Hallo allemaal nu gaat het allemaal beginnen ...
Ik ben gisteren om 14.00 gebeld door de opname planning van het Rijnstate met de mededeling
dat ik as 29 mei opgenomen word en 30 mei de operatie zal krijgen .(de gbp)Vanmorgen werd ik wakker en werd gebeld door mevrouw van de afdeling in het rijnstate dat er post onderweg was naar me en dat ik geen vette dingen meer mocht eten voor mijn operatie voor de lever ... Een geluk ik eet al weinig met vet en zout dus scheelt
Vanmiddag om de zenuwen voor te zijn lekker mijn tas ingepakt en met mams in discussie geweest hoe ik mijn week ga vullen. Mijn mams is geweldig want die komt me volgende week helpen om mijn huisje helemaal schoon en aan kant te hebben voor als ik thuiskom.
Tasje is zo goed als ingepakt moet alleen een aantal spullen nog halen maar dat dioe ik woensdag of dinsdag met mams.
Ik ben nog steeds zo onwijs blij met mijn datum en met al jullie steun ik kan er niks anders van maken.
Ik kijk nu elke dag uit naar de leuke tijd die ik ga krijgen met een nieuw lichaam. Het zal de eerste tijd moeilijk worden maar dat is het zeker allemaal waard

.
Zal proberen elke dag een berichtje te posten voor de operatie en als ik thuis kom hoop ik jullie allemaal zo snel mogelijk allemaal te kunnen vertellen hoe het gegaan is

dikke knuffel voor jullie allemaal