Ik was daar Rena en nu nog steeds.

Ik kan alles daar wel zien maar niet reageren.
Als ik wil dat een bekende weet waar ik zit dan hoop ik dat ze msn (zie je bij de avatar) hebben dan kan ik ze toch bereiken en doorgeven dat ik er niet meer op mag.
Zo heb ik ook een aantal mensen bereikt
Nu ik dit zo weer typ wordt ik weer helemaal boos op de arrogantie van de webmaster en de gedweeheid van Corrie.
Ze heeft duidelijk niet veel moeite gedaan om haar trouwe leden terug te krijgen want ik heb totaal niets van haar gehoord.
Ze moet zich toch achter haar hoofd krabben en zich verbazen over de aantal verbanden.
We zijn niet echt de branieschoppers.

Ik weet totaal niet wat er heeft gespeelt maar ik werd wel boos op de arrogantie hoe de webmaster met ons om ging.
Hij/zij behandelde ons als een stel kleuters.
Er was een forum verdwenen zonder aankondiging.
Mensen gingen vragen stellen waar het forum is gebleven.
Elke keer als iemand een topic opende ging deze zonder verklaring op slot.
Dit tot 3 a 4 keer ( wat ik zelf heb gezien dan)
Op den duur opende iemand een topic waarom de topics steeds zonder reden op slot werd gegooid.
Een hele normale vraag.
Ik zei ook dat het niet netjes is en dat er op z'n minst een reden kan staan of een verwijzing waar de reden staat.
Toen kwam de arrogantie reactie van de webmaster, dat ie het wel had gehad zo en als het niet ophield de forum op slot zou gooien.
Tja, dit noem ik geen communicatie maar dreigen.
En ik heb gezegt dat ik het behoorlijk arrogant vind.
En nu ben ik gebanned.

Ik vond het eerst wel jammer, en ik verwachte ook als Corrie er weer was dat ze ermee eens zou zijn.
Haar webmaster word betaald dus zij kan de webmaster corrigeren en nu worden we voor rotte appels uitgemaakt (en stiekum trek/trok ik me dat wel aan).
Ik had echt van Corrie verwacht dat ze voor ons op zou komen.
Want als je zo leest wat die webmaster zegt dan lok je reactie's uit want dit is geen normale manier van communiceren.
Zo, nog een heel verhaal geworden.
Dus wat de oorzaak is weet ik niets van.
Was iets over dat iemand te veel zich bloot gaf ofzo in forum lief en leed. (weet het niet zeker)