Anders afslanken - De discussie > je eigen dagboek > dagboek > Topic: mijn dagboekje voor de operatie

Auteur Topic: mijn dagboekje voor de operatie  (gelezen 26085 keer)

lily

• Hero Member
  • ware schoonheid zit van binnen
Re: mijn dagboekje voor de operatie
« Reactie #60 Gepost op: april 23, 2008, 11:00:06 »
bedankt voor al jullie steun das echt gewldig hier echt een warmbad
ja vandaag zal ik maar weer beginnen alleen is het nu voort na degbp
voel mij vrij redelijk naar omstandigheden alleen eten en drinken is nog effe een criem heb helemaal geen honger moet er echt aan denken anders vergeet ik het
drinken het zelfde probeer daarom voor het drinken en eten toch een beetje vaste tijden aan gaan tewennen koffie gaat geliukig van daag weer een stuk beter want alleen maar thee word je ook zo week van doe mij maar een lekker bakkie
maar gelukig dat gaat nog goed ook verder de waterfles erbij en probeer ieder half uur een paar slokjes tenemen temiste als ik niks moet eten
kwa pijn gaat steeds beter over dag neem ik niks meer dat beetje kan ik wel verdragen anders verstop je het en ga je mischien toch teveel doen snachts nog een poepsnoepje(paracetamol) en dan lukt dat ook wel
verder lekker rustig aan doe ben wel aan het proberen het wandelen meteen weer iedere dag een beetj e op tebouwen gister de oprit af ongeveer 50 meter heen en 50 terug vandaag weer ietsie meer zodat ik weer wat conditie terug krijg erna wel bekaf maar dat geeft niks heb ik temiinste bewogen plus twee keer per dag de hond in de wei laten bij ons achter is zo\\'n 25 meter van onze boerderij
dat was het van daag wel zo 'n beetje ik hoop morgen weer wat beter lily
leef zing en geniet want je leeeft maar een keer

lily

• Hero Member
« Reactie #61 Gepost op: april 24, 2008, 05:47:57 »
vandaag proberen boodschappen tedoen met mijn moeder kan die schouwen en ben ik er even uit.
daarna niet veel bijzonders heb steeds mider pijn alleen nog heel gauw moe
probeer toch iedere dag weer een beetje meer te lopen al is het steeds maar 5 min meer dan kom ik er wel denk ik en volgens mij kan rustig lopen nu toch geen kwaad wel dacht zelfs dat dat beter is dan de hele tijd zitten op een stoel
wie weet dit nou ja zal het maandag eens vragen dan moet ik toch terug naar het ziekenhuis voor mijn wondjes en zie ik de obesitas verpleegkundige en die weet dat wel ook ga ik vragen wanneer ik weer mach gaan zwemmen omdat ik reumma heb zit ik in een specaal zwem clubje er geeft een fysio les allemaal oefeningen huppen hinkelen strekken fiesten enz alle maal in het water en het belangrijkste het is bere gezelig net een kippehok en het water echt heel lekker warm zo'n 33 a 34 graden zo nu weet ik effe niks morgen weer meer wel meer pijn dan gister zo n zuur pijn weet niet of dat normaal is ???

lily

• Hero Member
« Reactie #62 Gepost op: april 25, 2008, 10:18:21 »
vandaag gaat weer beter voel me steeds weer een beetje beter wel zit mijn uik nu vol met blauwwe plekken niet om aan tezien zonet voor het eerst weer auto gereden dat ging al weer wel maar een klein stukje maar gelukig zit ik teminste niet meer aan huis gekluisterd waar die auto niet goed voor is dus morgen weer een bakkie doen bij ons ma en als ik mij echt lekker voel mischien even naar de markt  verder geen nieuws aan de horizon o ja ben sind vorige week nu 3 kilo kwijt
nog effe dan zit ik onder de 100 das wel een fijn gevoel weg met die 3  GETALLEN
voor de comma tot morgen

marijke

• Hero Member
  • Ik vecht tegen borstkanker.
« Reactie #63 Gepost op: april 25, 2008, 12:42:17 »
Hoi,

lopen is goed voor je hoor, zolang je het rustig aan doet en je niet te moe maakt.

Als je last hebt van zuur, moet je dat aangeven bij de dokter.
Daar hebben veel mensen met wls last van, maar heel goed te verhelpen met medicijnen.
Niet mee door lopen, want dat is alleen jezelf pesten.

"You'll never know how lucky you are until luck is taken away from you ..."

Juni 2001 maagband in Belgie
Oktober 2005 maagband verwijdert
Juli 2007 GBP in Leyenburg Den Haag
Maart 2009 een cyste weggehaald bij mijn maag

lily

• Hero Member
« Reactie #64 Gepost op: april 25, 2008, 01:22:48 »
heb van morgen gebeld en het ziekenhuis heeft nexium voor geschreven iemand hier mee bekent werkt goed weg pijn dus kan ik weer lekker aan de wandel

lily

• Hero Member
« Reactie #65 Gepost op: april 26, 2008, 12:46:13 »
vandaag een mindere dag vaker duizelig enpijn tutten mijn schouderblaren ook
doet het zeer als ik moet eten als het normaal is weet ik niet
verder ook geen fuf maar ja dat komt wel weer

lily

• Hero Member
« Reactie #66 Gepost op: april 27, 2008, 07:08:29 »
vanddag voel ik me weer een stukje beter denk dat ik gister gewoon mijn dag niet had het is hier ook prachtig weer echt zin om dadelijk een bos wandeling gaan temaken kijken als ik iemand kan porren om mee tegaan en anders de hond nou ja die mag toch wel mee verder genieten van de zon vandaag en mijn eetschema proberen te volgen wat nog steeds net lukt wie heeft een tip zodat het wel lukt
al vast bedankt

lily

• Hero Member
« Reactie #67 Gepost op: april 28, 2008, 07:51:20 »
dadelijk naar het ziekenhuis alle controles eerts naar de wondpoli dan naar de dokter dan dieetiste ben benieuwd of ze tevreden zijn heb mij van morgen wel stiekem nog even gewogen 102,5
kan het niet laten smorgens te spieken maar het grote weegmoment blijft zondag morgen de rest zet ik er later bij
alles was tevreden alleen wat meer eten  want de suikerspiegel was telaag
vanavond voor het eerst wat geten goed gekauwd en langzaam gepikt met een kindervorkje was wel lekker even een andere smaak het is de eerste keer dat ik het eten weer lekker vond

vlindertje

• Hero Member
  • Maagbandje sinds 06-05-20008 gekregen in Dordrecht
« Reactie #68 Gepost op: april 29, 2008, 06:21:13 »
Hoe was het in het ziekenhuis?

Maagbandje sinds 06-05-2008, gekregen in Dordrecht bij Dr. Hesp.
Bandje is nog steeds leeg.

lily

• Hero Member
« Reactie #69 Gepost op: april 29, 2008, 07:55:32 »
goed vlindertje arts was terveden mag over naar vast voedsel smaakt beter dan al dat gemalen tot nu toe zit wel vol na een craccotte met kalkoenfilet maar ja als het maar weer lekker is
zelf door een kop koffie of thee zit ik minstens een uur vol wel goedkoop
wonden waren mooi genezen over 6 weken teroug naar van himbeek en eind volgende maand naar dieetiste en 5 juni naar internist toe dus dat duurt gelukig nu even hopelijk zit ik dan een stuk onder de honderd lily

lily

• Hero Member
« Reactie #70 Gepost op: april 30, 2008, 05:54:11 »
vast eten gaat beter dan het vloeibaar het is wel niet zo veel maar het smaakt wel lekker eet er nog wel wat vloeibaar bij doe het zo een beetje om en om
verder nog weinig in de planning denk gewoon rustig aan doen o ja vandaag mogen onze koeien weer naar buiten das ook een heel feest om tezien dan vliegt bij hun echt alles in het rond zo blij zijn ze dan dus ga denk ik wel even kijken daarna leuk om tezien groetjes lily

lily

• Hero Member
« Reactie #71 Gepost op: mei 01, 2008, 04:36:54 »
vandaag een fijnnedag gehad er lekker op uit geweest en het is zo raar is net als hetdan met eten ook beter gaat het smaakt mij in ieder geval wel weer groetjes lily

lily

• Hero Member
« Reactie #72 Gepost op: mei 02, 2008, 09:40:09 »
het gaat iedere dag een stapje beter alleen mijn conditie laat nog veel tewensen
over na een10 min wandelen ben ik bek af dan moet ik echt effe langs de kant gaan zitten  voor ik mij omdraai om naar huis tegaan maar waar ik nu het meeste moe van wordt zijn de omstanders die zeggen je moed wel eten hoor je eet veel teweinig gister ook bij m'n moeder al smaakt het nog zo lekker ik kan echt maar een beetje op en dat vinden veel mensen raar voor heen was ook niet veel maar nu is het daar nog eens 1/4 van en maak ze dan maar eens wijs dat het wel lekker is maar het ergewoon niet in past leg maar eens uit als je net 6 happen hebt genomen dat je vol zit en over eten wil ik echt voor niemand .
wel vinden ze het raar dat je dan na pak weg 1 1/2 uuur weer wat pakt ja ik denk dat ook de omstanders er aan moeten wennen
maar hopelijk leren ze snel groetjes lily

lily

• Hero Member
« Reactie #73 Gepost op: mei 03, 2008, 07:31:19 »
mooi weer vandaag kom op naar buiten en het bos in lekker wandelen ofzo
ook heb ik besloten mij zelf om de zoveel kilo en mijl paal in tezetten en me zelf dan iets te gunnen wat ik graag doe of graag heb ik hoop dat ik dan zo een stimulans heb goed aftevallen enzo wordt het ook nog leuk
mijn eertse doel is 100 kg dan ga ik een ketting kopen
dan 95 dan komt er een armband bji
dan 90 dan wordt het denk ik tijd voor een nieuw outfit
en bij 85 een nieuw paar schoenen
en bij 8o een dagje schoonheids centrum  een daje terme2000 of zo en daarna zie ik wel weer

lily

• Hero Member
« Reactie #74 Gepost op: mei 04, 2008, 11:42:09 »
vandaag wweer een mooie dag ga vandaag voor het eerst een stukje fietsen hopleijk lukt dat zal wel met veel pauzes zijn maar ach wat geeft dat de hoofd mood is dat ik lekker beweeg