Anders afslanken - De discussie > Ditjes en datjes van Anders Afslanken. > Alles wat je vragen wil. > Topic: nog twee nachtjes slapen, en dan????
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: nog twee nachtjes slapen, en dan????  (gelezen 1746 keer)

mamasan

• Hero Member
  • sterker door strijd !!!
Re: nog twee nachtjes slapen, en dan????
« Reactie #30 Gepost op: september 10, 2007, 06:59:04 »
Haai NAnce,

Ik drink  siroop,icetee,optimel,karnemelk,en water,koffie en thee zonder suiker met warme melk.
Ik heb eigenlijk geen idee of je nou sinasappelsap en appelsap mag hebben,er ligt me iets bij over citrus/vruchtensap maar ik weet het niet meer.
Sinds 07/09/07 officieel een maagbander!

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #31 Gepost op: september 10, 2007, 07:21:16 »
Dat van die suikers herken ik wel hoor meis. Ik weet nog goed dat ik op een gegeven moment giga trek had in alles wat zoet en dus hartstikke fout was! Heb toen niet toegegeven, en eerlijk is eerlijk; dit koste mega veel wilskracht, maar na een week of drie was dit ook echt over. Wel heb ik gewoon altijd die zoetjes in mijn koffie gebruikt (en nog) want helemaal zonder zoete smaak kan ik nu eenmaal niet  :P

Zelfs nu ik mijn streefgewicht heb bereikt denk ik nog altijd dat het mooier en beter kan. Ik geloof echt dat ik gewoon nog hartstikke onzeker ben over mijn lijf. Tenslotte is er eerst je overgewicht, en in ene ben ik dan weer slank. Nu krijg ik zelfs reacties als; wordt je niet te mager meissie, of jeetje blijft er nog wel iets van je gezelligheid over? of wat dacht je van deze; ik vond je helemaal nooit dik Ria, snap niet waar je het over hebt!  :-X ...... ???

Lieverd, het gaat het niet om wat anderen van je vinden. Het enigste dat telt is jouw eigen mening over wie en wat je bent, en je partner en kids mogen natuurlijk ook niet ontbreken. Voor de rest.......vaak is het jaloezie, onbegrip of het gewoon niet willen snappen waarom wij ons zo voelen. Het zegt enkel wie die ander is, en absoluut niet wie jij bent!! ZO!! Ik vindt je een kanjer en een meid om trots op te zijn! Voor de rest nu geen muizenissen meer in je koppie halen, en dat jij je af en toe nog zo down voelt is ook heel normaal, want afvallen kost niet enkel je gewicht, maar soms ook je goede humeur!!  ;D ;D

Wat het drinken betreft; Mamasan zette al een mooi rijtje neer voor je, en zolang het suikervrij is of enkel gezoet met natuurlijke suikers kun je het volgens mij wel drinken hoor, ik doe het tenminste wel, drink zelfs weer cola light, alleen haal ik nog wel het koolzuur eruit omdat ik hier anders vreselijk veel ast van krijg. Het is geloof ik wel zo dat je met sinaasappelsap uit moet kijken ivm een teveel aan natuurlijke suikers, omdat je hier anders toch weer te dik kan worden....of was dit nou het geval met appelsap  ??? Hihihi net als Marian weet ik dit ook effies niet meer, maar iemand anders zal hier vast en zeker wel weer het antwoord op weten!!

Jij bent ook een sjattie hoor meissie, wees nu eens wat aardiger voor jezelf en accepteer gewoon maar dat je een lieverd en een kanjer bent! Kuss en knuff!!! :-*

muisje

• Hero Member
« Reactie #32 Gepost op: september 10, 2007, 08:48:32 »
Ria ik heb hier niks meer op aan te merken ik zit zelfs te blozen, bedankt meis.Ik moest zelfs lachen zo geweldig vond ik het wat je op de laatste regel schreef.

Mams wat de fruitsappen betreft ik mag ze niet hebben, waarom niet? het schijnt dat deze sappen ook natuurlijke suikers bevatten wat niet goed schijnen te zijn.Wat je ook kan drinken is spa fruit light ook erg lekker moet ik zeggen, zo kunnen we toch nog een bettje varieren.Wat de karnemelk betreft ik weet niet of ik dit nu al mag hebben, ik moet een maand echt strikt op kofie water thee bouilion of ranja suikervrij.Karnemelk is trouwens erg lekker met een scheut ranja ook al is hij is suikervrij.

hoef jij niet op vloeibaar trouwens? wil ik wel eens graag weten, nou meiden we houden contact, och ik vergeet nog iets, morgen word er nog een lotje geopereerd in maaseik zijn naam is Stefan, ik hem hem aanbevolen om zich op deze site aan te sluiten, dus ik ben benieuwd hij zou zeker een kijkje gaan nemen zij hij,dus hou het in het oog, het is echt een lieverd en kan een goede steun gebruiken.Die zal hij hier zeker en vast vinden.

knuffels uit Maaseik, toedels en tot gauw

mamasan

• Hero Member
« Reactie #33 Gepost op: september 10, 2007, 09:16:31 »
Hoi Nance,

Jazeker ,ik moet ook vloeibaar,3 weken,maar dan mag ik toch wel gepureerde maaltijden hoor,je mag alles als je het maar door de blender doet.
EN ik heb voor alle noodzakelijke vitamines en mineralen,van die flesjes NUtricia (vloeibaar).EN daar neem ik er zoeizo 3 van per dag.
EN verder wat vla,yoghurt,optimel,karnemelk,brintapap,ehuhhhhhh.................ik heb vanavond champignonsoep op door de blender gehaald,was lekker joh !!
Volgens het ziekenhuis waar ik ben geholpen mag dat allemaal,ik heb een lijst meegekregen van de dieetiste.

muisje

• Hero Member
« Reactie #34 Gepost op: september 11, 2007, 08:01:42 »
hallo sjat ik ga toch eens bellen met de dietiste, volgens mij kan ik ook veel meer variatie gebruiken, want die dingen die jij gebruikt zijn toch erg caloriearm, bovendien 1 mnd vloeibaar is best wel lang he? en dan kan je toch wel iets variatie gebruiken.Nou ik hou de op de hoogte misschien krijg ik nog meer tips binnen.

groetjes xxx nance

mamasan

• Hero Member
« Reactie #35 Gepost op: september 11, 2007, 09:00:24 »
Ja dat is leuk,alle tips zijn welkom natuurlijk.

Hoe voel je je verder??
Ik voel me wel iedere dag beter hoor,ben ik erg blij om.
Als ik s'morgens opsta en ik voel al dat ik bv beter uit bed kan opstaan zonder pijn heeeeeeerlijk.
Ik heb nog wel pijnstillers hoor Diclofenac en tramadol.

Heb je nog veel last van je portje?? je had daar toch zo'n bult op? IK voel het bijna niet meer,maar ik heb ook wel wat meer spek daar zitten denk ik hahahahahaha
Ik heb gisteren heel voorzichtig liggen voelen of ik het nou aan de buitenkant kan voelen ,maar nee dus,ik voel het wel zitten hoor van binnen aan de pijn ,maar kan hem niet voelen.................komt vast wel hihihi

Nou meid,succes hoor met alles.
Ik ben wel erg blij dat ik het achter dxe rug heb,en kan me soms heel spontaan heel vrolijk voelen pppppffffff moet niet gekker worden he hihihi

Voor alle dames............een fijne dag !!!

muisje

• Hero Member
« Reactie #36 Gepost op: september 11, 2007, 09:02:51 »
hallo dames, even en kleine update van mij.Het gaat prima met mij heb zelfs al auto gereden vandaag, ik wilde vandaag perse naar het ziekenhuis rijden in Maaseik omdat er drie lotgenoten van mij binnen moesten om morgen geopereerd te worden, allemaal krijgen ze een bandje.Ik moest zefs zo lachem met mijn eigen, en waarom zullen jullie nu wel denken.Nu ik wist van de zenuwen nog niet eens meer waar mijn bandje zat, dus ik toch nog maar eens voorzichtig gevraagd aan de zuster die mij vorige week verzorg heeft.Uiteraard keek zij mij ook verwonderd aan en nu weet ik het dus zeker het zit onder mijn borstbeen en de portocat zit iets onder mijn linkerborst,ik voelde me echt blond terwijl ik nu echt wel donker van haarkleur ben, hahahaha ik lag zelf in een deuk.Mams mijn bult is dus warschijnlijk van de porto, maar word iedere ag minder ik kan nu zelfs ook op mijn linkerzijde slapen dus dat gaat al goed.Met behulp van mijn zwangerschapskussen lig ik als een prinses in bed, dus laat maar gaan.Ik heb wel heel veel last van mijn rug, lijken wel wee

mamasan

• Hero Member
« Reactie #37 Gepost op: september 11, 2007, 09:12:21 »
Ach wat lief van je THANKS !!!

En wat ga je ook lekker zeg 4 kilo,onwijs he!!!

Joh  Nance.......als we allemaal op ons streefie zijn dan gaan we met lotjes dag naar zo'n beautyfarm,en masaal in de sauna en zwemmen hahahahaha
Lijkt me wel wat,nu lopen we ons alleen maar te schamen voor alles en nog wat,dan niet meer hihihi

muisje

• Hero Member
« Reactie #38 Gepost op: september 12, 2007, 08:23:59 »
mams ik was en woordje vergeten, in de regel van; dat ik er naast zit moet echt het woordje NIET nog bij, gniffel gniffel. 

xxx nance

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #39 Gepost op: september 12, 2007, 09:36:35 »
Mag ik dit even aanvullen?

Ik vindt jullie beiden in dat regeltje passen hoor!!

Lekker Nance; 4 kilo al!!  :o

Ga zo door meiden!! ben trots en verry hapyy voor jullie!!

:-* :-* :-*

mamasan

• Hero Member
« Reactie #40 Gepost op: september 12, 2007, 11:16:33 »
mams ik was en woordje vergeten, in de regel van; dat ik er naast zit moet echt het woordje NIET nog bij, gniffel gniffel. 

xxx nance

Had ik wel begrepen hoor  :-*

muisje

• Hero Member
« Reactie #41 Gepost op: september 13, 2007, 08:31:44 »
gelukkig, want ik zou niet willen dat er misverstanden zouden ontstaan,

x nance
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
« vorige volgende »