Hey meis,
Ja die bovenbenen.......breek me de b..! niet open

Vindt het zoooo lelijk als ik naar mezelf kijk, en die billen!! ooowwwhh t ziet er niet uit!!

In de kleertjes lijk ik nog wel wat, maar eenmaal bloot???
Durf daardoor ook nog altijd niet te zwemmen met de kids

Ja meis, we overwinnen het een, maar een andere slag staat al weerklaar om overwonnen te worden....
pfffffffffffff net wat je zegt; doen we dit echt allemaal vrijwillig?
Doe vooral rustig aan lieffie, neem de tijd hoor, want te snel van alles weer doen is niet goed; voor jou en de beentjes niet! Je bent er hoe dan ook op vooruit gegaan, denk vooral daaraan! Weg zijn die lelijke blauwe kronkelende wormen op die mooie beentjes van je.....ben echt blij voor jou

Ik ga in het vervolg ook onder algehele narcose hoor; moet zowiezo al van de anesthesist, maar voor mij is dat ook veeeeeeeel prettiger; merk geen moer, hoor geen bal, ruik geen rare zaken......en als ik wakker wordt is alles klaar!

Meis tegen de tijd dat je je boobies wilt laten doen, wil ik je best tot steun zijn hoor. Kom ik naar je toe en ga aldoor met je mee, zou dat helpen denk je? Heus die boobycorrectie is zoooooooooo mooi, die wil je echt wel gedaan hebben, geloof mij nou maar. Ben er echt nog altijd blij mee dat ik dat toen heb gedaan.....
Dikke knuff, en hoog die benen!!