Anders afslanken - De discussie > je eigen dagboek > dagboek > Topic: How's life? bij José na GBP 7-4-08

Auteur Topic: How's life? bij José na GBP 7-4-08  (gelezen 17059 keer)

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
Re: How's life? bij José na GBP 7-4-08
« Reactie #585 Gepost op: januari 10, 2009, 12:46:09 »
Hallo lieve Jose,

Je begint het nieuwe jaar iig lekker!! Zalig gevoel he om nu dan eindelijk een nieuwe bank te hebben gekocht?
Wil je dan ook alvast heel erg veel plezier en zit en hanggenot toewensen met je nieuwe aankoop!!

Jammer dat het een zooitje ongeregeld is geworden bij t NOK, maar gelukkig ligt dat nu alweer achter je en kun je gaan beginnen met de nieuwe zaken die nu op je pad komen te liggen; namelijk je huisje aan kant gaan maken en herinrichten! ;)

Nog altijd gaat bij jou de weegschaal omlaag en da's gewoon goed nieuws!! ben dan ook blij dat ik dit zo allemaal mocht lezen, en wil je heel erg veel succes met alles toewensen. Je gaat gewoon lekker, en ga vooral zo door okay? ;)

heel veel liefs, Ria :-* :-* :-*

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #586 Gepost op: januari 15, 2009, 03:57:30 »
Nou, vanmorgen bij de internist op controle geweest. Hij was mega tevreden, ik dan dus ook.
M'n ijzer en HB gehalte waren nog niet hoog genoeg, maar wel omhoog gegaan. Dus kan doorgaan met de ijzertabletten slikken.
Vit B12 is heel goed zelfs. Andere waardes ook. SChildklier was goed. HBA1C was 6.8 dus ook erg goed. Moet nog wel omlaag. Maar ben natuurlijk pas 3 maanden geleden gestopt met de tabletten ervoor. Dus hij zal nog wel verder dalen. Maar dat betekent dat m'n alvleesklier weer goed en hard aan het werk is om zelf de bloedsuikers in m'n lijf te regelen.
De rest van de vitamines waren nog niet binnen, maar ik hoor het als er iets afwijkends bij zit, wat de internist neit verwacht.

Die blijvende vermoeidheid is doordat m'n lijf nog steeds zo hard aan het werk is. Kan nog wel een paar jaar duren. Of niet. Maar kortom goed bezig. Bloeddruk was 120/75 (wow als een jonge meid dus) dus ook gestopt met de bloeddrukverlager.
Kortom, weer een tablet minder. Ik hoef pas in augustus terug tekomen, of eerder als ik andere klachten krijgen.

Nou, volgende week weer 2,5 uur erbij werken en per 1 feb 32 uur werken, m'n contract gaat dan ook van 36 naar 32 uur.
Ik moet volgende week misschien BHV cursus gaan doen. Ik heb em al gehad. Maar ik had in juni weer bijscholing moeten hebben (1 xperjaar, anders verloopt je geldigheid of zo), maar ja, toen was ik ziek. Ze zijn nu dus aan het uitzoeken of er nog ergens herhaling is, anders moet ik dus volgende week al de 2 daagse cursus weer doen. Niet zo heel veel zin in, heb natuurlijk alles al gehad in principe.
Maarja, ik wordt vanavond op m'n werk opgebeld door m'n leidinggevende om het kort te sluiten. Dan moeten we ook nog iets anders doornemen, had ie net telefonisch geen tijd voor.
Morgen sporten en dan smiddags naar m'n beste vrienden toen, die komen vandaag terug van 3.5 weken naar Nieuw Zeeland. Dus ben erg benieuwd.
En zo nog een paar uur werken en het weekend ook werken.
Nou, fijn weekend. Grtz, José

07-04-2008 GBP, GHZ in Gouda, 50 kg afgevallen
11-03-2011 Buikwandcorrectie, GHZ Gouda, 5 kg vel/vet weggehaald

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #587 Gepost op: januari 15, 2009, 05:26:50 »
dat is allemaal goed nieuws meis, en ook weer een tablet minder
wie doet dat je na, zo moet je maar denken,
nou nog veel plezier met werk en cursus en bij je vrienden
toppie hoor gaat goed met je !! ben zo blij voor je :-*

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #588 Gepost op: januari 15, 2009, 06:45:36 »
Zo hey echt wel!!
Wat een heerlijke berichten toch bij jou!
Weer een pil minder omlaag te werken, en eigenlijk ga je enkel maar vooruit...
Yjee meis wat gaaf!! Houd dit vooral zo vol!

Hier nog iemand die gewoon helemaal blij voor jou en met jou is!

knuff, Ria :-*

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #589 Gepost op: januari 16, 2009, 12:16:27 »
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Zit hier wel verlegen te worden hoor, alle liever reakties weer teruglezend.
Ben ook superblij dat het eigenlijk alleen maar vooruit gaan. En het gewicht natuurlijk achteruit.  ;) :P ;) :D ;D :P
En lekker weer een pil eraf.
En lekker vakantie binnenkort. Allemaal dingen om naar uit te kijken.

Die BHV cursus hoef ik niet over te doen. Wel op korte termijn weer een herhalingscursus, maar dat vind ik wel reeel.
En andere zaken zijn ook weer geregeld. Dusse ik ben voor nu weer een tevreden mens.

lily

• Hero Member
  • ware schoonheid zit van binnen
« Reactie #590 Gepost op: januari 16, 2009, 06:54:31 »
dus nog effe dan ben je van de pillen af hoop ik zou mooi zijn niet en gelukig hoef je niet naar de cursus
en verder werk ze dit weekend veel plezier lily

ps zit je nieuwe bank lekker
leef zing en geniet want je leeeft maar een keer

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #591 Gepost op: januari 16, 2009, 09:42:45 »
Hey Lily,
nee, de nieuwe bank zit nog niet lekker. ;D ;D ;D
Ik heb em alleen besteld vorige week. In de winkel zat ie lekker.
Maar die bank heeft 6-12 weken levertijd.
Dus op z'n vroegst eind februari en op z'n laatst komt ie 1/2 april.
DUs als ik em eindelijk heb, laat ik wel effe een foto zien. En dan ook gelijk van m'n veranderde huiskamer.
En dan kan ik vertellen of ie lekker zit of dat ik een miskoop heb gedaan. Denk dat het wel goed komt hoor.

lily

• Hero Member
« Reactie #592 Gepost op: januari 16, 2009, 09:44:43 »
ike ben wel nieusgierig ga morgen zelf wee op tafel jacht naar ekkersrijt bij eindhoven hopelijk dat ik wat vind  ::)

groetjes lily

MarianneK

• Full Member
  • 17 aug m'n sleeve gekregen
« Reactie #593 Gepost op: januari 16, 2009, 10:06:09 »
Nou José dat is goed nieuws!! Enne die bloeddruk!!!! daar kan ik alleen maar van dromen (is nu 130/ 120 zonder meds)  1 van mijn grote redenen om af te vallen....

Hé Lily, Ekkersrijt zit bij mij om de hoek!!!(Ik kan het bijna vanuit de achtertuin zien ;D
Succes met shoppen!!!
Op 17 augustus m'n sleeve gekregen
nu weer thuis op vloeibaar....

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #594 Gepost op: januari 16, 2009, 10:22:46 »
MarianneK, ik ben er ook echt superblij mee hoor, dat ie nu eindelijk zo laag is. Voor ik begon 2 1/2 jaar geleden met de bloeddrukverlagers was ie eerst 185/120 ongeveer. Heel slecht dus. En toen was het met tabletten redelijk stabiel, maar nog wel hoog. En nu ik aan het afvallen ben, gaat het zo lekker. M'n suiker ben ik nu eigenlijk kwijt. Hou het nog wel in de gaten hoor, maar ziet er goed uit.
Afvallen is vooral voor mij medisch heeeeeeeeeeeeeeel erg goed geweest.
Maar ook bij jou gaat het komen hoor Marianne.
Lily, hoop dat je je tafel kan vinden morgen.

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #595 Gepost op: januari 17, 2009, 12:32:18 »
Tja, en nu is er ineens weer ruim 1 1/2 kg bij. Ws doordat ik nu gestopt ben met de bloeddrukverlager, waar ook een plastablet in verwerkt zat. Tenminste, dat denk ik. Want ik vind het raar. Oke, een paar ons erbij, maar bijna 2 kg. Da's veel, terwijl ik niets anders doe dan anders. En opoe is begin vorige week al geweest, dus daar kan het ook niet aan liggen. Dus ik houd het er maar op dat ik nu vocht vasthoudt. Weet het anders ook niet.

Maar ook leuk nieuws: ik heb zojuist eindelijk m'n vlucht naar Spanje geboekt. Ik ga di 7 april om 6.55 vliegen naar Malaga. En dan met de bus het laatste stuk naar Granada. En op 16 april kom ik weer terug. Ik logeer bij vrienden daar. Helemaal leuk dus.
Ik heb pas 2 keer in m'n leven gevlogen, maar vond het erg leuk. Dus heb er zin in. Oh, wat duurt het dan ineens nog lang voordag het 7 april is. Ik ben daar dus met Pasen. De week ervoor zijn er allerlei optochten enzo, want Spanje is een overwegend katholiek land. En de mensen waar ik heen ga, voor hen is het ook de eerste keer pasen daar. Dus we gaan het helemaal ontdekken daar. Helemaal leuk hoor.

Nou, ik ga straks weer werken. Goed weekend allemaal.

Leanne

• Sr. Member
« Reactie #596 Gepost op: januari 17, 2009, 03:49:41 »
O heerlijk lekker op vakantie! En dan al zo lekker snel.
geniet maar van de voorpret.

Ik heb een maagbandje sinds 12-05-2009

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #597 Gepost op: januari 17, 2009, 04:05:03 »
dat is zeker goed nieuws het is je gegunt hoor lekker op vakantie!!
en jammer van dat andere maar denk maar komt goed!!!!!!
gr karin

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #598 Gepost op: januari 21, 2009, 09:42:00 »
Nou, vandaag zelfs weer op 116.1 kg, dus 4 kg erbij in 1 1/2 week. Da's wel veel. Ik begrijp er niets van. Ik heb hier ook al een stukje over getypt bij "mijn gewicht". Ik word er ook echt verdrietig en somber van. Eerst zit ik nog op 40 kg eraf en dan ineens nog maar op 36. Tis heel raar hoor. Heb zojuist ook maar een plaspil genomen, misschien dat dat wat helpt. En even een paar weekjes niet op de weegschaal staan, tja, ik wilde dat dat lukte. Tis juist nu een heel dwangmatig iets om erop te gaan. Wie weet is er wel een paar ons af. Tja, niet slim, ik weet het.
Gelukkig heb ik nog van alles te doen vandaag en morgen. Vanmiddag naar gemeentehuis om ID kaart te laten verlengen. En dan werken. En morgen ochtend wel vrij, maar moet al om 14 uur werken, eerst 2 vergaderingen en dan m'n jaargesprek en dan savonds nog werken. En vrijdag sporten en savonds met een vriendin film kijken.
Maar toch............... het knaagt dat ik ineens zonder reden zoveel ben aangekomen. Nou, genoeg gemiepd hierover.

lily

• Hero Member
« Reactie #599 Gepost op: januari 21, 2009, 10:49:33 »
miep maar lekker kan wel in denken dat je baalt als een stekker hoop dat ze er weer vanaf gaan verder werk ze en veel plezier als je naar de film gaat groetjes lily