TJa, die McDonalds gaat een keer gebeuren. Maar moet ik echt inplannen.
HEb voor vanavond al eten, morgen elders eten, maandag restjes van vandaag, dinsdag nieuwe pan soep maken en dus ook een bakkie soep. Woensdag ook elders eten. En zo gaat het door.
Maar ik ga er zeker een keer eten hoor. Ik denk dat ik niet eens een cheeseburger opkrijg, dat dat al teveel is. Ga denk ik dan maar voor de kipnuggets.
Heb net bij ons in het winkelcentrum onsje kibbeling gehaald. Heerlijk Helemaal opgegeten. Maar eerste beetje daar in de auto. En toen ik 15 min later thuis was de rest. Zit nu wel flink vol hoor.
En ik kwam m'n moeder tegen in het winkelcentrum, dus even samen opgelopen.
Kwamen we langs de Hans Textiel, zei ze dat ze daar een lekker warm fleece vest had gekocht. Ja, dacht ik, da's nooit in mijn maat. En ik zag em hangen, maat 52. En ineens bedacht ik: maar dat kan ik nu wel aan. Dus ik gaan passen. Ja hoor, het paste. En ik zag nog een soort truitje hangen waar ik van hou, waar bij het boord en waar je handen eruit komen, nog een boordje zit in een andere kleur. Maat 52, maar zag er "klein" uit. Dus ik voorhouden, ging het gewoon passen. 13 euries. Dus ook meegenomen. Mag toch nog geruild worden. En 2 witte shirts met lange mouwen. ZUllen heel strak zitten, maar lekker voor ergens onder, als een soort hemd. Was maar 50 euri bij elkaar kwijt. Da's niks. Normaal kostte 1 trui of shirtachtig iets dat bij elkaar. Dus ik ga het zo effe aanproberen.
En ik wil dan van de week woensdag effe voor 2 broeken en voor een paar schoenen. Heb er nu al zin in.
Vanavond even bij de buuf wat spelletjes voor m'n nintendo op de geheugenkaart zetten, kan ik daar weer mee de winter in met nieuwe games.
En morgen lekker naar de kerk, met een goeie band als gastband. EN smiddags naar vrienden en daar blijf ik dan ook lekker eten. Heerlijk weekend dus.
Maar vanmiddag eerst lekker relaxt wat rommelen in huis, internetten, krantje lezen, wat tv kijken. Wat kan het leven toch heerlijk zijn.
Prettig weekend ook voor jullie.