Anders afslanken - De discussie > je eigen dagboek > dagboek > Topic: mijn dagboekje voor de operatie

Auteur Topic: mijn dagboekje voor de operatie  (gelezen 26085 keer)

lily

• Hero Member
  • ware schoonheid zit van binnen
Re: mijn dagboekje voor de operatie
« Reactie #120 Gepost op: juni 09, 2008, 12:01:39 »
wat mij wel opvalt is dat eenhalf uur tot 3kwartier naa dat ik wat geten heb naar het toiletmoet ik weet niet als ieder een dit heeft maar ik moet voort veel vaker m'n behoefte doen en als ik de drang voel moet ik ook gaan anders gaat het mis niet dat hetdun is wel anders maar ja wat een onderwerp toch maar ja hoort er ook bij verder van morgen lekker gewandeld met de hond heerlijk zeg nu dadelijk op,het teras zitten uit de zon wel groetjes en tot morgen
leef zing en geniet want je leeeft maar een keer

lily

• Hero Member
« Reactie #121 Gepost op: juni 10, 2008, 07:33:21 »
vandaag weer bloedprikken en dan vanmiddag weer terug voor de uitslag heb stiekem nu eerst op de weeg gestaan 1 kilo minder vanaf donderdag  groetjes laat wat horen zo gauw ik wat weet

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #122 Gepost op: juni 10, 2008, 09:23:01 »
Lilly drink jij ook veel koffie?

Ik vraag je dat omdat ik ik koffie dus niet te vaak meer kan drinken omdat ik er van aan de sjees ga zeg maar  ::)
Misschien heb jij dat ook met bepaalde voedingsmiddelen of dranken, maar dat moet je zelf in de gaten gaan houden.
Gewoon even goed op jezelf letten dus, en als je merkt van hey...t valt me wel op dat als ik dit of dat drink of eet, ik vaker moet, dan zou ik daar toch eens verandering in gaan brengen. Want als je vaak naar de wc moet met dunne ontlasting verlies je veel voedingstoffen, mineralen maar ook vocht, en ook daarvan kun je je dan behoorlijk slap en wiebellig gaan voelen. Je krijgt dan al snel tekorten en dat willen we niet voor onze Lilly hoor!! ;)

Ben erg benieuwd wat je bloeduitslagen zullen zijn, kom je dat nog wel vertellen?

Probeer ook een beetje van t mooie weertje te genieten, daar krijg je energie van  8)

liefs, Ria :-*

lily

• Hero Member
« Reactie #123 Gepost op: juni 10, 2008, 03:23:06 »
waardes waren bter dan de vorige keer maar nog niet goed over twee weken opnieuw prikken en ja wat ze zeggen vaker eten en meer dus gaan ons best maar weer doen ons mam heeft net een pan zelf gemaakte tomatensoep gebracht met wat room er in dus denk dat ik daar eerts aan begin  en ria ik merk inder daad als ik dingen met olijf ollie bereid dat dat minder goed valt dus strks eens gewoon met boter ben benieuwd ???

lily

• Hero Member
« Reactie #124 Gepost op: juni 11, 2008, 12:51:33 »
ben benieuwd hoe het vandaag gaat opzich kanik alles eten maar zit zo snel vol een cracotte is echt veel voor mij tewijl dat ik lees dat je 3 mag mischien moet eten ook moet ik zeggn yoghurt gaat goed maar valt als een blok ik heb gewoon zo'n idee dat het heel langzaam zakt das moschien dat ook de reden dat ik gewone vla kan eten of een stukje peperkoek ik weet het niet zo gauw ik weer op controle moet vraag ik dat
lily

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #125 Gepost op: juni 11, 2008, 01:01:37 »
gewoon rustig aan doen, het gaat jou ook zeker lukken hoor!! en ik eet ook niet alitjd 3 cracotten hoor,
maar 2 eet ik er altijd!!!
succes meisie
gr karin

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

lily

• Hero Member
« Reactie #126 Gepost op: juni 13, 2008, 08:56:58 »
hoi veel last van mijn botten vandaag. slecht geslapen ook ervan gister m,n reumma waardes laten prikken waren an de hoge kant dus maandag een infuus met medicijn verder dadelijk zwemmen en voor de rest niet veel vanvond uit eten hebben besloten naar een tappas restaurant tegaan zo kan ieder pakken wat hij ?
/zij wilt en kan ik toch lekker een beetje mee doe daar na naar de film naar indiaane jones das nog voor de verjaardag van mijn pap die votrigge week 65 jaar werd kadoos wouw hij niet dan nmen wij hem maar eens mee uit zeker net zo leuk o ja karin jji vanavond ook veel plezier lily

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #127 Gepost op: juni 13, 2008, 09:57:03 »
Veel plezier vanavond in de bios!!!

Ik kon eerst ook maar amper een craquotee op hoor meissie, dus maak je niet ongerust  ;)
Je merkt vast al wel dat t eten van zo'n knapperig crackertje wel veeeeeeeeel beter gaat dan een bammetje he?

Balen dat je waardes zo omhoog zijn gegaan met de reuma! bah niet leuk, maar t zal ook vast door t veel koudere en vochtiger weer komen denk ik? Sterkte in ieder geval, en hopelijk zakt de pijn snel wat af.

Goed dat je zo oplet! Even minderen dus met de olijfolie, en idd maar even proberen met boter...

Je doet t goed, ga vooral zo door!!  :-* :-* :-*

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #128 Gepost op: juni 13, 2008, 11:24:34 »
nou lilly ik wens jou een hele fijne avond, veel kijk plezier en maak het heel gezellig,
ik hoop dat je na je infuus weer snel opknapt, want pijn hebben is niet fijn,\
sterkte karin

lily

• Hero Member
« Reactie #129 Gepost op: juni 14, 2008, 09:05:07 »
de avond was geslaagd waren eerst tappas gaan eten hadden we eigenlijk specaal voor gekozen zo kon ik lekker mee doe waren om half 8 daar en gewoon steeds een beetje gepikt ging goed en lekker mmmm
daarna naar de film naar indianne jones een leukke film heb genoten daar nog een sapje gedronken en toen moe naar bed en gaan slapen  en nu vandaag wat rustig aan veel pijn aan mijn botten hoop dat het infuus maandag wat helpt dus verder geen nieuws lily

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #130 Gepost op: juni 14, 2008, 09:08:30 »
jammer dat je nu zn pijn heb!!! hoop voor je dat je maandag weer zonder pijn ben!!!
gr karin

lily

• Hero Member
« Reactie #131 Gepost op: juni 14, 2008, 09:10:55 »
ja het weer is ook wel kl hier zo al die regen dan heb ik toch meer lasten pijn heb ik altijd maa nu is het te erg

lily

• Hero Member
« Reactie #132 Gepost op: juni 16, 2008, 08:06:37 »
dadelijk naar het ziekenhuis slecht geslapen vanacht veel pijn  en het is ook net dat daar door niet zo veel trek heb dan anders maar ja probe het toch tot overmaad van ramp vandaag sins jaar endag ook weer gaan vloeien echt veel moet ik nu extra ijzer nemen ??? ik weet het niet of doen jullie dat niet
laat morgen of straks als ik dan niet te moe ben wel wat horen lily

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #133 Gepost op: juni 16, 2008, 08:22:05 »
ik slik geen ijzer, maar ik wens jou heel veel sterkte zo toe, en vraag het gewoon gelijk of ze je even prikken er voor kunnen ze je gelijk wat geven!!!
succes meisie
gr karin

lily

• Hero Member
« Reactie #134 Gepost op: juni 16, 2008, 12:37:59 »
ben weer thuis ging niet lekker het infuus zit erin maar werd ineens zo flauw en duizelig toen ik in de stoelzat daar, de zuster keek me aan en zij voel je je wel lekker en voor ik wat kon zeggen was ik weg even later kwam ik weer bij lag ik op bed maar ja ik had het kunnen verwachten wand na mijn cracotte had ik vanmorgen niks meer op dan een kopje koffie daarna hebben ze bloed geprikt de suiker was dus weer veel telaag het yzer was wel goed hoef geen yzer tabletten tenemen het eiwit was ook nog telaag en de calium ook toen blijven liggen tot de zak leeg was onder tussen hadden ze mij een beschuitje gemaakt met jam op dacht dit mag niet maar ja ging toch goed heb hem in twee kee opgeten daaarna kwam van himbeeck nog even kijkenhoe het ging hij had het gehoord en was net klaar op de o.k daarna nog even bij hem op kantoor geweest weer gewogen was weer 2 kilo lichter dan vrijdag  je gaat tehard meid je moet echt meer gaan eten was z'n antwoord als je over een weelk terug komt wil ik dat je niet meer dan 500 gr kwijt bent dus ik ga m'mn best maar doen net een hamburger mee genomen die ga ik bakken en op een broodje doen met wat sla en tomaat en dat probeer ik voor vanavond op teeten dau nu maar afwachten tot volgende week lily