jaja ik ben op de weegschaal geweest wel dan niet thuis maar gisteren in het ziekenhuis.En het goede nieuws is dat ik 10 kilo kwijt ben.En volgens de dokter was mijn gewicht dat ik moest hebben 75 kilo, dus eigenlijk ben ik er al bijna want ik weeg nu 76.5.Maar ik ga vrolijk door totdat ik net onder de 70 kom.Hij was wel een beetje boos omdat ik iets tevroeg was begonnen met vast eten, maar ja ik zei ook die paar dagen kunnen toch geen kwaad, maar de reden dat hij dat zei was dat de band dan kon gaan zakken als ik te snel met het vast eten zou gaan starten.Maar ja het was nu toch al gebeurd en bovendien voel ik me prima, ook bij het vaste eten.Heb vandaag nog nieuwe kleren gekocht voor het feest van morgen en ik heb nu maat 40 en wil toch graag gaan proberen om de 38 te halen.Dus weer een doel voor ogen, flink sporten en alles zal goed komen.Dus ben wel heel blij dat ik dit heugelijk nieuws kan delen met jullie.
En jij mams heb jij ook goed nieuws te melden voor ons, ik ben benieuwd dus laat snel wat horen.
Groetjes xxx nance