Ben net een nieuwe stofzuiger gaan kopen.
Niet dat ik zo schoonmakerig ben hoor. Maar degene die ik nu gebruik is al zeker 10 jaar oud, mega klein, niet zoveel zuigkracht, en hij stinkt. We hebben van alles geprobeerd, filters vervangen, geurdingen erin, maar niets helpt. En m'n vakantie geld is binnen, ik spaar hard genoeg doordat ik toch niets eet: dus tijd om geld uit te geven.
Dus heb een praktische Tomado stofzuiger gekocht. Met allerlei extra dingen erbij. Alleen de steel kan niet in elkaar schuiven. Maar ja, dan kostte het al weer 30 euro meer. Dus laat maar. Deze heeft in elk geval de mogelijkheid om em goed weg te zetten, met de stang eraan vast, dus valt ie niet de hele tijd.
Nu ga ik zo boodschappen doen. En nog wat mensen bellen. En dan: tv. Ik kijk als ik thuis ben op dat moment (oke, vandaag deel ik de dag erop in) naar born2cook en readysteadycook. Op Net 5. smiddags om 15.15. Ik vind het erg leuk. Zijn ws allemaal herhalingen, maar maakt mij niets uit. NIet kunnen eten, dan kijk ik maar naar eten.
En vanavond wil ik nog even naar vrienden toe.
Nu weten jullie weer wat mijn plannen zijn.
Heb vanmorgen toch weer even erger last van m'n maag gehad. AF en toe heb ik ook het idee dat het soms ook komt, doordat m'n maag zo leeg is. Maar ja, als dat pijn gaat doen, heb ik zeker geen behoefte om te eten. Maar ik probeer nu wel iets vaker te eten.
Heb net een dropje op. Dat gaat dan weer wel goed. Raar he.