Die Manon toch

vindt je ook een echte lieverd!! Ik ben gewoon erg dankbaar voor ieder lief woordje en steun, en vandaar ook dat ik graag even kom bedanken......t werkt toch ook twee kanten op?

Lieve Wilma, ik doe dat ook echt iedere dag, sinds dat jij en Jeanine me zeiden om vooral positieve gedachten de ruimte in te denken en wensen doe ik dat dus ook echt!! Ik blijf enkel van die vervelende vent last houden die me iedere nacht weer roept!! Zelfs Mario voelt em nu

Die stem is ook pas stil als ik echt even rechtop ga zitten en vraag wat ie wil....Heb em al gezegd om weg te gaan, en gevraagd wat ie nu wil, maar t helpt allemaal niet hoor.

Wel grappig want Mario voelt telkens alsof ie langs zijn oorschelp wordt gestreeld........hahaha ik ga er bijna iets van denken hoor!!
Heb het er nu zelfs met mijn psych over gehad hahaha ik was ff bang dat ie zou denken dat ik nu echt gek aan t worden was, maar integendeel juist, hij wilde er zijn licht over opsteken en eens ien of ie iemand wist die mijn huis wellicht kan zuiveren.....fijn dat er zo wordt meegedacht he?!?! Hij zegt dat wij heldervoelend zijn en misschien zelfs paranormaal begaafd zijn.............

Zeker weten dat het mijn tijd nog niet is!! Het leven is nog lang niet klaar met mij, en ik niet met het leven hoor!! Ik blijf wat dat betreft ook wel positief, maar soms ben ik gewoon zo moe van alles, dan kmt er ook zoveel tegelijk.........ach jullie begrijpen me wel toch?
Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe, met vooral veel liefde en warmte!!