Nou, daar had ik dus weinig aan vanmiddag.
Ik ben voor alles doorgestuurd naar de chirurg. Overigens was het wel een heel eerlijke man hoor, die vervanger.
Hij was duidelijk, ik weet niets van maagverkleiningen, heb er eigenlijk nog nooit mee te maken gehad, dus ik kan je niet goed adviseren. Ik mocht van hem starten met nutridrink, ik moest het toch zelf kopen, want het wordt bijna niet meer vergoed.
Het knobbeltje: hij denkt dat het een talgkliertje oid is. Dus verzoek van hem aan de chirurg via mij om er naar te kijken, wat hij denkt dat het is.
Tja, en dat was het dus. Dus ik stel m'n vragen verder donderdag wel bij de chirurg.
Ik heb wel wat flesjes nutridrink gekocht. 6 om te starten. Hoewel die mw zei dat je 6-8 per dag moet drinken om aan volledige voeding te komen. Nou, ik ga eerst eens 2 per dag proberen over 4 momenten heen, omdat er best veel koolhydraten inzitten en ik geen behoefte heb om naast me rot te voelen, ook nog last van dumping te krijgen.
Tjonge jonge, wat een gedoe.
Ik heb wel van een vriendin aangeboden gekregen, als ik wil, om daar mee te komen eten. Soms is met mensen samen eten, makkelijker dan alleen. Ik heb het nog even afgeslagen, misschien van de week. Het maakt haar verder niet uit, het beetje dat ik eet, maakt voor hun geen verschil. En misschien scheelt het echt. Maar ja, ik krijg geen maagpijn van in m'n eentje moeten eten. Toch. Dus ik kijk het nog even aan.
Bij het NOK was mijn dietiste er niet. Niet duidelijk gekregen wanneer ze wel komt. Dus gekeken voor overleg met een ander. Maar we hebben nu afgesproken dat ik eerst donderdag het gesprek met dr Swank afwacht en dan vrijdag weer bel om te kijken wat eruit is gekomen.
Kortom, donderdag hoop ik weer meer te weten.
Grtz, José