Ik heb gister een heerlijke dag gehad. Was wel helemaal kapot savonds hoor.
Ik heb dus eerst de schoonmaakster gehad, die haar dochter had meegenomen. Klein druktemakertje, maar wel een schatje.
Toen naar vrienden gegaan. Ik had ineens mega trek in een tostie. Dus hebben ze voor mij 1 boterham met een plakje kaas getostied. Heel voorzichtig gegeten. Op 1 stukje na opgegeten.
Later zijn we dus gaan zwemmen. Heerlijk, lekker zwemmen, lekker dollen. Genoten dus.
Ik heb ook (oh) wat chipjes meegesnoept en een hapje ijs genomen. Heerlijk. Maar t was al snel genoeg hoor.
En ik ben flink verbrand geworden op m'n schouders en m'n decollete. Maar dat mag de pret niet drukken. En toen later vroegen ze of ik wat mee at. Nou, het leek me handiger om toch maar weer even wat vloeibaar te eten na alle dingen van die middag. En rustig aan doen maar.
Dus heb een bakkie tomatensoep op. En ik was moe, ik viel bijna in slaap.
Toen met 2 vrienden naar Acda en de Munnik. Tja, wat kan ik daar over zeggen. Heerlijk.
Genieten. Wat een talenten zijn dat. En als ze dan meerstemmig zingen: Fantastisch.
Ik heb er echt van genoten. Maar ja, ik was zo moe dat ik bijna in slaap viel.
Dus thuis ben ik vlot naar bed gegaan na nog een bakkie karnemelk.
Tja, nog zoiets, ik ben ineens een soort verslaafd aan karnemelk. Ik lustte het altijd wel hoor.
En ik dronk elke dag al 2 glazen na de operatie. Maar nu wil ik ineens elke keer wel. Het vult ook een beetje, meer dan water in elk geval. Dus dat zal het zijn.
Verder ga ik vandaag maar weer even het vloeibare aanhouden. Ik ga nu ineens wel heel hard. Krijg ik straks ineens een terugslag. Heb ik geen zin in. En volgende week een bezoek aan de dietiste van het NOK, dan ga ik ws sowieso weer over naar vast. Ze willen volgens mij niet te lang vloeibaar doen. Dus ik heb wel al afgesproken dat als ik trek heb ik al iets vast neem. Denk niet dat ze kroket en chippies hebben bedoeld.

Maar het is echt raar. Tot vorige week had ik echt geen trek. Nu is het ineens bijna andersom. Ik heb ineens trek in dingen waar ik niet eens naar getaald heb afgelopen maanden.
Maar ik doe voorzichtig. Ik vind het bijna eng nl.
Verder vandaag naar de bedrijfsarts toe om 14 uur. Maar daar maak ik me geen zorgen over.
Ws gaan we wel afspreken dat ik een keer op de koffie (die ik niet lust) ga op m'n werk. Maar dat was ik toch al van plan. Dus dat wil ik vrijdag gaan doen. Verder wil ik absoluut niet aan het werk. Eerst verder aansterken. Als ik al kapot ben na een middagje zwemmen.......
Ik wil op m'n gemak opbouwen, zeker nu het 9 weken niet goed is gegaan. Dat kost heel veel energie. Tot nu toe is ze erg begrijpend geweest, dus ik ga ervanuit dat ze het wel begrijpt.
En daarna wil ik nog heel even (voor de eerste keer) de stad in om een badpak te kopen. Eng, eng, eng. Maar gister kwamen we erachter dat m'n badpak wel heel erg aan het slijten is. Ik heb het afgelopen jaar ook wel intensief gebruikt door elke week te zwemmen en het slijt natuurlijk door dat chloor. Maar ja, tis wel nodig een nieuw badpak en ik wil zaterdag weer zwemmen. Hij was nog niet echt te groot hoor. Ik had nu eindelijkweer eens ruimte in m'n badpak. Dat was juist lekker. Maar ja.
Dit zijn mijn plannen dus voor vandaag. Iets rustiger dan gister. Want ik merk zelfs nu nog dat ik wat moe ben van gisteren.
Prettige dag.