OOOOOOO heb ik jullie gemist in de kwebbelbox ??
Ik ga altijd gelijk om 9 uur een uurtje wandelen...........was koud weer vanochtend.
Maar dan MOET ik even de boel de boel laten,als ik later ga heb ik geen zin meer,dan ben ik alweer met andere dingen bezig,wassen,strijken en vooral...............PJOETEREN hihihi
Mijn man heeft dus gisteravond de baterij uit de weegschaal gehaald en alle twee los van elkaar verstopt.

Ik ben hem geloof ik eeuwig dankbaar.
Ik moet zeggen ik heb gisteravond en vanochtend niet kunnen wegen,maar ik voel me wel blijer dan gisteren.

Ik had niks aan hem gevraagd,maar hij zag gisteren ook wel weer met lede ogen aan hoe ik weer in een wak was getrapt

Wat een schat toch eigenlijk he.
Maar nu weer tijd om iets leuks te vertellen:
We hebben gisteravond onze12,5 jarige bruiloft geregeld voor 24 mei..........leuk leuk leuk,we gaan varen en eten met familie en vaste vrienden.
Totaal 37 personen.waaronder 9 kids.
We gaan in Rotterdam een heuse havencruise maken van 19:30 tot 24:00......met live muziek en dansers en een heel feestprograma.
En een buffet met alles erop en eraan.
We hadden het er al een tijdje over en hadden een optie genomen,maar gisteren dus echt alles definitief vastgelegd.
Ik ga dus nu helemaal mijn stinkende best doen om een mooie jurk aan te kunnen die avond hihihi
Mijn trouwjurk van 12 jaar terug maatje 38 gaat echt niet meer lukken hahaha maar maatje 48/46 zou ook al heel erg welkom zijn