Anders afslanken - De discussie > Ditjes en datjes van Anders Afslanken. > Alles wat je vragen wil. > Topic: nog twee nachtjes slapen, en dan????
Pagina's: 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: nog twee nachtjes slapen, en dan????  (gelezen 1746 keer)

muisje

• Hero Member
nog twee nachtjes slapen, en dan????
« Gepost op: september 03, 2007, 09:04:28 »
Hello girls,

bijna is het dan zover, nog twee nachtjes slapen en dan is het zover.Ik krijg dan eindelijk mijn bandje, boh ik kan het bijna niet geloven, na 24 jaar word mijn droom dan toch werkelijkheid,tegelijkertijd ben ik ook een beetje bang, maaaaaaaaaar dat hoort erbij.Tuurlijk kan het fout gaan, maar ik kan ook de weg oversteken en door een auto aangereden worden.Ik ben in goede handen en vertrouw erop, de rest is echter aan mij.Ik zal mij net als iedereen aan de regels moeten houden, dan komt het allemaal wel goed, wij hebben het tenslotten zelf in de hand.Maar toch ben ik blij dat ik mijn bandje dadelijk heb,ik weet dat mijn sphygologe ooit zei dat er mensen maagbandafhankelijk zijn, toen dacht ik nou en???? als ik mij hierdoor gelukkiger en beter door voel dan wil ik best afhankelijk zijn.Ik kan ook niet zonder mijn kinderen en vriend, en vind het geen probleen dat ik afhankelijk van hun ben.Snap je wat ik bedoel.

Nu een meisje uit mijn grope word morgen ook opgenomen, dus ik ben niet alleen.Gezellig toch zo samen voor een bandje gaan hahahah.Nee alle gekheid op een stokje, ik vind het fijn dat ze er bij is, of we samen komen te liggen dat horen we morgenavond pas, we moeten om 18.00 binnen zijn, dan nog even borrelen, sigaretje roken, een klismatje en slaapjes maken.In de morgen zijn we dan aan de beurt, ik hoop dat ik als eerste mag, want niet roken en niet eten en wachten dat word me denk ik teveel.Maar geduld siert een mens zeggen ze, dus die paar uurtjes kan ik ook nog wel wachten.

Nu meiden ik ga jullie zeker deze week nog iets laten horen van het hoe en wat, maar wanneer dat weet ik nier t precies.Woensdag is de operatie en donderdag rond de klok van 15.00 mag ik weer plaats maken voor iemand anders, als alles goed natuurlijk.Dus ik zou zeggen tot snel, ennne denk heel hard aan mij want ik stik nu wel van de zenuwen.

Daag sjattekes van me, xxx knuffel van nance

nappie

• Full Member
Re: nog twee nachtjes slapen, en dan????
« Reactie #1 Gepost op: september 03, 2007, 11:32:29 »
he nance

ik zal zeker aan je denken en donderdag ben jij gewoon weer onder weg naar huis
heeelveel sterkte en succces

nappie

Linn

• Hero Member
« Reactie #2 Gepost op: september 04, 2007, 08:30:38 »
spannend hoor!
Maar zoals je zegt je bent in goede handen en dit is iets waar je voor hebt geknokt...het gaat allemaal goedkomen

heel veel succes!

muisje

• Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: september 04, 2007, 02:05:07 »
dank jullie wel meisjes, ik moet zeggen ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest, zat zelfs net te janken, het is ook weer niet niks he? weer een operatie weer die strijd, maar dit is ook echt het laatste wat ik ga doen en dan is het echt gedaan.Nu ik ga zodadelijk nog snel even douchen en mijn tas nog even checken of ik alles bij me heb en dan nog even een beetje de strijk doen, en dan op weg naar het ziekenhuis.Ik ga ervoor hoe dan ook,

bedankt voor jullie steun, als ik iets terug kan doen heel graag

xxx nance

Jeanine

• Hero Member
  • maak je negatieve gedachten positief
« Reactie #4 Gepost op: september 04, 2007, 02:38:26 »
donderdagochtend zal ik een kaarsje voor je branden hoor, zeker weten dat dat helpt. Heeeeeel veel sterkte en je kan het. Een kind krijgen is erger.  ;D ;D
doeidoei xxxx Jeanine

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #5 Gepost op: september 04, 2007, 06:05:53 »
Lieve Nance,

Heel veel succes donderdag!! Eidelijk komt jouw droom uit!!!
Alles zal goed komen wijffie! Heus dit doe jij fluitend!

Ik denk aan jou!! liefs, Ria :-*

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #6 Gepost op: september 04, 2007, 08:21:25 »
Lieve nance ook ik denk veel aan je ben wel weinig op de pc maar echt meis ik denk aan je.
Je gaat het redden je bent een kanjer en je hebt er voor gevochten he.
Is dat trouwens  veranderd krijg je nu een clysma nee toch??Ik heb het nooit gehad hoor ,ik hoor het wel van je.
Nou meis nog ff en dan ga je der voor
Dikke knuffel Anita
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

mamasan

• Hero Member
  • sterker door strijd !!!
« Reactie #7 Gepost op: september 04, 2007, 09:02:54 »
OOOOOOOO NAnce,ik heb je net gemist,shit shit shit !!!

IK wilde je ook nog zo graag even een hart onder de riem steken,maar je  leest dit niet meer voor je  operatie,he balen zeg!!

Ik ben ook heel erg nerveus,op zijn Rotterdams gezegd ""ik schijt bagger"",ben al 2 dagen honds beroert,ik geef over en ben aan de racekak.
Ik had nog allemaal lekkere dingen in huis gehaald,maar ik heb helemaal nergens trek in.
Mijn man zei al,we zetten die operatie gewoon iedere week een week verder,ben je volgend jaar ook 25 kilo minder hahahaha

Maar goed,ik hoop snel wat van je te horen,maar zal vast niet voor vrijdag zijn.
Ik ga vrijdagochtend naar Rijnstate en ben 2 de helft van de ochtend aan de beurt.

Hele dikke knuffels van mij XXXXXX
Sinds 07/09/07 officieel een maagbander!

bigmama

• Hero Member
  • sleever sinds 21-05-2007
« Reactie #8 Gepost op: september 04, 2007, 09:26:43 »
Nance en Marian,

Allebei heel veel sterkte de komende dagen. Jullie kunnen het! Voor je het weet is het achter de rug. We horen wel hoe het is gegaan!

Dikke knuffel van bigmama  ;)

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #9 Gepost op: september 04, 2007, 09:41:56 »
hey meiden
ik wens jullie ook veel sterkte vrijdag en zet  hem op  :)
gr karin

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

muisje

• Hero Member
« Reactie #10 Gepost op: september 07, 2007, 07:58:55 »
hallo dames, daar ben ik weer, slechts een dag na de computer en ik wil jullie graag mijn verhaaltje vertellen, zover het gaat.Ik moet zeggen ik heb het erg benauwd nu en zweet als een otter, maar ik ga mijn best doen voor julie.

OP 4/09 moest ik binnen, de gehele dag was ik stiknerveus en heb gerookt als een ketter, met gevolg hoofdpijn.Dus snel een dafalgan genomen en om 18.00 was ik in het ziekenhuis, even inschrijven en toen naar mijn hoterlkamer(hahahah) man ik had weer veel te veel bij me, maar ja weet maar nooit.We waren met zijn drietjes, Joke een meisje van een lotgenoten avond en een turkse vrouw van 65 jaar, hoe ze heet weet ik niet, maar eigenwijs was ze wel.Nu ik heb mijn koffertje uitgepakt de vragenlijst ingevuld en toen even naar het restaurant, koffieke drinken.na nog even te babbelen zijn we terug gegaan en kregen inderdaad een clisma, ik moet zeggen mijn darmen waren na 1 keer al leeg,Joke die bleef lopen hahaha.Maar het stelde niks voor.

Nu we gingen ons klaar maken voor de nacht hebben nog eens lekker gejankt en zijn gaan slapen zogoed als het kon, ik heb zelf een inslaper genomen, dat heeft wel geholpen.De morgen naderde en we lagen al om 05.00 uur wakker, nog even gekeuveld en nog even geslapen en toen was het zover.IK ging om 09.00 uur na de oke, eventjes wachten nog, infuus prikken en ready to go.Meiden ik kon niet meer, duizende gevoelens gingen door mij heen en heb nog een sgoed gejankt.Ik wilde absoluut niet terug maar jullie kennen het wel he?

NU voor ik het wist lag ik om 11.00 terug op de kamer en heb daarna een groot stuk van de film gemist, werd zo iedere keer eesn wakker maar die dag is aan mij voorbij gegaan.Pijn had ik toen niet omdat je natuurlijk word volgestopt met pijnstillers, nee dat kwam de dag erna pas.In de morgen heb ik eerst walgelijke yoghurt gehad, nou 4 koffielepels, toen was ik vol, tussendoor water en om 12.00 groentepap (bonen) man niet te eten, dus ook hier maar 4 lepeltjes van.Om 13.00 gign het infuus eruit en was klaar om naar huis te gaan, tenminste dat dacht ik.Mijn buik was inmens dik en heel pijnlijk, zeker daar waar de portocat en de band zit, hadden jullie dat ook? het lijkt wel of er een bal onder verstopt zit.

In de auto werd ik niet lekker, en was dan ook blij dat ik thuis was, ben gelijk mijn bedje ingekropen.Maar wat een ellende ik kon alleen op mijn rug liggen en dat ben zoal niet gewend.Toen begon de ellende mijn pijn werd erger en begon enorm te zweten, gek werd ik er van, ik panikeerde een beetje maar dacht bij mezelf, rustig aan nance, probeer rustig adem te halen dan komt het goed.IK heb een dafalgan klein gemaakt en ben rustig gaan liggen zo goed als het ging,langzaam aan zakte de pijn, en werd rustig.

NU mijn buik is natuurlijk nog gezwollen maar het is al iets minder denk ik, ik ben nu geen negen maanden zwanger meer maar acht hahaha.Kan nog niet meer zien of ik een meisje ben, maar dat zal wel weer goed komen.Meiden ik heb respect voor iedereen die deze ingreep heeft doorstaan want het is geen kattepis en mag niet onderschat worden.Maar ik kijk er nu anders tegen aan en ga ervoor die miserie is niet voor niks he?Achter een mnd moet ik op controllen ben benieuwd wat de weegschaal dan zegt.

Voor onze mamasan, meid ik heb aan je gedacht echt waar ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat, als je er klaar voor bent laat wat van je horen.Ik ga nu even rusten en stiekem een beetje opruimen.Tot snel girls

xxx nance

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #11 Gepost op: september 07, 2007, 08:59:19 »
hey nance
wat fijn dat je weer thuis ben en ik hoop dat je gauw van je zwangere buik af ben!! wens je veel sterkte de komende dagen en dat je gauw van je pijn af ben en dat je vol er tegen aan kan met het kg knallen!!
gr karin

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

muisje

• Hero Member
« Reactie #12 Gepost op: september 07, 2007, 09:44:52 »
dank je wel karin, hoop ook dat mijn buik snel iets minder zal zijn, dit zit me toch wel in de weg moet ik zeggen.Ik had net Joke aan de lijn, je weet wel dat meisje dat samen met mij is geholpen, geloof het of niet ze was al aan het winkelen, en had de kleine al samen met haar zus naar school gebracht, phhh wat een moed dat kan ik toch niet opbrengen, dat is me echt nog te veel.Heb wel al bedjes opgemaakt, wasje gedaan en gedoucht en nu ben ik tata.Morgen zien we wel weer verder.

bedankt voor je bericht meis, dat doet goed, xxx nance

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #13 Gepost op: september 07, 2007, 10:00:51 »
Welkom terug lieverd ,ja dat opgezwollen blijft nog even maar komt goed hoor.
JE hebt het achter de rug en nu kan je alleen maar opknappen en kilo's knallen.
Ja tis een hele ingreep en soms denken de mensen in je omgeving er makkelijk over.
Maar meis we gaan der voor op naar de volgende maande waar je gewogen gaat worden en dan weten we waar je het voor deed.
Ga niet te plat liggen en gebruik bij het slapen wat kussens ,ik deed dat op de bank ook zodat je niet helemaal omhoog hoeft te komen.
Heel veel beterschap en een dikke kus Anita
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

muisje

• Hero Member
« Reactie #14 Gepost op: september 07, 2007, 11:46:53 »
hey meissie wat fijn dat ik je hoor, ja het is achter de rug. Spijt??? nee heb ik niet ik ben wel bang geweest, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.Ja het slapen gaat iets moeilijk ik ben gewend op mijn zijde te liggen maar dat is toch wel moeilijk, nu lig ik op mijn rug en snurk het hele volkslied bijelkaar, hahaha.Ben dan ook een beetje verkouden maar dat gaat wel weer over.Het eten wil niet zo lukken, ik moet ook eerlijk zeggen ik heb geen zin, zelfs roken doe ik al 3 dagen niet, kom ik hier misschien ook nog vanaf.Nu wat ik graag van jou zou willen weten is het normaal dat het rond de ring en de portocat zo gezwollen is, het lijkt wel of er een pingpongbal zit, gaat dit nog weg? of blijf je dit altijd zien?

Zo zal ik dadelijk nog wel honderd en 1 vragen hebben, maar ik kan alleen maar blij zijn dat ik jullie heb, zo word ik alleen maar wijzer van jullie raad.En Anita je had gelijk ik ben overreden door een vrachtwagen geloof ik, jesus mijn hele ribbenkast en buik doet pijn, maar zoals je al zei dit word binnen een paar dagen minder.Het hoord er nu allemaal bij en zal het een plaats moeten gaan geven, maar dat komt wel oke.

Ben vanmorgen zelfs stiekem even op de weegschaal gaan staan, van dinsdagavond tot nu 2 kilo, ik vind dit ongelofelijk en was nog eens erop gaan staan, ja het zijn toch echt 2 kilo.Ik ben trouwens heel benieuwd naar mamasan, ze zal intussen ook wel terug zijn op haar kamer, ik heb een kaarsje voor haar gebrand dat kon ze wel gebruiken, die arme.Wat was ze zenuwachtig, maar gelukkig weten we allemaal wat het is en kunnen haar steunen.

Zo ik ga nu even een fruitpap maken, hmmmmm ik heb er wel zin in.Ben snel even naar de winkel geweest en heb een blender en een stoomkoker gekocht, gelukkig kon ik dit te voet doen, het ligt hier op de straat, dus dat is wel makkelijk.
Dank je wel meis voor je lieve bericht en ik spreek je snel weer,

doeii xxx nance
Pagina's: 1 2 3 »   Omhoog
« vorige volgende »