Nou, over het algemeen een goede dag gister.
Ben voor de eerste keer weer even bij vrienden geweest. Een uurtje maar. En daarna zouden we met een groep met elkaar eten en overleggen over wat dingen. Ik ging ook mee, maar wilde met m'n eigen auto. Als ik dan moe was of het ging fout, dan kon ik gaan.
Jammer, startte m'n auto niet meer. Er was al gewaarschuwd dat de accu zwak was, toen ik 2 weken voor de operatie de kleine beurt liet doen. Dus ik was al voorzichtig. Maar op de heenweg deed ie het gewoon goed.
Afijn, dat los ik vandaag wel verder op. ANWB of zoiets. Garage bellen.
Maar toen zijn we dus met 1 auto gegaan. Aldaar ging het best goed. Iedereen had wat te eten meegebracht. Ik was wel zo slim geweest om zelf m'n drinken mee te nemen en wat eten voor mezelf. Ik ga niet proberen van al dat eten. Gelukkig werd ik niet misselijk van al die etensluchten. Dus ik heb wel heel klein schaaltje soep op. En toen m'n rijstewafel. En m'n knijpfruit. En toen ging het fout. Ws een combi van dingen. Te snel toch teveel gegeten, denk ik. Maar het ging eerst goed. En het was wel erg druk. Dat was ik ook niet meer gewend.
Dus ja hoor, daar ging ik. Ik voelde dat het fout ging. Last van m'n maag, ik werd afwezig, voelde me beroerd. TOen ik op het punt stond om een taxi te bellen of iemand te vragen me weg te brengen, zag Myrthe (een vriendin van me) dat het niet lekker ging en ze stelde al voor om me weg te brengen. Dus daar was ik erg dankbaar voor.
Dus thuis gelijk op bed gaan liggen. Ik ben niet echt misselijk geweest of zo, ook niet overgegeven. Maar heel veel last van m'n maag. En beroerd voelen. Dat trok na zo'n 2 uur wel aardig weg. Maar grote griebels, wat een gedoe ineens. Ik heb nu nog steeds weer last van m'n maag, net of je zo'n buikgriep hebt, zo'n gevoel in je maag.
Maar heb wel m'n rijstwafel op vanmorgen. Dus gewoon weer verdergaan.
Verder vandaag regelen dat m'n auto wordt opgehaald en een nieuwe accu krijgt.
Dus heb genoeg om me mee bezig te houden vandaag.
Grtz, José