Anders afslanken - De discussie > Ditjes en datjes van Anders Afslanken. > Alles wat je vragen wil. > Topic: Spataderen weghalen - update 31/03
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omlaag

Auteur Topic: Spataderen weghalen - update 31/03  (gelezen 2455 keer)

mamasan

• Hero Member
  • sterker door strijd !!!
Re: Spataderen weghalen - 26 maart!
« Reactie #60 Gepost op: maart 27, 2008, 12:48:58 »
Zo meid dat heb je ook weer gehad,weer een hindernis genomen,knap hoor!!

En jij krijgt hele mooie benen hoor,dat worden allemaal korte rokjes van de zomer.........50 kilo afgevallen,en al die  spataderen weg,wat wil je nog meer.
Je man mag je wel in de gaten houden hihihihihi

Knap maar gauw weer op,en succes met al die sjans  ;D hihihihi

Sinds 07/09/07 officieel een maagbander!

bigmama

• Hero Member
  • sleever sinds 21-05-2007
Re: Spataderen weghalen - 26 maart!
« Reactie #61 Gepost op: maart 27, 2008, 03:17:36 »
Lief hoor zoals jullie me weer opbeuren, alleenneuh... die sexy legs, die kan ik wel vergeten hoor, want dankzij die 50 kilo minder ziet de binnenkant van mijn bovenbenen er niet echt strak uit, hahaha!!
Wat een belevenis was het weer zeg, ik heb er vannacht nog vaak aan teruggedacht. Dat ik dit vrijwillig doe, dacht ik dan, ik lijk wel gek!!!
Ook moet ik er met regelmaat aan denken dat ik mijn borsten wil laten corrigeren, en dat als alles volgens het boekje verloopt en goedgekeurd is, dit al aan het eind van dit jaar zal zijn. Brrrr.... ik duuuuuurf niet meer! Weer alle die enge dingen!!

Vannacht heb ik redelijk geslapen, ben op mijn rug begonnen maar dat lag niet echt lekker. Op een gegeven moment had ik me een beetje op mijn zij gedraaid en dat lag wat aangenamer. Ben wel vaak wakker geweest, in ieder geval wel om de 2 uur.
En elke keer maar weer plassen, dat hoef ik sinds mijn operatie nooit meer 's nachts, dus dat was wel even wennen!

Ria, achteraf is het misschien ook maar beter geweest dat ik onder volledige narcose ben gegaan, anders had ik daar 2,5 uur naar het plafond liggen staren en had ik me maar druk lopen maken, nu heb ik lekker geslapen!

Ben benieuwd trouwens wat de weegschaal aangeeft, ik heb gisteren 1 beschuitje en 1 geroosterd broodje gehad over de hele dag en vandaag 2 geroosterde broodjes en een paar paaseitjes (kan het niet laten  ;D ) .

marijke

• Hero Member
  • Ik vecht tegen borstkanker.
Re: Spataderen weghalen - weer thuis!
« Reactie #62 Gepost op: maart 27, 2008, 05:18:03 »
zolang je voor ogen houdt dat het resultaat er straks mag zijn....kun je al die enge dingen wel aan joh....

een rok tot net boven je knie?? Dan zie je die rare bovenbenen niet.hihihihihi
"You'll never know how lucky you are until luck is taken away from you ..."

Juni 2001 maagband in Belgie
Oktober 2005 maagband verwijdert
Juli 2007 GBP in Leyenburg Den Haag
Maart 2009 een cyste weggehaald bij mijn maag

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #63 Gepost op: maart 27, 2008, 07:01:52 »
Hey meis,

Ja die bovenbenen.......breek me de b..! niet open  ::)
Vindt het zoooo lelijk als ik naar mezelf kijk, en die billen!! ooowwwhh t ziet er niet uit!!  :o

In de kleertjes lijk ik nog wel wat, maar eenmaal bloot???
Durf daardoor ook nog altijd niet te zwemmen met de kids  :-[

Ja meis, we overwinnen het een, maar een andere slag staat al weerklaar om overwonnen te worden....
pfffffffffffff net wat je zegt; doen we dit echt allemaal vrijwillig?

Doe vooral rustig aan lieffie, neem de tijd hoor, want te snel van alles weer doen is niet goed; voor jou en de beentjes niet! Je bent er hoe dan ook op vooruit gegaan, denk vooral daaraan! Weg zijn die lelijke blauwe kronkelende wormen op die mooie beentjes van je.....ben echt blij voor jou  ;)

Ik ga in het vervolg ook onder algehele narcose hoor; moet zowiezo al van de anesthesist, maar voor mij is dat ook veeeeeeeel prettiger; merk geen moer, hoor geen bal, ruik geen rare zaken......en als ik wakker wordt is alles klaar!  8)

Meis tegen de tijd dat je je boobies wilt laten doen, wil ik je best tot steun zijn hoor. Kom ik naar je toe en ga aldoor met je mee, zou dat helpen denk je? Heus die boobycorrectie is zoooooooooo mooi, die wil je echt wel gedaan hebben, geloof mij nou maar. Ben er echt nog altijd blij mee dat ik dat toen heb gedaan.....

Dikke knuff, en hoog die benen!! :-* :-* :-*

muisje

• Hero Member
« Reactie #64 Gepost op: maart 27, 2008, 07:46:12 »
Potver de potver, chips wat vind ik dit nou erg zeg, het is mij helemaal ontgaan dat je geopereerd werd, vergeef me meis ik heb het echt niet moedwillig gedaan.Ben in ieder geval blij dat je het achter de rug hebt, nu gaan herstellen, enne doe dat ook maar, en laat je beentjes maar goed een rusten, dat hebben ze nodig.

Stom he ondanks alles wat je al hebt meegemaakt op de ok dat je toch nog een bepaalde angst hebt, misschien is het omdat je weet hoe het allemaal een beetje gaat.Zelf weet ik dat als ik alleen maar al die bekende geur ruik, ik al niet goed er van word, ik zal dan maar zwijgen over hoe ik me voel als ik er lig.Maar gelukkig wat gweest is, is geweest en dat komt niet meer terug.Meis je boobs dat gaat allemaal goed komen echt waar, daar zul je geen moment spijt van krijgen geloof me maar.Wat zul je trots zijn als je in de spiegel kijkt.

Maar dat is voor later, nu eerst genezen van dit hele gebeuren,
ik wens jou een heel goed herstel en een stel prachtige beentjes toe,

van je vriendinnetje, nance

bigmama

• Hero Member
Re: Spataderen weghalen - update 31/03
« Reactie #65 Gepost op: maart 31, 2008, 06:41:49 »
Graag had ik jullie een positief bericht gebracht, maar gatver, wat heb ik een rotweekend gehad (dan tel ik de dagen ervoor voor het gemak maar niet mee).
Het valt zo vreselijk tegen, bah! Ik wil gewoon weer mijn gang kunnen gaan en leuke dingen doen, zonder pijn in mijn benen.
Mijn benen zijn echt bont en blauw nu, waarschijnlijk omdat het zo beurs is doet het zo zeer met lopen.
Ik heb me heel wat afgejankt afgelopen weekend, van onmacht, bah wat heb ik hier een hekel aan!
Toch ga ik het vandaag weer proberen op mijn werk, we zien wel hoe het gaat. Ik moet tot 13.30 uur, maar als het niet lukt ga ik gewoon eerder weg. Het is natuurlijk ook wel even lekker om eruit te zijn.
Ik denk dat ik vandaag probeer de chirurg te bellen om te vragen wat hij precies gedaan heeft, en waarom het zo lang heeft geduurd.

Nou lotjes, hopelijk heb ik volgende keer beter bericht voor jullie!

Liefs Manon

marijke

• Hero Member
  • Ik vecht tegen borstkanker.
« Reactie #66 Gepost op: maart 31, 2008, 09:17:37 »
he Manon,

wat jammer dat je je zo vervelend erdoor voelt.
Ik hoop en duim voor je dat je snel opknapt...
Als je van de zomer met blote benen door t leven gaat, dan is de narigheid vast zo vergeten ...

succes en sterkte verder,

groetjes, Marijke
"You'll never know how lucky you are until luck is taken away from you ..."

Juni 2001 maagband in Belgie
Oktober 2005 maagband verwijdert
Juli 2007 GBP in Leyenburg Den Haag
Maart 2009 een cyste weggehaald bij mijn maag

Jeanine

• Hero Member
  • maak je negatieve gedachten positief
« Reactie #67 Gepost op: maart 31, 2008, 09:30:20 »
he jakkes ja. Kan me voorstellen dat je je er anders van had voorgesteld. Ze hebben natuurlijk wel flink in je zitten porren he dat zie je wel aan hoe blauw je bent. Dus ik denk dat je je verwachtingen er te hoog van had ingeschat en dat het dan nu tegenvalt. Jij dacht misschien bij jezelf oh dat is een peuleschilltje dat doe ik ff. Dan krijg je het deksel op je neus. Ben benieuwd wat de chirurg zegt, dan ben je gerustgesteld.
Groetjes en een dikke knuffel van Jeanine

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #68 Gepost op: maart 31, 2008, 01:17:39 »
wat vervelend voor je dat je zn pijn heb, en dat je zo blauw ben!!! hoop voor je dat je snel je eigen weer wat
beter voel!! en dat de chirug je vertel wat die heeft gedaan, dan weetje ook is waarom dat je zo lang op de ok
heb gelegen!!! nou hoop dat je vragen beantwoord worden meisie, sterkte en een hele dikke knuffel van mij
gr karin

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

Linn

• Hero Member
« Reactie #69 Gepost op: maart 31, 2008, 04:26:49 »
he bah meis, vervelend die pijn, daar word je ook gewoon niet vrolijk van natuurlijk
heb je het vol kunnen houden op je werk? en heb je de chirurg nog gebeld?

hopelijk gaat het nu elke dag weer een beetje beter meis... dikke knuffel!!!

bigmama

• Hero Member
« Reactie #70 Gepost op: maart 31, 2008, 05:10:36 »
Een uurtje geleden heb ik de chirurg aan de telefoon gehad. Hij zei al uit zichzelf dat hij dacht dat ik er wel erg veel last van zou hebben (jeetje wat een zin....), want hij was grondig te werk gegaan. Vandaar dat het ook zolang had geduurd. Hij wilde het meteen goed doen!!

In beide benen heeft hij zo'n 10 sneetjes gemaakt en dan nog in de liezen een snee van zo'n 10 cm. Zelf had ik gedacht dat die sneeën in de liezen wat kleiner zouden zijn. Maar (wrijf het even in...) ik had natuurlijk veel onderhuids vetweefsel dus moest de snee groter omdat hij er anders niet bij kon. Als ik nog meer zou zijn afgevallen dan was de snee wat kleiner geweest... Nou ja, helaas pindakaas, ik zit er niet zo mee!

Ik moet vooral in beweging blijven, terwijl ik het liefst het tegenovergestelde wil. Stil zitten, met de beentjes omhoog doet niet pijn, dus kies ik daar liever voor natuurlijk! Dus morgen maar gewoon weer aan het werk. Ik heb een mooi krukje incl. kussen onder mijn bureau staan, dus als ik zit zit ik best comfortabel!

Nou ik ga even een rondje hardlopen (hahaha...)! Tot gauw!

Liefs Manon

Jeanine

• Hero Member
  • maak je negatieve gedachten positief
« Reactie #71 Gepost op: maart 31, 2008, 06:09:30 »
he jakkes. ja vandaar dat je zo blauw bent. gossiemeine najaah ben je dr wel gelijk voorgoed vanaf zullen we maar denken. Enneh dat je gewoon moet rond blijven rennen??? ook als het pijn doet??? die vent kan licht l@llen hij voelt het toch niet. Doe wat je hart je ingeeft dan kom je ook al een eind en als je lekker zo op je werk met je benen in de lucht kan zitten waarom niet he. Laat ze maar lekker voor je lopen om koffie en thee enzo.
hihi groetjes en sterkte met je zere beentjes
Jeanine

wilma

• Hero Member
« Reactie #72 Gepost op: maart 31, 2008, 09:24:57 »
ja logisch dat je er last van hebt he

maar ook dat gaat over,en als je straks in je minirokje loopt lach je erover

en lig niet zo te zeuren over jullie kont en benen,hebben jullie die van mij al eens gezien??????????

dan zouden jullie niet zo zeuren  (grapje natuurlijk)

maar dat vel van mij dat is echt pas erg hoor en dan over die hangbuik nog maar te zwijgen,ik kan verdorie nog niet eens een normaal badpak aan zonder dat mijn buik eronder uit komt.

maar ach.......ik koop mij zo'n tankini met een broek met pijpjes dan is dat ook weer opgelost.

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #73 Gepost op: maart 31, 2008, 09:29:51 »
Hey Manon,
nou, nu begrijp je dus waarom je zo'n last hebt.
10 cm in je lies. Tjonge jonge. Hij had er zin an.
Succes met blijven bewegen.
Grtz, José

07-04-2008 GBP, GHZ in Gouda, 50 kg afgevallen
11-03-2011 Buikwandcorrectie, GHZ Gouda, 5 kg vel/vet weggehaald
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omhoog
« vorige volgende »