Nou, vanmorgen bij de internist op controle geweest. Hij was mega tevreden, ik dan dus ook.
M'n ijzer en HB gehalte waren nog niet hoog genoeg, maar wel omhoog gegaan. Dus kan doorgaan met de ijzertabletten slikken.
Vit B12 is heel goed zelfs. Andere waardes ook. SChildklier was goed. HBA1C was 6.8 dus ook erg goed. Moet nog wel omlaag. Maar ben natuurlijk pas 3 maanden geleden gestopt met de tabletten ervoor. Dus hij zal nog wel verder dalen. Maar dat betekent dat m'n alvleesklier weer goed en hard aan het werk is om zelf de bloedsuikers in m'n lijf te regelen.
De rest van de vitamines waren nog niet binnen, maar ik hoor het als er iets afwijkends bij zit, wat de internist neit verwacht.
Die blijvende vermoeidheid is doordat m'n lijf nog steeds zo hard aan het werk is. Kan nog wel een paar jaar duren. Of niet. Maar kortom goed bezig. Bloeddruk was 120/75 (wow als een jonge meid dus) dus ook gestopt met de bloeddrukverlager.
Kortom, weer een tablet minder. Ik hoef pas in augustus terug tekomen, of eerder als ik andere klachten krijgen.
Nou, volgende week weer 2,5 uur erbij werken en per 1 feb 32 uur werken, m'n contract gaat dan ook van 36 naar 32 uur.
Ik moet volgende week misschien BHV cursus gaan doen. Ik heb em al gehad. Maar ik had in juni weer bijscholing moeten hebben (1 xperjaar, anders verloopt je geldigheid of zo), maar ja, toen was ik ziek. Ze zijn nu dus aan het uitzoeken of er nog ergens herhaling is, anders moet ik dus volgende week al de 2 daagse cursus weer doen. Niet zo heel veel zin in, heb natuurlijk alles al gehad in principe.
Maarja, ik wordt vanavond op m'n werk opgebeld door m'n leidinggevende om het kort te sluiten. Dan moeten we ook nog iets anders doornemen, had ie net telefonisch geen tijd voor.
Morgen sporten en dan smiddags naar m'n beste vrienden toen, die komen vandaag terug van 3.5 weken naar Nieuw Zeeland. Dus ben erg benieuwd.
En zo nog een paar uur werken en het weekend ook werken.
Nou, fijn weekend. Grtz, José