Nou, goed dat je ijzer hebt gekregen. Ik heb ze ook (vanwege bloedarmoede), maar ik vind het maar een gedoe die ijzertabletten, zeker in combinatie met m'n calciumtabletten. Die ijzer moet je min 1 uur voor de maaltijd innemen. Maar tijdens de maaltijd moet ik ook m'n calcium innemen. Maar dat mag dus pas 2 uur na het ijzertablet. Dus nu neem ik meestal maar midden in de nacht (als ik toch opmoet voor het toilet) m'n ijzertablet, kan ik smorgens gewoon ontbijten en m'n tablet nemen.
Ijzer en calcium mag niet samen nl. Maar er mag bijna niets tegelijk met ijzer ingenomen worden.
Pfff, dus als ik een keer snachts niet naar het toilet hoef, dan neem ik m'n ijzer pas smorgens. En moet ik 1 a 2 uur wachten met ontbijt. Niet praktisch dus.
Afijn, ik was tot m'n operatie onregelmatig (eens per 3-6 weken, maar vroeger zat er soms 2 a 3 maanden tussen). En gelijk vanaf dat ik een paar kilo kwijt was, ben ik het behoorlijk regelmatig geworden. Elke 28-32 dagen. Dus perfect eigenlijk. En niet te heftig, dus dat is ook prettig.
Lekker dat het bij jou weer terug is, maar jammer dat het zo heftig is.
Leuk hoor een nieuwe auto. Zet je snel een foto neer als je em hebt. Ben wel nieuwsgierig. Probeer je binnenkort ook weer effe te bellen. Gezellig wel. Maar heb niet zo veel tijd gehad daarvoor afgelopen tijd. En niet zo lekker in m'n vel. En jij ook niet. KOmt snel weer een keertje. Dikke knuf, José