Anders afslanken - De discussie > Ditjes en datjes van Anders Afslanken. > Alles wat je vragen wil. > Topic: huidverzorging?
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: huidverzorging?  (gelezen 479 keer)

Linn

• Hero Member
huidverzorging?
« Gepost op: november 16, 2007, 07:59:03 »
Haai lotjes,

ff vraagje hoor...

sinds de operatie verzorg ik mijn lichaam/huidje eigenlijk keurig.. ik scrub en smeerde me elke dag netjes in met bodycream/lotion. Nu heb ik eergisteren bij t kruidvat een smeersel gehaald van innovations. Wat een heerlijk smeersel is dat zeg (nee geen aandelen), het verzacht, corrigeert en houd de huid elastisch. Maar vooral dat corrigerende heeft mijn huidje erg nodig.

Nu mijn vraag... hoe verzorgen jullie je huid om enigzins velvorming te proberen voorkomen?

Bijj mij wordt het nu ineens erg zichtbaar, mn kipfilet armen, ik kan er gewoon een figuur in "kleien", de huid op mijn buik pak ik op en dat blijft netjes omhoog staan etc etc. ::)

-x-

karin

• Hero Member
  • karin
Re: huidverzorging?
« Reactie #1 Gepost op: november 16, 2007, 01:36:08 »
hey lin
ik ben nog niet zo ver maar er zullen er vast wel
zijn die jou kunnen helpen!! succes er mee
gr karin

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

wilma

• Hero Member
« Reactie #2 Gepost op: november 16, 2007, 02:40:03 »
ik ben wel zover,maar bij baten super grote potten van 10 kilo nog niet meer

wat al jaren te groot was gaat zo maar niet inkrimpen

maar als jij daar baat bij hebt!!!smeren meid

patriez84

• Administrator
« Reactie #3 Gepost op: november 16, 2007, 02:44:56 »
van loreal gebruik ik anti-straie.. en van garnier een oranje fles bodylotion tegen droge huid en dat lijkt te werken

Jeanine

• Hero Member
  • maak je negatieve gedachten positief
« Reactie #4 Gepost op: november 16, 2007, 05:03:49 »
hahaha kan je er figuurtjes mee kleien das een goeie, dat heb ik ook hoor dat mn kipfiletjes onder mn armen heen en weer zwabberen  als ik zwaai hahaha en mijn buik nou ja dat valt wel mee, ik heb daar niet zo`n moeite mee ik heb daar toch nog wel een rol hangende en dat prop ik lekker in me broek niemand die dat ziet (lekker puh) Maar ik smeer me in met body lotion van de lidl ik weet geeneens hoe dat heet Cien ofzo het gaat er alleen maar om dat je het een beetje soepel houdt, ik geloof daar niet in anti strae en liposiden lifting effect. Als je vel uitgerokken is met de jaren en het moet ineens weer binnen een heele korte tijd ineenkrimpen dat lukt niet hoor. Ik heb het nog een beetje binnen de perken kunnen houden met pilatesoefeningen dat helpt wel om je velletje een beetje recht te trekken.
groetjes Jeanine

loempia

• Jr. Member
  • **
« Reactie #5 Gepost op: december 11, 2007, 11:34:51 »
hoi lin ik laat je smeren dat je een ons weegtdaar is geen enkel smeerseltje tegen opgewassen helaas dat is de waarheid.
de enige plek die strakker word is je beurs, wil je er echt wat aan doen dan moet je naar een plast schir die kan je er van af helpen .
en laat je niets aansmeren het helpt niet .wes je heel veel s6 . gr john

groetjes  een dag niet gelachen is een dag niet geleeft
Pagina's: 1   Omhoog
« vorige volgende »