Anders afslanken - De discussie > je eigen dagboek > dagboek > Topic: How's life? bij José na GBP 7-4-08

Auteur Topic: How's life? bij José na GBP 7-4-08  (gelezen 17059 keer)

karin

• Hero Member
  • karin
Re: How's life? bij José na GBP 7-4-08
« Reactie #435 Gepost op: september 20, 2008, 12:47:42 »
ja jammer is dat dan als niet iedereen komt, het is zo leuk om met lotgenoten over alles te hebben,
nou hoop dat het de volgende keer drukker is,
en gewoon naar de mac gaan neem gewoon iets dan is beter dan niks, ik kan net een cheesburger op maar meer niet hoor!!
jammer vn dat feestje maar de volgende keer beter meis,
en toch weer afgevallen daar dus toppie hoor!!
nou succes nog met je dag
gr karin

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #436 Gepost op: september 20, 2008, 01:18:24 »
TJa, die McDonalds gaat een keer gebeuren. Maar moet ik echt inplannen.
HEb voor vanavond al eten, morgen elders eten, maandag restjes van vandaag, dinsdag nieuwe pan soep maken en dus ook een bakkie soep. Woensdag ook elders eten. En zo gaat het door.
Maar ik ga er zeker een keer eten hoor. Ik denk dat ik niet eens een cheeseburger opkrijg, dat dat al teveel is. Ga denk ik dan maar voor de kipnuggets.
Heb net bij ons in het winkelcentrum onsje kibbeling gehaald. Heerlijk Helemaal opgegeten. Maar eerste beetje daar in de auto. En toen ik 15 min later thuis was de rest. Zit nu wel flink vol hoor. ;D ;D ;D
En ik kwam m'n moeder tegen in het winkelcentrum, dus even samen opgelopen.
Kwamen we langs de Hans Textiel, zei ze dat ze daar een lekker warm fleece vest had gekocht. Ja, dacht ik, da's nooit in mijn maat. En ik zag em hangen, maat 52. En ineens bedacht ik: maar dat kan ik nu wel aan. Dus ik gaan passen. Ja hoor, het paste. En ik zag nog een soort truitje hangen waar ik van hou, waar bij het boord en waar je handen eruit komen, nog een boordje zit in een andere kleur. Maat 52, maar zag er "klein" uit. Dus ik voorhouden, ging het gewoon passen. 13 euries. Dus ook meegenomen. Mag toch nog geruild worden. En 2 witte shirts met lange mouwen. ZUllen heel strak zitten, maar lekker voor ergens onder, als een soort hemd. Was maar 50 euri bij elkaar kwijt. Da's niks. Normaal kostte 1 trui of shirtachtig iets dat bij elkaar. Dus ik ga het zo effe aanproberen.

En ik wil dan van de week woensdag effe voor 2 broeken en voor een paar schoenen. Heb er nu al zin in.
Vanavond even bij de buuf wat spelletjes voor m'n nintendo op de geheugenkaart zetten, kan ik daar weer mee de winter in met nieuwe games.
En morgen lekker naar de kerk, met een goeie band als gastband. EN smiddags naar vrienden en daar blijf ik dan ook lekker eten. Heerlijk weekend dus.
Maar vanmiddag eerst lekker relaxt wat rommelen in huis, internetten, krantje lezen, wat tv kijken. Wat kan het leven toch heerlijk zijn.
Prettig weekend ook voor jullie.

07-04-2008 GBP, GHZ in Gouda, 50 kg afgevallen
11-03-2011 Buikwandcorrectie, GHZ Gouda, 5 kg vel/vet weggehaald

lily

• Hero Member
  • ware schoonheid zit van binnen
« Reactie #437 Gepost op: september 20, 2008, 02:56:40 »
tja ik ook net half maar ja gat toch om de smaak niet maar ja ga er niet gauw heen moet echt in de stad zijn anders maak ik zelf wel een hambuerger en laat ik het broodje gewoon weg zeker lekkerder dan van de mac
maar verder je hebt een lekker druk weekend en volgens mij hebben jullie wel een hippe kerk zeg bij ons is altijd zo'n saai kerk koor
maar mischien heeft dat temaken met de soort kerk waar je bij bent bij ons is dat roomskatoliek deftig woord he'
ga bijna nooit alleen als er een mis is voor de ouders van mijn vriend en kerst bruiloften en dat soort moetjes
maar wens je veel plezier knuffel lily
leef zing en geniet want je leeeft maar een keer

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #438 Gepost op: september 23, 2008, 06:10:02 »
Vandaag dus voor de eerste keer 4 uur werken en dat dan 3 keer deze week.
Ik was al tijdig gegaan, dan kan ik ook weer tijdig naar huis toe.
Precies om half 10 aanwezig, dus kon gelijk mee in de therapiegroep.
En er waren natuurlijk weer tekorten, dus heb ik een afdeling gedraaid in de tijd dat ik er was.
Eerste keer ook "echt" op het werk eten. Dus ik vond dat wel erg spannend. Daardoor ging het waarschijnlijk ook niet zo goed. Ik had eerst een soepje op. En daarna een boterham. Maar al bij de eerste happen ging dat me tegen staan. (ik had wel effe tijd tussen de soep en boterham gelaten hoor). Dus ik heb met moeite een 1/2 boterhammetje binnengekregen.
Dus dat was wel vervelend. Maar ik heb het geprobeerd.
Verder had ik vannacht slecht geslapen, dus ik was al moe. Maar op zich in goede stemming toen ik op m'n werk kwam. Na de lunch was ik inene erg moe, m'n hele lijf voelde echt zwaar aan. Verschrikkelijke hoofdpijn. Ik heb al een week of 6 minimaal flinke hoofdpijn, die ik niet weg krijg met paracetamol. Maar vandaag was wel heel erg, ik kon me niet meer concentreren ook. Ik moest iets doen op de computer wat ik niet voor elkaar kreeg, terwijl ik juist van dat programma coordinator ben geweest met invoeren en hulp aan collega's. Dus daar raakte ik ook geirriteerd van. Dus ik heb nog gerapporteerd. En toen ben ik 20 minuten eerder naar huis gegaan. Dat had ik nog niet eerder gedaan sinds ik weer aan het werk was, eerder naar huis gaan (meestal juist later, omdat er dan nog wat gedaan moest worden).
Maar huis ben ik op m'n bed gaan liggen, toch maar even geslapen, anders trok ik de dag niet verder. Maar ja, ben bang dat ik dan vannacht weer moeilijk in slaap kom.
Morgen en overmorgen nog werken en dan weer effe vrij. Ik moet ook gaan bedenken hoe ik dat morgen ga doen met eten op m'n werk. Tis nog niet ontspannen genoeg om het daar te doen. Maar ja, anders kan ik pas ver na tweeen eten, als ik weer thuis ben. ook niet praktisch.
Misschien dat ik maar brood van thuis meeneem of zo. Ik was al heel rustig op m'n kantoortje gaan zitten om te eten, zonder anderen erbij.
Hopelijk gaat het morgen weer beter.

lily

• Hero Member
« Reactie #439 Gepost op: september 23, 2008, 06:56:29 »
tja dat zal zeker wennen zijn eten op je werk als je dat allang niet meer gedaan hebt neem anders een pakje sultana mee ofzo geet mischien beter dan brood of een cracotte en dan thuis je boterham verder sucses morgen met werken hoop dat je hoofd pijn ook een keer over gaat heb je al bloed geprikt mischien duidt die hoofdpijn toch op tekorte niet mee blijven lopen als dat niet moet ga naar je huisarts ofzo stewrkte ermee

dikkeknuffel en groetjes lily

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #440 Gepost op: september 23, 2008, 06:58:35 »
hey meis, val niet mee zie ik om je eten op te krijgen op je werk, denk dat dat met de tijd wel gaat lukken
en anders neem je je boterham toch na een uurtje weer, gewoon versprijden dan, gewoon even de tijd er voor
nemen,
ik hoop voor jou dat je snel van je hooftpijn af komt weet ook heel goed wat dat is, weet wel nu , dat ik niet veel
last heb van hooftpijn nu ik al zo veel ben afgevallen, weet niet of het daar in zit,
maar als je er zn last van blijf houden zou ik toch de dokter is raad plegen, want dit is geen doen zo,
nou wens je heel veel sterkte en ik hoop dt je er snel van af ben
dikke knuffel karin

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #441 Gepost op: september 24, 2008, 03:52:26 »
@ Lily, ik neem altijd al sultana mee naar m'n werk, voor tussendoor.
Vandaag ging het eigenlijk stukken beter dan gister. Om 12.15 cup a soup, om 12.45 m'n boterham, gewoon van thuis meegenomen. En weer rustig op het kantoortje gezeten.
En nu viel het goed. Ik was ook niet zo moe als gister. Dus gewoon de 4 uur volgemaakt.
Ik merk wel qua vermoeidheid verschil met vorige weken hoor. Ik ben nu een stuk moeier.
Ik ben natuurlijk binnen een maand van 6 uur naar 9 uur naar 12 uur gegaan. En da's toch wel een verschil. Dus nu weer effe pas op de plaats.

Het bloed prikken (want de hoofdpijn komt misschien door tekorten en misschien de pijn in m'n nek enzo ook wel) doe ik volgende week woensdag, voor ik naar m'n werk ga.

lily

• Hero Member
« Reactie #442 Gepost op: september 24, 2008, 05:29:31 »
wel doen he hopelijk geven ze je dan iets dat je er van afbent rust nu maar eens lekker uit groetjes lily

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #443 Gepost op: september 24, 2008, 05:33:42 »
ja doe dat priken maar is, wie weet wat je tekort komt!!
en wel doen he!!!!!!!!!anders krijg je een boze karin op je dak!!! >:(
maar wel fijn dat het eten weer goed ging, gewoon je rust nemen en dan maar
even appart, het is gewoon even niet anders!!
nou sterkte meis
gr karin

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #444 Gepost op: september 24, 2008, 08:57:17 »
Lieve schatten,
ik ga ECHT prikken hoor. Ik moet wel voor de internist. Maar kwam er elke keer niet toe, door gebrek aan fut en doordat ik een nieuw labbriefje nodig had en ik dus ook daar de fut niet voor had.
Misschien ook een stukje angst wat eruitkomt na het prikken. Moet bekennen dat ik daar wel tegenop zie. Als je dan allerlei extra pillen moet slikken enzo. Of die vitaminen injecties.
Maar ik heb geen zin in boze lotjes op m'n nek  ;D ;D ;D  dus ik ga echt prikken. Ik zal het ook direct hier vermelden als ik geweest ben.
Wie weet komt er ook uit waar die hoofdpijn door kan komen en die spierpijnen. Tja, de vermoeidheid en de kaalheid zullen sowieso wel tekorten zijn. Ik wacht het af.

Ben ook blij dat het eten vandaag wel goed ging. En vind het niet erg om alleen te zitten om te eten hoor. Kan ik het echt in alle rust doen. Hooguit clten die komen voor hun medicatie. Maar da's niet zo erg.

Vanmiddag weer nieuwe soep gemaakt. Het wordt elke keer een grotere pan, volgens mij. Het staat nu weer lekker in te vriezen, zodat ik zo een bakkie soep kan maken als ik geen trek heb in warm eten.
Dat warme eten gaat ook steeds beter. En ook wat meer dan in het begin. NOg steeds niet veel hoor, maar toch.........

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #445 Gepost op: september 24, 2008, 09:42:42 »
toppie dat komt vanzelf weer hoor geloof me,
nou op naar volgende week ik ben ook zeer benieuwd er na!!!
gr karin

lily

• Hero Member
« Reactie #446 Gepost op: september 25, 2008, 10:02:17 »
het is je geraaien ook dat je gaat .
en tja als het moet beter dan hoofdpijn toch
en de rest komt alle maal goed met je groetjes lily

Cobie

• Sr. Member
  • maagbandje 16-03-2007
« Reactie #447 Gepost op: september 25, 2008, 08:54:21 »
Helala.
Ik geloof dat ik hier ook even een praatje moet maken, of ist niet meer nodig, Jose?

Joh, ik ben echt benieuwd wat eruit komt, en ik denk eigenlijk dat het veel helderheid zal geven.
Een tekort van 1 of ander kan zoveel doen of laten!
Ik werk hier op t moment 20 pillen en 1 spuit naar binnen per dag, en tgaat best wel hoor.
Khoop echt dat je effe doorzet!

Sterkte!

Sylvia

• Sr. Member
« Reactie #448 Gepost op: september 27, 2008, 08:41:48 »
Hey Jose,
Als je naar de huisarts gaat met hoofdpijn dan vragen ze eerst of je al paracetamol hebt geprobeerd. Dan moeten ze je volgens hun "handboek" ibuprofen aanraden en dan iets van saridon met coffeine. Als het dan nog niet weg is dan kijken ze of het migraine is en of je een triptan nodig hebt of ze sturen je door. Ga dus eerst eens saridon proberen maar blijf er niet te lang mee lopen, want als je (bijna) dagelijks pijnstillers slikt dan geeft dat bij hoofdpijnpatienten meer hoofdpijn en dan ben je zogezegd echt "in de aap gelogeerd".
Het valt me trouwens wel op dat Mamasan, Karin en Jose over hoofdpijn klagen. Toeval?????
Sylvia.

Sylvia

• Sr. Member
« Reactie #449 Gepost op: september 27, 2008, 08:44:01 »
Oeps, foutje! Karin heeft geen hoofdpijn. Ik heb twee keer op jou gereageerd. Sorry!
Sylvia