Anders afslanken - De discussie > Ditjes en datjes van Anders Afslanken. > Het gedichtenhoekje. > Topic: mijn innerlijke pijn...........
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: mijn innerlijke pijn...........  (gelezen 1163 keer)

wilma

• Hero Member
Re: mijn innerlijke pijn...........
« Reactie #15 Gepost op: februari 21, 2008, 09:37:31 »
Ria

ik begrijp je gedicht donders goed

maar die wens die KAN je doen

zeg het elke dag opnieuw,vraag het aan je begeleiders elke dag weer
denk aan alles word goed ik overwin die ziekte
denk eraan dat jou tijd er nog lang niet is meid
heus jou wens gaat uitkomen ,heb er vertrouwen in.
ga lekker verder met rijmen en dichten,wie weet ga je er nog aan verdienen,ze zijn echt goed hoor.

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #16 Gepost op: februari 22, 2008, 01:31:40 »
 :-* Die Manon toch   :-[ vindt je ook een echte lieverd!! Ik ben gewoon erg dankbaar voor ieder lief woordje en steun, en vandaar ook dat ik graag even kom bedanken......t werkt toch ook twee kanten op?  :-* :-* :-*

Lieve Wilma, ik doe dat ook echt iedere dag, sinds dat jij en Jeanine me zeiden om vooral positieve gedachten de ruimte in te denken en wensen doe ik dat dus ook echt!! Ik blijf enkel van die vervelende vent last houden die me iedere nacht weer roept!! Zelfs Mario voelt em nu    :-\ Die stem is ook pas stil als ik echt even rechtop ga zitten en vraag wat ie wil....Heb em al gezegd om weg te gaan, en gevraagd wat ie nu wil, maar t helpt allemaal niet hoor.  :-X Wel grappig want Mario voelt telkens alsof ie langs zijn oorschelp wordt gestreeld........hahaha ik ga er bijna iets van denken hoor!!

Heb het er nu zelfs met mijn psych over gehad hahaha ik was ff bang dat ie zou denken dat ik nu echt gek aan t worden was, maar integendeel juist, hij wilde er zijn licht over opsteken en eens ien of ie iemand wist die mijn huis wellicht kan zuiveren.....fijn dat er zo wordt meegedacht he?!?! Hij zegt dat wij heldervoelend zijn en misschien zelfs paranormaal begaafd zijn............. ???

Zeker weten dat het mijn tijd nog niet is!! Het leven is nog lang niet klaar met mij, en ik niet met het leven hoor!! Ik blijf wat dat betreft ook wel positief, maar soms ben ik gewoon zo moe van alles, dan kmt er ook zoveel tegelijk.........ach jullie begrijpen me wel toch?

Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe, met vooral veel liefde en warmte!! :-* :-* :-*

wilma

• Hero Member
« Reactie #17 Gepost op: februari 23, 2008, 12:23:28 »
Ria dat huis kan jezelf ook zuiveren
je neemt een zakje salie,daar doe je een handjevol van op een vuurvast schaaltje
je steekt het aan zodat het gaat roken
dan loop je ermee door het helehuis,en echt door het hele huis van zolder tot kelder en ook in een wasruimte of toillet.

en als die vent weer komt (ken je hem trouwens? )zeg dan  dat hij weg moet gaan
zeg hem netjes zo en nu ben je genoeg hier geweest ik vraag je om nu niet meer te komen want ik wil het niet meer.

en dan een vraag............waarom ga jij niet aan reiki doen?
het zou jou en je gezin heel veel goed doen

Jeanine

• Hero Member
  • maak je negatieve gedachten positief
« Reactie #18 Gepost op: februari 23, 2008, 03:23:38 »
Ja idd ik ben het helemaal met Wilma eens ga ook maar reiki doen dan kan je je zelf en je gezinsleden zelf behandelen. Ik had het ook al tegen je gezegd he dat je paranormaal begaafd bent.
Ik had op een gegeven moment alsmaar kou, we hadden onze kamer veranderd en mijn stoel die stond nu bij het raam. Vrienden waren bij ons op visite en die voelden ook als maar kou en negatieve energie. De volgende dag had ik een bevriende paragnoste op de msn en ik voreg haar of zij iets wist over aardstralen of wateraders. Ach mens welnee er zit bij jou een man ik zie hem staan daar bij de gordijnen bij jou stoel. Getfer demme doe m dan eens weg zei ik. Nee dat moet je zelf doen jij kan dat. Had ze helemaal uitgelegd wat ik moest doen. Ik ging in me stoel zitten, ogen dicht, buikademhaling en aan die man denken, Ik moest tegen m zeggen dat hij naar het witte licht moest gaan dat hij overleden was en dat ze daar op hem wachtten. Ineens zag ik in een flits een zwart wit foto van die man zijn gezicht en ineens werd het warm, toen was ie weg. Ikke nog ff dubbel checken, vond het doodeng. Maar mijn vriendin zag hem niet meer dus hij is gewoon nu naar het witte licht. En ik heb geen last meer van kou.

Misschien Ria is dat bij jou ook wel zoiets en kan je die man ook naar het witte licht toe sturen als hij weer bij je komt, het is ws een overleden iemand die nog niet weet dat ie dood is en dat ie hier nog rondzwerft. Ik vond het iets moois dat ik iemand heb kunnen begeleiden naar het witte licht, Merk jij dat ie vaker bij je is nu? of is het alleen maar als je in bed ligt? Mischien komt daar bij jou al die vage klachten wel vandaan hoor nu ik erover na ga denken. Als ie weg is zal jij je veel beter gaan voelen, ik voel dat.

En jij hebt idd geluk dat die psycholoog van jou ook nogal spiritueel is want met zoeits moet je niet bij iedereen aankomen want dan verklaren sommigen je voor gek.

Ik hoor er nog wel van he? groetjes Jeanine

Ria

• Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #19 Gepost op: februari 23, 2008, 05:39:45 »
Haai Wilma en Jeanine,

Ik zal het zeker gaan doen!! Vanavond maar gelijk eens uitvoeren, want ik wordt echt doodmoe van die man. Hij voelt niet bedrijgend of negatief hoor, dat echt niet, en hij is al eens weg gestuurd door mij en via reiki door Miranda, maar hij is er weer.....

Ik weet niet of ik zelf aan reiki wil doen, moet er dan toch voor op een cursus? Heb daar helaas echt geen tijd voor.....Misschien wel in de toekomst, maar zoals het er nu voorstaat in mijn leven kom ik daar gewoon niet aan toe.

Ik moet jullie wel eerlijk bekennen dat ik vaker energie voel, hoor of zie.....dat heb ik al vanaf dat ik klein ben, en heb er nooit iets voor gedaan of zo....schijnbaar sta ik daar te open voor? Zou ik mij hier ook tegen kunnen afsluiten?

Ja, heb idd echt mega mazzel met mijn psych he!! Moest er ook echt lang over denken of ik het wel dan neit zou vertellen, maar om de een of andere rede kreeg ik het gevoel dat ik dat bij hem wel kon zeggen....intuïtie of toch ook weer doorgekregen via.......???

Jeanine, heb jij daarna nooit meer iets vernomen? Tis echt heel gek, maar zowat in ieder huis waar ik heb gewoond heb ik dit soort ervaringen...... ???

Ben blij met jullie beidjes meiden!!  :-* :-* :-*

Jeanine

• Hero Member
  • maak je negatieve gedachten positief
« Reactie #20 Gepost op: februari 23, 2008, 07:15:01 »
Nee ik heb er daarna niks meer van vernomen, ik werd s´nachts niet meer wakker, ik voelde me niet meer bekeken. -ik had echt het gevoel dat er constant iemand naar me keek- en het belangrijkste ik was niet meer moe en ik had het niet meer koud. Ik zat ook lekkerder in mijn vel . Als je zo iets in je huis hebt dat vreet je energie op. Daarom denk ik dat jij ook altijd zo moe bent hoor, ik had dat ook.  Al die vage klachten die krijg je daar ook van.

En voor de reiki moet je idd ´op cursus´ bij mij was het alleen maar één zaterdag en toen heb ik mijn inweiding gehad en toen had ik reiki 1e graad. Half maart dan kan ik voor mijn 2 e graad dan zit er 3 mnd tussen. Deze periode heeft je lichaam nodig om alle nog af te werken dingen die je nog niet hebt verwerkt te kunnen verwerken. Met reiki kan je je zelf afsluiten tegen negatieve energie en zelf positief blijven. Andere mensen kunnen  zodoende ook niet meer jou energie afpakken, de zg energie opslurpers waar je na een paar minuten al doodmoe van word. Hier word je dan tegen beschermd. Met reiki kan je nog zoveel dingen meer het is gewoon in een woord wonderlijk dat het kan. Je intuitie wardt k weet niet hoeveel sterker. Je doorziet situaties veel eerder en veel beter. Reiki kan je altijd en overal toepassen want je handen heb je overal bij je en als je die op een zere plek legt dan voel je de energie er door gonzen.

Nou ja zoals je al begrijpt ik raak er niet over uitgepraat.

Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen.
Als hij nu weer komt, dan moet je hem gewoon zeggen dat hij hier niet hoort en dat hij naar het witte licht moet gaan dat ze daar op hem wachten. Gegarandeerd dat ie gaat hoor, hij heeft geen boodschap voor jou anders had ie dat allang tegen jou duidelijk gemaakt. Het is een verdwaalde ziel die waarschijnlijk nog niet weet dat ie overleden is.

groetjes Jeanine

muisje

• Hero Member
« Reactie #21 Gepost op: februari 23, 2008, 07:19:52 »
ja Ria je kunt het blokkeren via je buik, concentreer je hier maar eens op, je kunt deze techniek gebruiken voor meerdere zaken niet alleen voor zulke dingen.alles wat jij als onprettig ervaart kun je blokkeren.En niemand ziet dat jij dat doet erg handig dus.

En inderdaad reinig je huis maar met salie, dat werkt prima.Je kan altijd nog hulp inschakelen als het niet mocht helpen,meis veel succes met alles, het komt allemaal wel goed, blijf erin geloven

dikke knufel van nance

wilma

• Hero Member
« Reactie #22 Gepost op: februari 23, 2008, 10:19:02 »
Ria
je kan je eigen heel goed afsluiten voor zulke dingen
ga elke dag ff zitten en visualiseer dat uit je voeten wortels groeien
aan de voorkant van elke voet 2 en aan de achterkant van elke voet 1
die laat je heel diep de grond ingaan zo diep als kan
dat zorgt dat je met beide voeten op de aarde blijft.
dan ga je visualiseren dat je in een hele mooie tuin zit op een bankje en rondom je heen groeien allemaal rozen,hele mooie rozen in alle kleuren die jij mooi vind,je ruikt ze zelfs.
dan denk je bij jezelf dat niemand bij je kan komen hier in deze mooie tuin,alleen die het goed met je bedoeld mag in die tuin komen en alle andere dingen blijven weg want de rozen v ormen een bescherming voor jou ,iets wat jij niet wil kan er niet in de dorens zijn dan te groot.
elke dag ff doen en je beschermt je elke dag voor die dingen die niet bij je horen
echt waar het helpt

Ria

• Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #23 Gepost op: februari 25, 2008, 03:19:59 »
Hoi Wilma, Jeanine en nance,

Nou ik heb mijn huisje gezeuiverd hoor!!
En raad eens????????
Vannacht voor t eerst niet geroepen!!

Wel vreemd, en dus werd ik vanzelf wakker om drie uur  ::) Ben zo gewend dat ie me riep....hihihi zal nog wel overgaan toch?

Heb echt alles gedaan wat jullie adviseerden, en ja t helpt echt! Hoop nu wel dat t zo blijft hoor, want tis echt lekker die rust! Heb gisteren ook voor t eerst sinds lange tijd even een heerlijke boswandeling gemaakt.

Dank jullie wel lieve meiden!! :-* :-* :-*

wilma

• Hero Member
« Reactie #24 Gepost op: februari 25, 2008, 05:08:00 »
nou Ria

ik hoop ook echt voor jou dat het nu zo blijft
zo zie je maar er is toch meer tussen hemel en aarde
en voel je je nu ook wat beterder?

truus

• Hero Member
  • BEN NU EEN SLEVER