Wat ik gemiddeld eet? Tja das nu al een stuk meer dan een jaar geleden, maar nog niet erg veel.
Ik eet ongeveer 2 kleine aardappeltjes, 1 opscheplepel groente en wat vlees betreft ligt het eraan wat voor vlees het is. Van kipfilet kan ik bijvoorbeeld wel 10 stukjes eten, maar karbonade of zoiets valt niet zo lekker en dan eet ik hooguit 5 stukjes.
Als toetje eet ik nog een paar hapjes vla o.i.d., maar soms zit ik daar te vol voor.
Wat ik wel heb gemerkt is, dat warm eten veel zwaarder valt dan koekjes of chips (heel slecht, ik weet het). Het vervelende is dat ik me soms niet kan beheersen en dan me te goed doe aan die slechte dingen.
Je moet het nog steeds zelf doen, je maag is wel kleiner, maar het knopje in je hoofd moet ook nog om...
De diëtiste heeft mij wel geadviseerd om 3 boterhammen op een dag te eten. Toen ze dat vlak na mijn operatie zei, vroeg ik me echt af hoe ik dat voor elkaar moest krijgen. Maar nu eet ik 's morgens en 's middags 1 boterham, dat zijn er al 2! Ik kan natuurlijk ook 's middags een broodje eten als ik weer trek krijg, maar dan heb ik er geen zin in!!
Binnenkort moet ik weer naar de diëtiste, ik zal wel op mijn kop krijgen... Ga jij ook naar een diëtiste?
Wat voor traject heb je precies in Leeuwarden, wat houdt het in?
Groetjes Manon