Hoi NAnce,
Fijn dat het minder is geworden,en dat je gerust gesteld bent.
Tuurlijk houden we die maand vol,het is voor het goede doel he.
Ik heb ook geen zuur of misselijkheid,wel heel erg veel lucht........... van onder en van boven.

Fijn dat je gemist wordt op je werk he,ik werk niet,ik heb mijn werk hier thuis voor 2 weken uit handen gegeven,zoals de zware dingen als stofzuigen,strijken,boodschappen enz enz .mijn man is alleen afgelopen week thuis geweest (thuis gewerkt hoor,hij is geen minuut vrij geweest..........ggggggrrr workoholic !!

,maar hij gaat maandag weer werken,en dan ben ik weer helemaal alleen :'( ik vind het zo gezellig zo hihihi
Maar ik heb verder geen familie of vrienden in de buurt die me kunnen helpen,dus betaal ik er maar voor,voel ik me ook niet zo schuldig als ik even geen zin heb of als het niet gaat.
Ze (Ria )komt maandag en dinsdag.Kijken of het nog nodig is als ze de week erop ook komt.
Ik heb natuurlijk 3 honden,en 3 kids,en dat geeft een troooeeeeeeeeeeep ,die allemaal bijelkaar .

Bukken gaat me ook niet zo goed af nog,dat doet wel zeer in mijn ribben links.
EN ik heb vanavond weer een lekker prakkie op door de blender op zijn babies , maar smaakte heerlijk.
tartaartje (een halfje),een paar stukjes aardappel,en twee schepjes spinazie..(beetje bouiilion erbij ).......mmmmmmm was heerlijk,ik was zo flauw joh.
Wat eet jij allemaal

?
Succes hoor meid,en tja die weegschaal...............het onze vijand maar ook beste vriend he ppppppffff achterlijk ding !!