dat geeft mij dan wel weer een voldaan gevoel!

groetjes bigmama  ;)

Ria

• Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #52 Gepost op: augustus 06, 2007, 06:17:37 »
Goed gedaan hoor Patries!!
Ja, helaas zijn er van die domme en leeg hoofdigen op onze planeet.....
maar weet je....gelukkig zijn er ook zoals jij, en veel anderen hier!!
En dat maakt dat we gezamelijk dan weer sterk zijn, en ons verdriet,
maar ook ons plezier kunnen delen...

Ik moet echt eerlijk bekennen dat ik me stukken sterker ben gaan voelen sinds ik met lotgenootjes kan praten over oa dit soort ervaringen, doet gewoon erg goed!!

Big mama; dat kijken doe ik al jarenlang, hihihi mijn man zegt dan vaak, hey joh wil je dr doodkijken!
Ik kan er ook zo woest om worden!! Grrrrr snappen die koeien dan niet dat niemand hiervoor kiest!!!

nahjah t laat zien wie zij zijn, en niet wie wij zijn....

Morgen gaan we ons tweede tuutje halen!! Die is leuk joh, stoer klein raceautootje...
Die wordt dus vooral door mezelf bereden he, dat zullen jullie wel snappen  ;D
hihihi als je dus ooit iets blauws voorbi ziet scheuren............ja hoor, dat kon ik wel eens zijn!!!  8)

Woensdag wil mijn oom erg graag naar dat herdenkingscentrum in Kamp Westerbork.
Hij is daar nog nooit geweest, en omdat zijn moeder joods was, mijn oma dus, wil hij dat toch graag eens gaan bekijken....

En wat gaan jullie nog doen???

Jeanine

• Hero Member
  • maak je negatieve gedachten positief
« Reactie #53 Gepost op: augustus 06, 2007, 09:54:00 »
ik zeg altijd maar zo dikke mensen zijn gezellig. En das een waarheid als een koe. De meeste van die gratebakken zijn chagerijnen niet te zuinig. Dus is wel een goeie van je hoor patries (ik zou het zelf kunnen zijn ;D ) En ik zeg maar zo iedere gek, heb zn gebrek. Mijn vriendin die heeft maatje 38 die kan een vuilniszak aantrekken en die staat leuk. Maar die heeft voeten nou ik zou echt niet met haar willen ruilen hoor, 2 verschillende maten van schoenen en dr teen naast dr grote teen die steekt 2 cm voorbij dr grote teen. Die kan dus geen teenslippers aan en leuke schoenen zoeken voor haar is echt een crime. Zij is dus weer jaloers op mijn schoenmaatje 37. (die hebben geen zon gehad vanwege mijn grote voorgevel hahahaha) Nou ik heb er gelukkig schijt aan ik ben ook dik geweest en ik ga gewoon op het strand liggen in me bikini. Als je goed rond je heen kijkt dan zijn er heel veel die ook wel toe zijn aan een maagbandje oid, en die lopen ook gewoon met een strak shirtje en een korte broek. Dan denk ik bij mezelf ik mag er zijn en mijn dikke tijd heb ik afgesloten gelukkig. Ik herken het ook wel hoor wat jullie zeggen over afkeurende blikken maar daar moet je boven staan.
Sla op je borst en zeg wie doet me wat.
groetjes Jeanine

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #54 Gepost op: augustus 07, 2007, 09:19:31 »
Lieve patries ,ik weet het je neemt het ook altijd voor mij op.
Ja mensen zijn zo hard he,gelukkig zijn er nog mensen die er wel wat over durven te zeggen.
Ik durf dus ook nog steeds niks zou nooit iets doen om op te vallen,maar ik heb me nu toch een verlaat verjaardags kadoo gekregen en daar val ik dus wel mee op.
Jaaaaaaaaaa ik heb een zwart met fel roze oma fiets gekregen van kees.
ja nu val ik op hoor en ben der helemaal weg van.
Pas op Anita komt er aan.
Vandaag heb ik ook nog even met de gemeente gebelt voor speciale taxi pasjes om met reductie te kunnen reizen.
Volgende week woensdag komt er iemand langs ;) kijk soms ben je al weer gelukkig met zoiets kleins.
Dan kunnen we nog eens een dagje naar patries en daar heb ik nog een heerlijk diner die patries voor me gaat koken,nog voor me trouwdag.
Verder ga ik straks weer werken een avondmarkt weer, als alles mee zit ben ik rond 12 uur vanavond klaar,tussen door ga ik even weg om voor kees te zorgen.
Nou dat was wat ik wou vertellen en wat doe jij??
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

Jeanine

• Hero Member
  • maak je negatieve gedachten positief
« Reactie #55 Gepost op: augustus 07, 2007, 04:16:50 »
nou ik heb vanmiddag een crosstrainer uit mogen zoeken van Herman. Eentje met alles erop en eraan hartslagfunctie, calorieverbruik enz enz. Nou ben er hartstikke blij mee. Hij moet nog wel besteld worden en dat duurt een weekje, nou ik prijs mezelf de hemel in met zo`n man waar ik dat van mag kopen. joepie de poepie. Hij was het misschien zat dat ik steeds zo zat te klagen over de openingstijden van de sportschool. In de vakantie gooien ze gewoon de hele tent dicht. Met wandelen kom ik echt niet verder met mijn conditie en nu heb ik dus echt iets aan huis waar ik niet voor naar buiten hoef. O ik ben zo blij tralalala

mamasan

• Hero Member
  • sterker door strijd !!!
« Reactie #56 Gepost op: augustus 07, 2007, 04:26:50 »
Gaaf voor je zeg!!
Ik hoop dat je er plezier in krijgt.
Ik heb zelf ook zo'n ding staan,maar daar hangen alle jassen over in de garage hihihi
Maar misschien straks als ik weer gemotiveerd ben, :P
Ik heb ook zo'n stepper,met inderdaad calorieen verbruik,das wel gaaf hoor,kan je zien wat je verbrand ,het stimuleerd echt.
Maar daar hangen momenteel ook heel veel dingen overheen ,in de garage hihihihi

MAAR IK WIL JE NIET ONTMOEDIGEN EN WENS JE ONWIJS VEEL PLEZIER ERMEE !!!!

Sinds 07/09/07 officieel een maagbander!

patriez84

• Administrator
« Reactie #57 Gepost op: augustus 08, 2007, 11:09:21 »
ik ga me zo maar es aankleden......
en om boodschappies moet ook gebeuren..
vanmiddag naar de kermis in m''burg met 2  vrienden
en vanav uit eten..
en dan was de dag weer om..
:-)

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #58 Gepost op: augustus 08, 2007, 02:42:52 »
ik heb vandaag een vrije dag ,dus nationale was en strijk dag :P :P
Beetje opruimen,ff wandelen met kees .
Heerlijk koken en wat bank hangen.
Dikke knuffel en wat doe jij ??
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

Ria

• Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #59 Gepost op: augustus 08, 2007, 03:14:07 »
OEMPFF!!!

Hier erg druk, even tijd voor het forum gemaakt...
Ben al de hele dag aan het poetsen, sloven, opruimen
gastvrouw uithangen, klussen.....HELP!!
Ik wil vakantie!!!  :P