Anders afslanken - De discussie > je eigen dagboek > dagboek > Topic: How's life? bij José na GBP 7-4-08

Auteur Topic: How's life? bij José na GBP 7-4-08  (gelezen 17059 keer)

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
Re:How's life? bij José na GBP 7-4-08
« Reactie #885 Gepost op: september 30, 2009, 10:36:58 »
20 min. Heb al bewust een dubbele afspraak ingepland.
Ik "spaar" altijd voor ik naar de dokter ga.

07-04-2008 GBP, GHZ in Gouda, 50 kg afgevallen
11-03-2011 Buikwandcorrectie, GHZ Gouda, 5 kg vel/vet weggehaald

wilma

• Hero Member
« Reactie #886 Gepost op: oktober 01, 2009, 05:47:34 »
succes bij de arts Jose

hoop dat het allemaal meevalt

smiley

• Hero Member
« Reactie #887 Gepost op: oktober 01, 2009, 06:22:54 »
sterkte jose,          en succes! :-*
2e band door dr. cardon in terneuzen en die werkt!
-40kl  val weer af omdat ik er niet de hele dag mee bezig ben.

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #888 Gepost op: oktober 01, 2009, 07:29:04 »
tnx meiden.
Ik laat het horen als ik terug kom.

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #889 Gepost op: oktober 01, 2009, 04:09:53 »
Nou, ben weer terug. Tjonge jonge, het liep wel 40 minuten uit.
Maar ja, ik had een dubbele afspraak, dus daar heb ik goed gebruik van gemaakt hoor.
Het volgende is eruit gekomen:
voor de pijn in de achterkant van m'n hiel: dit is een ontstoken achillespees. Hiervoor moet ik fysio gaan volgen en oefeningen krijgen. Mocht dit niet helpen, dan moet ik door naar een orthopeed en ws een injectie erin krijgen. Maar zover is't nog niet.
de moedervlekken: die onder m'n borst: niets aan de hand, hoeft ook niets mee te gebeuren.
De moedervlek in m'n nek: die is vooral groot, en die zat me in de weg bij het dragen van kettingen enzo. Die kan worden weggehaald. Dit gaat 20 oktober gebeuren. Ik krijg plaatselijk verdoving en dan snijden ze em weg.
De jeuk op m'n onderrug, billen en nog wat minder aangename plekken: ws hetzelfde als vorig jaar: schimmel en daarbij wat ontsteking door het krabben. Dus daar heb ik een zalfje voor gehad met schimmeldodende en antibacteriele werking. Daarnaast op mijn verzoek ook de vaginale kogels, zodat we het van 2 kanten aanpakken.
Toch ook maar even laten kijken, ik was er toch, naar de ribben. Zijn inderdaad gekneusd. Voor de zekerheid wilde ze ook even naar de longen luisteren en even voelen, om te kijken of er niets was gebroken. En zoals ik al had gedacht, niet gebroken.
Daarvoor ibuprofen slikken bij veel pijn.
En omdat ik snachts door de pijn slecht slaap heb ik, had het gister al van m'n werk meegenomen en gebruikt, voor max 10 dagen diazepam (valium) 5 mg om de spieren te ontspannen en wat makkelijker te slapen.
Het was een hele prettige dokter, die de tijd voor me nam. Altijd fijn. M'n eigen huisarts had nl vrij.
Dus ik heb volgende week een afspraak met de fysio voor m'n achillespees. En dan 20 okt voor het weghalen van die moedervlek.
Tja, vandaag weer een ietsje minder last van m'n ribben, tuurlijk nog veel pijn en dat kan nog wel zo'n 2 maanden aanhouden. Maar niet meer bij elke beweging zo'n stekende pijn. Kijken hoe het de komende dagen verder gaat.

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #890 Gepost op: oktober 02, 2009, 04:33:37 »
Och meis wat een pech heb je toch ook als ik dit zo allemaal lees....
Allemaal van die vervelende kwaaltjes; vooral jeuk kan zoooooo verschrikkelijkk zijn.......t houd je uit je slaap, en tsja eenmaal slaaptekort, zie dat dan maar eens weer op de rails te krijgen....
Ik vindt het echt super hoe positief je dan blijft met dit alles hoor.
Kijk wel uit met die diazepam he? ik hoef je niet te vertellen waarom dat weet je vast zelf ook wel ;)

Van mij nu dus gewoon even een big huggg en heel veel sterkte en liefs komen nu jouw kant uit...

Beterschap met alles meissie, hopelijk helpen de zalfjes en, pillen en fisio je snel...

liefs, Ria :-* :-* :-*

~~Jolanda~~

• Hero Member
« Reactie #891 Gepost op: oktober 02, 2009, 11:18:38 »
Hè wat naar allemaal.

Ik heb ook een ontstoken achillespees maar ik moet steunzolen in mijn schoenen van de huisarts  ???

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #892 Gepost op: oktober 03, 2009, 08:52:26 »
Nee Riatje, je hoeft mij niet te vertellen over de diazepam. Hij slaat heftig in.
Gister had ik wat biertjes op en dus ook geen diazepam genomen. ANders was ik nu echt geen mensn geweest.
Tnx voor de hugs, altijd fijn.
Enne......... alles gaat ook wel weer voorbij hoor. Je kan gaan neerzitten bij de pakken, maar daar schiet ik niets mee op. Dus doorgaan.
@Jolanda, die steunzolen heb ik al jaren, dus dat zal het niet worden bij mij, denk ik.
Maar tis erg pijnlijk he. Tjonge jonge, het steekt echt als een mes door je voet heen. BIj mij dan.

Gister gewerkt, er was een stichtingsuitje, maaar daar hou ik niet zo van. Dus wij hadden al met een "topteam" ons aangemeld om te werken. We zagen er helemaal naar uit. Zo'n team waar je de 3e wereldoorlog (bij wijze van spreken) mee in gaat en em nog wint ook. Maar ja, een andere afdeling had het niet goed geregeld en werkte dus met 3 vreemden, dus moest 1 van ons daarheen. EN ik moest op ouderen helpen, omdat ze daar tekort hadden. Weg samenwerken met ons topteam. Grrrrrr. Heel vervelend. AFijn, het was rustig in huis, dus een heel deel van de avond zaten we met ons eigen topteam toch op onze eigen afdeling. hihihihi. Hadden we toch een klein beetje samengewerkt.
Daarna nog een feestje gehad. Was erg leuk.. Ging naast m'n schoenen lopend weer weg. Veel complimenten van iedereen. Da's goed voor m'n ego. Veel aandacht van de mannen, maar allemaal bezet hoor, of grote charmeurs die met iedereen aanpappen. Of homo's. Maar maakt niet uit. Het voelt gewoon goed hoor.
En iets te veel biertjes gedronken. Niet echt een kater nu, maar wel wat "strak" in het hoofd.

Straks weer lekker werken, weer met een hele prettige collega. Dus komt wel weer goed dit weekend.
NOg wel rustig aan met m'n ribben. Maar het lijkt nu weer wat beter te gaan.Tuurlijk doet het nog zeer, maar te doen, als ik maar rustig aan doe en geen rare bewegingen maken of hoesten of lachen.
Fijn weekend allemaal.

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #893 Gepost op: oktober 07, 2009, 10:33:54 »
Nou, met m'n ribben gaat het best goed. HEb geen pijnstillers meer nodig, geen valium. Zolang ik niet teveel lach, hoest of rare bewegingen maak of zwaar til of zo, heb ik er weinig last van. Gelukkig maar.
Die valium hielp goed hoor, lekker geslapen. Maar och, je gaat er zo naar van dromen.

Ben net bij de fysio geweest voor m'n achillespees. Hij heeft de boel eerst ingetapet om tot rust te komen. En dan volgende week starten met oefeningen. Ik wacht het af.

Ik ben bezig met lenzen, dat voelt nog niet zo lekker. Dus maandag terug geweest, nu bestellen ze weer een andere soort voor me, kijken of dat beter gaat. En dan daarna beslissen of ik verder ga met lenzen of weer de bril opzet.
Ik heb ook de nieuwe bril gehaald vandaag, had ik voor gespaard bij Hans Anders. Ideaal. Kan het iedereen die een bril draagt aanbevelen. Elke maand €3 sparen en na 2jaar heb je een nieuwe bril gespaard. En gelijk ook goedkoop een zonnebril op sterkte.
Dus ik ben weer helemaal in "het nieuw". Zal binnenkort, als ik eraan denk, even foto's maken met de nieuwe bril, maar ook met de lenzen in.
Fijne week weer.
Ik ga zo werken, morgen cursus en daarna 4 dagen vrij.
Maandag ga ik naar een concertje van Paul de Leeuw en Cor Bakker, heb ik iemand gegeven voor z'n verjaardag en ik ga zelf natuurlijk mee. Daar heb ik heel veel zin in.

Ria

• Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #894 Gepost op: oktober 07, 2009, 12:35:50 »
Gefeliciteerd met je nieuwe jij!!
Heb zelf sinds kort een bril, en kan er maar neit aan wennen....pff telkens pijn in de zijkant van mijn hoofd en die brilzakt alsmaar af....ben al tig keer trug geweest om em bij te laten stellen maar volgens mij is mijn hoofd niet geschikt hahaha

Lenzen lijken me echt eng....maar mooi sit echt wel! Hoorde laatst van een meiske hier dat zij ze al 7 jaar heeft en dat t voor haar nu net zo gewoon is als eten en drinken....knap hoor...

Ben blij dat de pijn nu draaglijk is en dat je die valium een schop kunt geven...blijft linke zooi maar ja; als je het nodig hebt ist toch weer een super uitvinding!

Leuk zeg! Paul de Leeuw...ik hou van die man...Hij heeft toen mijn mams zo ziek lag, haar een gigantisch boeket verstuurd...wat een schat he? k zie nog altijd haar gezicht voor me, en hoor nog altijd die lach in haar stem als ik daaraan terug denk...Geniet ervan wijffie en vertel er alles over....

wilma

• Hero Member
« Reactie #895 Gepost op: oktober 07, 2009, 07:11:35 »
ja dat spaarplan heb ik ook,maar moet wel met mijn nieuwe bril terug want volgens mij klopt het rechterglas niet zo.

mijn lenzen gaat prima hoor,ik vergeet ze wel eens uit te doen als ik naar bed ga ,maar dan word ik wakker want het voelt raar aan en moet ik alsnog weer naar beneden om ze uit te doen

ja ja de tandjes kan je wel op het nachtkastje leggen(soms) maar de lenzen niet die worden keihard

ben benieuwd naar je foto

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #896 Gepost op: oktober 12, 2009, 11:24:21 »
Nou, het weekend heb ik heerlijk rustig aan gedaan.
Lekker rommelen, computeren, tv/film kijken, computeren.
Vooral m'n enkel rust gegeven. De tape er vanmorgen afgehaald. Heb nog weinig idee van verandering.
maar ja even afwachten wat de fysio morgen zegt.
Ik ga zo de deur uit naar Almere, even wat shoppen, en dan naar concertje Paul de Leeuw/Cor Bakker. Reuze veel zin in.
Het begint pas rond 20.15, maar we gaan nu alvast, dan gaan we eerst Almere in en daarna erheen. Want anders staan we sowieso in de file, nu hopen we die voor te zijn. Maar ja, dat weet je in Nederland natuurlijk nooit.
Prettige dag allemaal.
XXX

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #897 Gepost op: oktober 12, 2009, 07:46:44 »
wens je heel veel plezier meis, geniet van cor en paul!!

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

Ria

• Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #898 Gepost op: oktober 13, 2009, 06:09:06 »
Goedenmorgen Joseetje,

Hoe ist geweest?
Ben zo benieuwd...

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #899 Gepost op: oktober 13, 2009, 11:34:53 »
Het was ontzettend gaaf gisteravond.
Toen we er waren, konden we gelukkig gelijk doorlopen naar binnen, want het was wat fris en het regende een beetje.
Mooi plekje opgezocht. Ik wilde op een stoel zitten, maar Jaco wilde liefst wat hoger zodat je het beter kon overzien. We hadden een prachtig plekje met goed overzicht. Maar ja, je kon niet goed lekker achterover leunen, dus veel last van m'n ruggetje nu.
Maar de voorstelling was heeeeeeel erg gaaf.
Mooie liedjes, leuke liedjes, onbekende liedjes. Je merkt dat er veel mensen zitten die Paul pas van de laatste jaren kennen, want die kennen de liedjes uit zijn begin tijd niet.
Ze maken er een mooie show van samen, veel natuurlijk al uitgewerkt tevoren, zoals allerlei grappen en de lijnen naar de liedjes toe. Maar gelukkig natuurlijk ook improvisatie, op opmerkingen uit het publiek, het vallen van de DSB bank etc.
In de pauze kon je een vraag stellen op een papiertje en een aantal hebben ze beantwoord. Heel erg leuk.
Ze zijn van 20.15 tot 21.45 doorgegaan, toen pauze en toen van 22.15 weer tot 23.45, dus bij elkaar 3 uur. Best lang, maar heel erg gaaf. En Cor had een nieuwe cd gemaakt, dus die speelde daar ook wat van.
En aan het eind deed Paul een stukje Annie de Rooij met 4 onderwerpen uit het publiek improviseren.
Nou, zoals hij dat doet en dan die 4 onderwerpen aan elkaar plakt in een paar minuten............. fantastisch. Dan zie je weer wat een fantastisch improvisatietalent die man heeft.
Ja, het was heel erg genieten. Dat ik nu napijn heb in m'n rug is minder, maar ach, ook dat gaat wel weer over.
Ik kan het veel Paul de Leeuw fans zeker aanbevelen hoor. Je moet alleen niet denken dat je naar de tvshow gaat, want het is gewoon heel anders opgezet.
Ik heb Paul natuurlijk wel aardig gevolgd afgelopen jaren, ook op z'n hyves lees ik z'n blogs altijd. Dus sommiger verhalen ken ik dan ook al een beetje. Maar een absolute aanrader. Tis ook wel prijzig hoor.
Je krijgt in de pauze wel wat drinken en een koek of zakje chips, maar dan nog. Tegen de tijd dat wij ons drinken hadden zaten vele mensen alweer in de zaal. Maar dat mocht de pret niet drukken.
We waren rond 1 uur weer thuis.
En smiddags hebben we in Almere gewinkeld, een heel groot centrum. Wat me opviel is dat een heel aantal winkels er zeker 2 keer zit, zoals Blokker, Kruidvat, Etos. Heel apart om te zien.
En veel bekende zaken natuurlijk. Ik hoop altijd als ik in een vreemde stad winkel ook weer eens aparte winkeltjes tegen te komen. Daar was niet zo heel veel van jammer genoeg.
Zover mijn verhaal over gisteren.