Anders afslanken - De discussie > ALLES OVER DE OPERATIES. > De gastric bypass (gbp). > Topic: Berichtje van marianne
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Berichtje van marianne  (gelezen 655 keer)

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
Berichtje van marianne
« Gepost op: oktober 08, 2006, 10:35:03 »
Ha Anita.

Ik kan je zegen dat het ieder dag beter met me gaat.
Al heb ik persoonlijk de operatie als heel pittig ervaren,maar mijn conditie was al niet zo heel goed toen ik eraan begon
Had het idee dat er een vrachtwagen over mijn buik gereden was. helemaal beurs..
Maar er gebeurd nog al niets in je lijf mijn bandje was vergroeid had een maaghernia galbalaas eruit en dan nog een gbp dus er is fink grommeld in me buik,
maar uiteindelijk gaat het in mijn lijf wel goed.
Kan goed eten met goed eten bedoel ik dat de kleine beetje dat ik eet goed valt. Koffie drinken gaat ook prima.
Na maanden van spugen is dit een opluchting.
Maar dat wil niet zeggen dat ik maandagavond toen ik zoveel pijn aan mijn knie kreeg en ik me behoorlijk beroed worde niet even flink gejankt heb en heb geroepen had ik het maar nooit gedaan.(Onstekking aan mijn knie die pijn overheerste mijn hele denken en doen,)
En het beste ik ben al van 113,5 naar de 105 kilo.
Maar dat heeft ook weer als nadeel dat ik me nog erg slap voel.
Meer eten dan dat ik nu doe kan ik oook echt niet zit prop en prop vol,moet mezelf dwingen om te eten.
Nog wel regelmatig last van krampen aan mijn linkerkant van mijn zij maar dat kotm van me spier waar de boel aanvast is gehecht.
Iedere dag een stapje in de goede richting, en vooral luisteren naar mijn lichaam.
Gelukkig heb ik een fijne en lieve zoon om mijn heen als de rest werken is en zorgt geweldig voor zijn moeder
Misschien wil je dit even op jou site zetten

Gr en bedankt Marianne
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
Re: Berichtje van marianne
« Reactie #1 Gepost op: oktober 09, 2006, 08:31:21 »
hoi Marianne,

Tjonge jonge zeg, da's allemaal niet zo meegevallen zeg!! Ik weet precies wat je bedoelt als je zegt dat die pijn in je knie echt alles overstemt qua pijn en inzicht. Ik heb zelf regelmatig last van mijn knie, en dan slaap ik er ook niet van zo vreselijk veel pijn heb je dan. Ik hoop echt dat dit nu allemaal een heel stuk voor jou is verbeterd hoor!! Zo kun je ook niet echt vrolijk worden!! Ben wel erg blij om te horen dat je toch al zo bent afgevallen!! Echt wel toppie!! Dat je je slap voelt komt niet alleen door die operatie nu, je hebt echt vanalles tegelijk onder de leden; onsteking aan je knie is niet niks, en als er ergens in je lijf een gevecht wordt aangegaan tegen wat voor een ontsteking dan ook, zul je je meestal behoorlijk moe en slap voelen. Daar komt dan bij jou ook nog eens die operatie bij, dus logisch dat jij je nu niet zo heel erg uitbundig voelt hoor. Ook moet je lichaam al die narcose uit je systeem krijgen, dus ook dat komt er dan nog eens bij. Doe maar lekker rustig aan, en ziek maar eerst heel goed uit. Als je nu al te hard van stapel wilt gaan zul je zeker weten de rekening gepresenteerd krijgen, dus alsjeblieft luister goed naar je lijf!!!

Lief he, zo'n zoon om je heeb die je dan verwent?? Ook hij verdiend een pluim hoor!!! Zo houd de mens het net even iets beter vol!! Ik wil je vanaf hier heel veel beterschap en sterkte toewensen, en hoop dat je gauw weer vrolijk rond mag rennen :P

Groetjes Ria :-*

miranda71

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: oktober 10, 2006, 08:27:32 »
Jeetje marianne,
Je heb het wel voor je kiezen gehad zeg, Maar wat goed dat je al zoveel kwijt bent zeg petje af hoor.
Hoe is het nu met je knie gaat het alweer een beetje, en wat heerlijk dat je zoon zo goed voor je zorgt heerlijk.
Nou doe maar lekker rustig aan dan komt alles vanzelf weer goed.
groetjes miranda

dinij

• Jr. Member
  • **
dinij
« Reactie #3 Gepost op: oktober 28, 2006, 02:51:33 »
hoi marianne
we hopen dat het toch wel weer allemaal goed komt hoor
en je kunt lekker alles eten en dat is ook wel goed hoor ik ook
al is het maar met kleine beetjes maar daar hebben we voor gekozen ....toch....

alleen ik moet nog een afspraak maken dat mijn gal eruit moet
maar daar maak ik mij geen zorgen om
vergeleken met een gb
 veel liefs van dinij

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #4 Gepost op: oktober 29, 2006, 09:51:13 »
Hoi,

Marianne ik heb begrepen dat jij inmiddels weer stapje voor stapje op begint te knappen, en da's geweldig nieuws!! Ik weet dat je zo vreselijk trots op je zoon bent, dus speciaal voor hem wil ik ook nog even zeggen dat ie een TOPPERTJE is!!! Mede dankzij zijn goede zorgen ben jij weer op de goeie weg......................

Dinij, wat sneu dat je nu alweer een operatie tegemoet moet zien, maar het is net wat je zegt, hier kom je vast wel vlot overheen!! Ik wil je alvast veel sterkte toewensen, en doe je Diana de groetjes als je haar spreekt??

Liefs Ria :-*
Pagina's: 1   Omhoog
« vorige volgende »