Ha Anita.
Ik kan je zegen dat het ieder dag beter met me gaat.
Al heb ik persoonlijk de operatie als heel pittig ervaren,maar mijn conditie was al niet zo heel goed toen ik eraan begon
Had het idee dat er een vrachtwagen over mijn buik gereden was. helemaal beurs..
Maar er gebeurd nog al niets in je lijf mijn bandje was vergroeid had een maaghernia galbalaas eruit en dan nog een gbp dus er is fink grommeld in me buik,
maar uiteindelijk gaat het in mijn lijf wel goed.
Kan goed eten met goed eten bedoel ik dat de kleine beetje dat ik eet goed valt. Koffie drinken gaat ook prima.
Na maanden van spugen is dit een opluchting.
Maar dat wil niet zeggen dat ik maandagavond toen ik zoveel pijn aan mijn knie kreeg en ik me behoorlijk beroed worde niet even flink gejankt heb en heb geroepen had ik het maar nooit gedaan.(Onstekking aan mijn knie die pijn overheerste mijn hele denken en doen,)
En het beste ik ben al van 113,5 naar de 105 kilo.
Maar dat heeft ook weer als nadeel dat ik me nog erg slap voel.
Meer eten dan dat ik nu doe kan ik oook echt niet zit prop en prop vol,moet mezelf dwingen om te eten.
Nog wel regelmatig last van krampen aan mijn linkerkant van mijn zij maar dat kotm van me spier waar de boel aanvast is gehecht.
Iedere dag een stapje in de goede richting, en vooral luisteren naar mijn lichaam.
Gelukkig heb ik een fijne en lieve zoon om mijn heen als de rest werken is en zorgt geweldig voor zijn moeder
Misschien wil je dit even op jou site zetten
Gr en bedankt Marianne