bedankt voor al jullie steun das echt gewldig hier echt een warmbad
ja vandaag zal ik maar weer beginnen alleen is het nu voort na de
gbpvoel mij vrij redelijk naar omstandigheden alleen eten en drinken is nog effe een criem heb helemaal geen honger moet er echt aan denken anders vergeet ik het
drinken het zelfde probeer daarom voor het drinken en eten toch een beetje vaste tijden aan gaan tewennen koffie gaat geliukig van daag weer een stuk beter want alleen maar thee word je ook zo week van doe mij maar een lekker bakkie
maar gelukig dat gaat nog goed ook verder de waterfles erbij en probeer ieder half uur een paar slokjes tenemen temiste als ik niks moet eten
kwa pijn gaat steeds beter over dag neem ik niks meer dat beetje kan ik wel verdragen anders verstop je het en ga je mischien toch teveel doen snachts nog een poepsnoepje(paracetamol) en dan lukt dat ook wel
verder lekker rustig aan doe ben wel aan het proberen het wandelen meteen weer iedere dag een beetj e op tebouwen gister de oprit af ongeveer 50 meter heen en 50 terug vandaag weer ietsie meer zodat ik weer wat conditie terug krijg erna wel bekaf maar dat geeft niks heb ik temiinste bewogen plus twee keer per dag de hond in de wei laten bij ons achter is zo\\'n 25 meter van onze boerderij
dat was het van daag wel zo 'n beetje ik hoop morgen weer wat beter lily