Anders afslanken - De discussie > Ditjes en datjes van Anders Afslanken. > Alles wat je vragen wil. > Topic: beetje ongerust
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: beetje ongerust  (gelezen 823 keer)

muisje

• Hero Member
beetje ongerust
« Gepost op: september 14, 2007, 11:30:58 »
dag meien er iets is wat ik graag met jullie wil delen, zoals jullie weten heb ik op 05/09 mijn bandje gekregen, nu mijn buik was toen enorm gezwollen en hard, maar inmiddels is dit wel aan het slinken, alleen de plek waar mijn band zit blijft het wel gezwollen en kan ik het bandje ook wel voelen zitten, tenminste dat denk ik.Nu ik heb de dokter gebeld en de vraag gesteld of dit kwaad kan, hij antwoorde als het dik blijft of dikker gaat worden en het rood is dan moest ik even terug komen,gelukkig is het wel zo dat iedere dag mijn buik minder gezwollen is en dat de plek absoluut niet rood is.Maar toch ben ik een beetje bezorgd dat het niet oke is.Hebben jullie ook deze ervaring gehad hiermee, en hoelang heeft dit bij jullie geduurd voordat de zwelling volledig afnam.Misschien maak ik me zorgen om niks maar het is natuurlijk ook de onwetendheid wat er spelt, nu.Dus daarom vraag ik jullie om advies.Hopelijk kunnen jullie mij geruststellen,

gr xxx nance

karin

• Hero Member
  • karin
Re: beetje ongerust
« Reactie #1 Gepost op: september 14, 2007, 11:54:57 »
hey nance
als ik jou was zou ik gewoon even een afspraak maken bij de dokter, zeker omdat je het zelf niet vertrouwd
beter voor niks daar heen als dat er iets fout zit!(wat ik zeker niet hoop)
maar ik begrijp wat je bedoel ik zou even kontact opnemen!! ze zijn er voor om je te helpen!!
nou succes er mee meisie
gr karin

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #2 Gepost op: september 14, 2007, 12:38:16 »
Hey muissie,

Ja hoor, kan me helemaal vinden in het advies van Karin!
Liever een keer voor niets naar een arts dan een keer te laat toch zeker??
Gewoon bellen dus en hup dr heen! Nu is kan het nog, morgen is het weekend.

Kom je wel vertellen wat hij zei?

Sterkte ermee meis!!  :-* :-* :-*

Jeanine

• Hero Member
  • maak je negatieve gedachten positief
« Reactie #3 Gepost op: september 14, 2007, 02:14:49 »
Ja je voelt je poortje hoor dit hebben ze onder je huid vastgezet en dat is die bult, het kan geen kwaad. Ik vond het in het begin ook zeer doen, er zit toch iets in je lichaam wat er van nature niet in hoort. Het slinkt elke dag een beetje en op den duur voel je het niet meer. Het poortje is straks nodig om je bandje bij te spuiten, hier word dan ingeprikt en vleoistof ingespoten, dit doet geen zeer en je bent zo klaar.

groetjes Jeanine

mamasan

• Hero Member
  • sterker door strijd !!!
« Reactie #4 Gepost op: september 14, 2007, 04:13:25 »
Hoi NAnce,

MIjn buik is ook nog heel opgezwollen,zoals jij al zei,lijkt wel of ik 8 maanden zwager ben.
Maar ik voel mijn bandje alleen zitten als ik een tijdje op mijn zij heb gelegen in bed en ik draai naar mijn rug,en soms met een oprisping.
Maar verder voel ik het niet,geen bult of dik onder mijn borstbeen( IN HET MIDDEN !)

Wel heb ik veel last nog van dat poortje inderdaad onder mijn linker borst,dat is soms wel een heel vervelend gevoel.EN meestal trekt die pijn dan naar mijn linker schouder.EN mijn ribben links.

Nou meid,als je het niet vertrouwd,gewoon die dokter bellen hoor.
IK vind het ook eng hoor,je bent hartsikke onzeker ,het is allemaal nieuw he.

Je kan beter voor niks gaan,als dat ie straks zegt""had maar eerder gekomen"".

SUcces hoor,en een dikke knuffel om je een beetje gerust te stellen !!
Sinds 07/09/07 officieel een maagbander!

muisje

• Hero Member
« Reactie #5 Gepost op: september 14, 2007, 07:37:23 »
hey mams ik heb inderdaad de dokter gebeld en die zij dat als het niet dikker word en rood hoef ik me geen zorgen te maken, vandaag was ik bij een vriendin en ik heb haar nog eens laten kijken, ze had mijn buik gisteren gezien en zij dat hij lang niet meer zo dik was en rood was het ook niet, dus ik denk dat het oke is.

Ja voor ons beiden is het allemaal nog nieuw dus w zullen wel nog een hoop vragen hebben he?hoe gaat het trouwens met eten? krijg je het een beetje weggewerkt allemaal die babykost.Eigenlijk is het wel goed te doen zo vind ik, alleen die weegschaal moet ik toch verder weg gaan stoppen, ik kan het wegen niet laten.Er gaat iedere dag wel iets vanaf maar er komt en moment dat we toch gaan stilstaan, en dan word het moeilijk in ons hoofdje denk ik.

Ik denk wel dat we blij zijn dat we dadelijk terug vast voedsel kunnen gaan eten want een maand vloeibaar is toch best wel lang moet ik zeggen, maar ik hou het vol al komt de onderste steen boven.Gelukkig heb ik geen last van zuur of zo, wel eens een boertje maar dat doen baby's ook al ze vol zitten hahahah.Voel me wel iedere dag beter, de pijn in mijn rug is ook een stuk minder.Volgende week woensdag gaan de hechtingen eruit, ze zitten er dan wel 3 dagen langer in dan gepland aar er valt het weekend tussen dus vandaar dat het iets langer duurd.Het is ook niet erg denk ik, want er ws er eenje die een beetje open stond, dus laat nog maar even zitten dat kan geen kwaad denk ik.

Ik hoop dat het bij jou ook allemaal zijn gangetje gaat en als ik ergens mee kan helpen hoor ik het graag.Oh ja ik had nog even met een collega gebeld en ze miste me enorm, het was heel druk en hoopte dat ik snel weer terug kwam.Maar ik denk toch dat ik nog even nodig heb om volledig te herstellen.Ik heb van de chirurg een maand gekregen dat zal toch niet voor niks zijn denk ik, het werk dat ik doe is lichamelijk wel erg zwaar dus ik denk dat ik me wel moet gaan houden aan die 4 weken

Ik weet niet of jij werkt maar hoelang denk jij dat je thuis blijft dan?Misschien een rare vraag omdat het waarschijnlijk voor iedereen verschillend is maar het zal toch allemaal goed moeten genezen van binnen.Nou een heel verhaal maar ik vind het leuk om deze dingen te delen.Ik hoor je wel weer he meis,

gr xxx nance

mamasan

• Hero Member
« Reactie #6 Gepost op: september 14, 2007, 10:41:18 »
Hoi NAnce,

Fijn dat het minder is geworden,en dat je gerust gesteld bent.

Tuurlijk houden we die maand vol,het is voor het goede doel he.

Ik heb ook geen zuur of misselijkheid,wel heel erg veel lucht........... van onder en van boven. :o

Fijn dat je gemist wordt op je werk he,ik werk niet,ik heb mijn werk hier thuis voor 2 weken uit handen gegeven,zoals de zware dingen als stofzuigen,strijken,boodschappen enz enz .mijn man is alleen afgelopen week thuis geweest (thuis gewerkt hoor,hij is geen minuut vrij geweest..........ggggggrrr workoholic !!  :P,maar hij gaat  maandag weer werken,en dan ben ik weer helemaal alleen  :'( ik vind het zo gezellig zo hihihi
Maar ik heb verder geen familie of vrienden in de buurt die me kunnen helpen,dus betaal ik er maar voor,voel ik me ook niet zo schuldig als ik even geen zin heb of als het niet gaat.
Ze (Ria )komt maandag en dinsdag.Kijken of het nog nodig is als ze de week erop ook komt.

Ik heb natuurlijk 3 honden,en 3 kids,en dat geeft een troooeeeeeeeeeeep ,die allemaal bijelkaar . ;)

Bukken gaat me ook niet zo goed af nog,dat doet wel zeer in mijn ribben links.

EN ik heb vanavond weer een lekker prakkie op door de blender op zijn babies , maar smaakte heerlijk.
tartaartje (een halfje),een paar stukjes aardappel,en twee schepjes spinazie..(beetje bouiilion erbij ).......mmmmmmm was heerlijk,ik was zo flauw joh.

Wat eet jij allemaal ????

Succes hoor meid,en tja die weegschaal...............het onze vijand maar ook beste vriend he ppppppffff achterlijk ding !!

muisje

• Hero Member
« Reactie #7 Gepost op: september 15, 2007, 11:12:49 »
hey hallo we vinden mekaar toch telkens weer he,alleen maar fijn he? ik heb je ook heel graag.Nu gelukkig heb ik ook geen last van zuur of zo af en toe wel een beetje lucht ook van boven en onder.Maar het riekt wel niet meer zo, ik denk dat ik nu wel sterk ontgift ben.Alleen 1 minpunt ik rook me van het verstand af, bah ik vind het geen eens lekker.Hopelijk kom ik er ooit nog eens van af.Het huishouden gaat zijn gang ik heb drie dagen hulp gehad van Maurice en toe stond ik er allen voor met 4 kids en 1 hond.Dus wassen,strijken, zuigen dweilen en de hele rataplan is voor mij.Dus ik denk dat ik echt wel 4 weken thuis moet blijven om volledig te hetstellen.Zullen ze niet leuk vinden op het werk, maar als ik terug kom dien ik toch mijn ontslag doen,dus ze bekijken het maar.Nee ik vind het shit dat het zo moet maar 4 dagen volledig werken+4 kids en een huishouden is niet te doen.We leven onderhand als broer en zus en bovendien wil ik er toch iets meer zijn voor de kids, want dat gaat zo razend snel allemaal.

Wat eten betreft ik eet meestal in de morgen yoghurt of modifast, dan in de middag fruit helemaal gepureerd, en in de avond meestal 100 gram vis een kleine aardappel en ongeveer 300 gram groente, ik stook dit allemaal heerlijk moet ik zeggen.Zeg zou het een problem zijn dat ik die modifast neem denk je? dit is toch ook vloeibaar en bevat ook geen og vel calorieen.Natuurlijk pak ik ook wel eens vlees, ook 100 gram kipfilet of tartaar maar altijd 100 gram.Ik mis wel mijn pasta moet ik zeggen dat heb ik heel graag maar dat komt dadelijk wel weer.

Nou als je nog eettips hebt? ik ben niet zo'n goede kok en heb weinig inspiratie dus alles is welkom.

Tot snel maar weer en op naar de 10 kilo,
xxx nance

mamasan

• Hero Member
« Reactie #8 Gepost op: september 15, 2007, 01:33:00 »

Hoi Nance,wat lekker he dat het zo goed gaat.

Nou ik ga vanavond ook vis met worteltjes eten,lijkt me wel lekker hihihi ,hoef je niet te kauwen .

Ik heb ook van die flesjes drink van NUtricia,das net zoiets als modifast,het lijkt mij alleen maar goed ivm met alle mineralen en vitamines die je nodig hebt.
Ik heb gisteren ook fruit op,door de blender is ook lekker.

Ik heb wel veel minder snel honger,maar ik hoor toch mijn maag soms flink knorren ,en heb dan ook echt wel honger.Heb jij dat ook ?

Ik heb ook op mijn blaadje staan van het ziekenhuis,geweekte cornflakes met yoghurt,dat ga ik straks proberen.

O ja ik eet ook weleens s'morgens een bordje brinta.

EN verder denk ik ook maar steeds,ach het is maar tijdelijk,over 3 weken gaan we weer wat proberen te kauwen.

Ik heb al een pak kauwgom weggekauwt,want dat mis ik wel ..........het kauwen hahahaha

Succes hoor enne.........ik woog vanochtend 126,5 dat is 7,5 kilo,lekker he.
Ik heb nog een lange weg te gaan,maar het begin is er.

Fijn weekend !!!

muisje

• Hero Member
« Reactie #9 Gepost op: september 15, 2007, 03:53:33 »
hey geweldig zeg 7.5 kilo men ws ik maar al zover, maar geduld geduld dat komt wel.Nu dat hongergevoel heb ik ook of tenminste wat jij zegt dat knorren, ik meen dan altijd dat ik honger heb,als ik dan de kans heb om te drinken dan doe ik dat ook, ik drink graag cupasoup(rundvlees of kippen 4cal) dat vult wel moet ik zeggen.En ja zeg van die kauwgum erken ik wel hoor, hier zijn er ook wel al wat veroberd, ik moet alleen zo goed oppassen ik slik ze heel gauw door, dat is een oude gewoonte van mij, gelukkig blijft hij wel niet hangen.Soms denk ik wel eens werkt dat ding van mij wel of hoe zit dat?maar ik denk dat je dat pas merkt zodra we vast eten gaan krijgen.

Dat van die cornflakes is een goeie ik ga dat dadelijk ook eens proberen, ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin in warm eten nu.Ik ben vrij onrustig vandaag, ik denk dat dat komt omdat er en gemis is van het eten, niet lachen he, ik heb straks zelfs aan een vers hard broodje gebeten, even in mijn mond gehouden en uitgespuugd, wat een mens toch niet voor rare zaken kan doen he? het lijkt wel of ik afkickverschijnselen heb.Ook en ben ik erg moe vandaag maar ik kom niet aan mijn rust, Maurice is naar de Oosterschelde met het werk dus vandaag ben ik alleen met de kleintjes.De jongens zijn de deur uit, ene is vissen en de ander is spelen.Maar ik probeer tussentijdse rust te nemen door even te gaan zitten achter de computer.

Ik ben eigenlijk blij dat het avond is dat ik lekker een douche kan nemen, denk zelfs dat ik de deur even afsluit om me af te zonderen( hehe rust) en dan lekker op de bank of zelfs vroeg mijn bedje in.Ik denk dat ik slaap als een roosje, hoewel ik niet goed kan slapen als mijn sjatj er niet is.We zullen zien anders neem ik een inslaper dat doet altijd wonderen.Nu mams ik wens jou een heel fijn wekend voor jou en je gezin en ik ben trots op je dat je zo goed gaat.

dikke pakkerd van nance

mamasan

• Hero Member
« Reactie #10 Gepost op: september 15, 2007, 04:30:31 »

wwhahahahahahaaha hoe herkenbaar ,over dat broodje hahaha
Ik heb gisteren een hapje genomen (zonder dat iemand het zag natuurlijk )van een koekje en snel weer uitgespuugd hahah
Wat een junken zijn we toch he,maar we moeten ook echt afkicken hoor.

Jij moet volgens mij nog een beetje rustiger aan doen meid,je neemt te veel hooi op je vork hoor.
Lekker vroeg je bedje in,en een boerennacht maken (das een gezegde hier, ipv een lange nacht).

muisje

• Hero Member
« Reactie #11 Gepost op: september 15, 2007, 07:11:29 »
ja ik moet ook een beetje rustig aan doen maar dat is de aard van het beestje nou eenmaal, ik ga zeker proberen om nog een aantal weekjes thuis te blijven van het werk, maar of ze mij dat in dank gaan afnemen, ja zo benik nu eenmaal ik mak me altijd druk over anderen.was het maar eens dat andere zich eens druk maakte om mij, nou dat zijn er niet veel, sommige zijn gewoon veel te druk met zich eigen bezig, ik kan dat niet.

Och ja scheit aan ik ga daar toch weg, dus ze denken maar wat ze willen.Hey van dat koekje wat een giller,gelukkig heb ik het dan niet alleen zeg, ik begon me al een beetje te schamen.Hoop dat het lekker was, althans de smaak dan.De yoghurt met flakes was trouwens een succes, hmmm ik ga morgenvroeg gelijk naar de winkel hier in het dorp om nieuwe te halen, anders krijg ik ruzie met mijn oudste.Voorheen at ik deze dingen niet, vond het echt vies nu geniet ik ervan,wat steekt eens mens toch raar in elkaar he?

Leuk om met je te babbelen zeg we hebben veel dingen gemeen dat heb ik allang gemerkt,

groetekes nance

mamasan

• Hero Member
« Reactie #12 Gepost op: september 15, 2007, 09:39:26 »

Ja echt wel gezellig hihihi

En je hebt groot gelijk hoor dat je lekker nog wat langer thuis blijft...........Aan jezelf denken,een ander doet het niet voor je hoor !!!

Ik heb net rijstenpap van Campina op,beetje warm gemaakt met een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje suiker,zo lekker joh !
wwhahahaha ik lust voorheen nooit zuivelproducten,nu vreet ik mijn oren haast op hahaha

Nou meid ,tot morgen.
Kunnen we weer op de weegschaal ,dat doe ik elke ochtend,erg he?

Trusteeeeeee XXXXX

muisje

• Hero Member
« Reactie #13 Gepost op: september 16, 2007, 01:13:49 »
trees neem dan wat zoetstof is toch beter, maar ik snap je wel hoor.Mag je dit dan wel hebben?

p.s heb je trouwens msn dan kan ik je toevoegen kunnen we lekker doorbabbelen?

gr

mamasan

• Hero Member
« Reactie #14 Gepost op: september 16, 2007, 04:14:00 »
Ja hoor dat kleine schepje suiker,moet kunnen.........goed voor de spiertjes hiihi

Mijn msn .........staat onder het kopje msn,want dat kunnen dan alleen de leden lezen.
Omdat iedereen hier kan buurten,geef ik hem liever niet zo open en bloot.

Kijk maar,ik zou het wel leuk vinden ja effe  live beppen hihihi

Pagina's: 1 2 »   Omhoog
« vorige volgende »