Anders afslanken - De discussie > je eigen dagboek > dagboek > Topic: How's life? bij José na GBP 7-4-08

Auteur Topic: How's life? bij José na GBP 7-4-08  (gelezen 17059 keer)

claatje

• Sr. Member
Re: How's life? bij José na GBP 7-4-08
« Reactie #135 Gepost op: juni 10, 2008, 10:09:30 »
hey jose
je doet het och netjes zo
zolang je je best doet met eten  dan ben je op de goede weg toch
en heerlijk zwemmen zo met dit weer  zooo lekker
en vanaaf nnog iets leuks in het vooruitzicht  meid geniet ervan
veel plezier vandaag  gr Claatje

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #136 Gepost op: juni 10, 2008, 11:43:53 »
gelijk heb je jose die kroket moet af en toe kunnen, ik neem er ook wel is een maar ik lepel hem leeg,
ik had pas een stukje genomen dat viel ook te zwaar en de inhoud er in had ik nergens last van!!
gewoon kijken wat gaat, je merkt het vanzelf,
en fijn dat het ook jou nu beter vergaat!!
gr karin

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

lily

• Hero Member
  • ware schoonheid zit van binnen
« Reactie #137 Gepost op: juni 10, 2008, 03:19:02 »
geleik heb af en toe moet dat kunnen maar oik moet zeggen als ik iets met panneer meel aan de buitenkant eet dat het ook heel zwaar valt mischien licht het daar aan en voor derest is een kroket van binnen toch ook een beetje vloeibaar
veel plezier vanvond laat je morgen horen hoe het was lily
leef zing en geniet want je leeeft maar een keer

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #138 Gepost op: juni 11, 2008, 07:26:26 »
ze geven ook aan he dat paneer meel niet goed vald met een gbp, gewoon kijken hoe ver je kan, en anders gewoon uitlepelen die kroket!!!
gr karin

Linn

• Hero Member
« Reactie #139 Gepost op: juni 11, 2008, 07:42:05 »
hai jose hoe is t verder gisteren allemaal gegaan en hoe waren acda ern de munnick?

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #140 Gepost op: juni 11, 2008, 08:14:47 »
Ik heb gister een heerlijke dag gehad. Was wel helemaal kapot savonds hoor.
Ik heb dus eerst de schoonmaakster gehad, die haar dochter had meegenomen. Klein druktemakertje, maar wel een schatje.
Toen naar vrienden gegaan. Ik had ineens mega trek in een tostie. Dus hebben ze voor mij 1 boterham met een plakje kaas getostied. Heel voorzichtig gegeten. Op 1 stukje na opgegeten.
Later zijn we dus gaan zwemmen. Heerlijk, lekker zwemmen, lekker dollen. Genoten dus.
Ik heb ook (oh) wat chipjes meegesnoept en een hapje ijs genomen. Heerlijk. Maar t was al snel genoeg hoor.
En ik ben flink verbrand geworden op m'n schouders en m'n decollete. Maar dat mag de pret niet drukken. En toen later vroegen ze of ik wat mee at. Nou, het leek me handiger om toch maar weer even wat vloeibaar te eten na alle dingen van die middag. En rustig aan doen maar.
Dus heb een bakkie tomatensoep op. En ik was moe, ik viel bijna in slaap.
Toen met 2 vrienden naar Acda en de Munnik. Tja, wat kan ik daar over zeggen. Heerlijk.
Genieten. Wat een talenten zijn dat. En als ze dan meerstemmig zingen: Fantastisch.
Ik heb er echt van genoten. Maar ja, ik was zo moe dat ik bijna in slaap viel.

Dus thuis ben ik vlot naar bed gegaan na nog een bakkie karnemelk.
Tja, nog zoiets, ik ben ineens een soort verslaafd aan karnemelk. Ik lustte het altijd wel hoor.
En ik dronk elke dag al 2 glazen na de operatie. Maar nu wil ik ineens elke keer wel. Het vult ook een beetje, meer dan water in elk geval. Dus dat zal het zijn.

Verder ga ik vandaag maar weer even het vloeibare aanhouden. Ik ga nu ineens wel heel hard. Krijg ik straks ineens een terugslag. Heb ik geen zin in. En volgende week een bezoek aan de dietiste van het NOK, dan ga ik ws sowieso weer over naar vast. Ze willen volgens mij niet te lang vloeibaar doen. Dus ik heb wel al afgesproken dat als ik trek heb ik al iets vast neem. Denk niet dat ze kroket en chippies hebben bedoeld. ;D ;D

Maar het is echt raar. Tot vorige week had ik echt geen trek. Nu is het ineens bijna andersom. Ik heb ineens trek in dingen waar ik niet eens naar getaald heb afgelopen maanden.
Maar ik doe voorzichtig. Ik vind het bijna eng nl.

Verder vandaag naar de bedrijfsarts toe om 14 uur. Maar daar maak ik me geen zorgen over.
Ws gaan we wel afspreken dat ik een keer op de koffie (die ik niet lust) ga op m'n werk. Maar dat was ik toch al van plan. Dus dat wil ik vrijdag gaan doen. Verder wil ik absoluut niet aan het werk. Eerst verder aansterken. Als ik al kapot ben na een middagje zwemmen.......
Ik wil op m'n gemak opbouwen, zeker nu het 9 weken niet goed is gegaan. Dat kost heel veel energie. Tot nu toe is ze erg begrijpend geweest, dus ik ga ervanuit dat ze het wel begrijpt.

En daarna wil ik nog heel even (voor de eerste keer) de stad in om een badpak te kopen. Eng, eng, eng. Maar gister kwamen we erachter dat m'n badpak wel heel erg aan het slijten is. Ik heb het afgelopen jaar ook wel intensief gebruikt door elke week te zwemmen en het slijt natuurlijk door dat chloor. Maar ja, tis wel nodig een nieuw badpak en ik wil zaterdag weer zwemmen. Hij was nog niet echt te groot hoor. Ik had nu eindelijkweer eens ruimte in m'n badpak. Dat was juist lekker. Maar ja.
Dit zijn mijn plannen dus voor vandaag. Iets rustiger dan gister. Want ik merk zelfs nu nog dat ik wat moe ben van gisteren.
Prettige dag.

07-04-2008 GBP, GHZ in Gouda, 50 kg afgevallen
11-03-2011 Buikwandcorrectie, GHZ Gouda, 5 kg vel/vet weggehaald

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #141 Gepost op: juni 11, 2008, 08:18:21 »
Tis wel een beetje jammer, maar onvermijdelijk en begrijpelijk,
ik ben weer iets aangekomen. Ben nu net geen 20 kg meer afgevallen.
Maar ja, na zo afvallen de laatste tijd, was het onvermijdelijk dat er iets bij zou komen als ik weer ging eten.
Het gaat er binnenkort wel weer af.

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #142 Gepost op: juni 11, 2008, 08:22:26 »
wat fijn dat je zn leuke dag heb gehad, en ook fijn dat je weer meer trek krijgt en dat het nu ook makelijker gaat,
dus eindelijk zon na die donkere wolken!!! en wat je net schrijft over ben weer aan gekomen , ja je heb ook tijden niet kunnen eten , en dat afvallen gaat best weer komen, ik heb ook stil gestaan even, en in eens komt het dan weer, niet te druk om maken!!
succes meis je kan het
gr karin

lily

• Hero Member
« Reactie #143 Gepost op: juni 11, 2008, 09:54:21 »
gaat goed he nu met eten geweldig  ;)hoe is het nu met je maagpijn ook beter. ??? dus nu mag ik je weer lekker maken hahaha ;D groetjes lily

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #144 Gepost op: juni 11, 2008, 12:00:05 »
Hey Lily, nee, nog niet doen.
Heb nog last van de maagpijn. Die is jammer genoeg nog niet over. Was't maar zo.
Maar gelukkig komt er wel weer meer in.
Misschien mag je me binnenkort weer lekker maken. Maar niet te lekker. Want anders wil ik weer teveel.   ;D ;D ;D

lily

• Hero Member
« Reactie #145 Gepost op: juni 11, 2008, 12:47:33 »
das waar en we willen wel afvallen

claatje

• Sr. Member
« Reactie #146 Gepost op: juni 11, 2008, 06:30:29 »
ga zo door meid dan kom je er wel
wie weet krijg je alsnog iets voor de maagpijn
als ik zo lees hoe je het beschrijfd lijkt het echt op brandend maagzuur
toch grappig dat zo veel er wel wat voor gebruiken en jij weer nie
houd moed
 gr Claatje

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #147 Gepost op: juni 11, 2008, 10:29:16 »
Vandaag bij de bedrijfsarts geweest. Die was blij voor mij dat ik nu eindelijk aan het opknappen was.
Afgesproken dat ik vanaf nu 1 keer per week even langs ga op het werk om m'n neus te laten zien (ga lekker showen hoeveel ik al afgevallen ben hihihi).
En dan 30 juni gaat zij mij weer bellen hoe het dan gaat en of het "vaste" voedsel lukt. En als het dan goed gaat wil ze ws dat ik weer een beetje ga werken, nog wel boventallig.
Ik wacht eerst maar af hoe het gaat als ik op m'n werk ben. Ik merk dat ik nog snel moe ben en het moeilijk vind als er veel mensen om me heen zijn. Dat was gister in het zwembad ook zo.

Verder heb ik een nieuw badpak gekocht (was echt nodig, veel slijtplekken, anders had ik nog wel even gewacht). En een nieuw shirt. Heb een maatje kleiner genomen. Shirt pas nog niet helemaal lekker, tenminste, ik vind het niet wijd genoeg. Maar dan heb ik vast iets voor over eenpaar weken als het wel wijd genoeg zit. En badpak, ook een 54, zit goed. Maar ja, die oude was ook een 54 kwam ik achter. Maar die droeg ik ook nog bij 58/60, dus die was al lekker uitgelubberd.
En daarna nog even snel naar de hema en op het werk bij een vriend in een restaurantje (was toch nog niet open) even een glas karnemelk op. En toen was ik echt kapot.
Moest thuis echt gaan liggen.

En afgesproken met m'n leidinggevende dat ik vrijdag voor de eerste keer langsga. Ik had al gecheckt met een collega wie wanneer werken en op vrijdag werkt het leukste groepje collega's. Dus ja, dan kies ik daarvoor. En gezellig even langs de kantine, die meiden hebben me ook door dik en dun gesteund.
Alleen waarschuwde m'n leidinggevende al dat het vrijdag veel herrie is, vanwege de verbouwing. Juist vrijdag gaan ze weer grote dingen doen. Dus misschien ben ik wel heel snel weer weg als het te erg is. Ik ga het wel zien.
Morgen weer een dagje rustig aan na 3 drukke dagen.

lily

• Hero Member
« Reactie #148 Gepost op: juni 12, 2008, 07:42:18 »
heb je zwaar werk of valt dat wel mee
lijkt mij aan de ene kant toch ook wel een voordeel van bij de baas werken je wordt niet de hele dag met de neus op het werk gedrukt maar ja het nadeel als je eenmaal begint geendutjes meer als je moe bent dus eigenlijk maakt het niet zo gek veel uit veel plezier vandaag zou gaan winkelen maar het regent dus effe  kijkne als we toch gaan bah word je zo nat van
groetjes lily

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #149 Gepost op: juni 12, 2008, 07:51:10 »
nou een beetje afleiding op je werk is wel leuk, mischien bevalt het wel zo even daar te zijn!! nou heel veel succes ook met je badpak
en dat je ook maar vele banen mag gaan trekken, want het is heerlijk om te zwemmen!! ik doe het 2 x in de week vind het een heerlijke ontspanning!!
gr karin