Anders afslanken - De discussie > ALLES OVER DE OPERATIES. > De sleeve. > Topic: AFVALLEN GAAT NIET ZO ALS IK HAD GEHOOPT!!
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: AFVALLEN GAAT NIET ZO ALS IK HAD GEHOOPT!!  (gelezen 970 keer)

karin

• Hero Member
  • karin
Re: AFVALLEN GAAT NIET ZO ALS IK HAD GEHOOPT!!
« Reactie #15 Gepost op: juni 12, 2008, 08:22:40 »
ja met je menestruatie kan je vocht vast houden en dan val je niet af!!
maar laat deze tropic maar staan, kan je het nog is terug lezen later!!
en heel fijn dat het nu weer gaat hoor!! weer een kilo moet je maar denken.
komt ook met jou hele maal goed
gr karin

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

bigmama

• Hero Member
  • sleever sinds 21-05-2007
« Reactie #16 Gepost op: juni 30, 2008, 11:19:37 »
Hoe gaat het nu met je Linda??

linda renkli

• Newbie
  • *
« Reactie #17 Gepost op: juni 30, 2008, 02:59:14 »
Ja goed hoor. Afvallen gaat goed. 16.4 kilo nu na 6 weken. Ik klaag niet. Voel me nog wat moe soms, maar dat gaat met ups en downs. Nu lekker zomervakantie en nog 6 weken voordat ik weer moet werken. Sta voor de klas. Moet dus wel helemaal de oude zijn anders trek ik het niet!!

Moet gewoon wennen met alles. Kost tijd. Ben een enorm jantje ongeduld,  maar dat leer ik nu wel af!! :D

Groetjes Linda

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #18 Gepost op: juni 30, 2008, 03:32:22 »
dat is fijn om te horen dat het nu wel gaat!! ja geduld is een schone zaak en dat valt niet mee!!
gr karin

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

bigmama

• Hero Member
« Reactie #19 Gepost op: juni 30, 2008, 04:11:06 »
Fijn om te horen dat het weer goed met je gaat! En... wat wil je nog meer, in 6 weken al 16,4 kilo kwijt, wat een heerlijk gevoel hè?

Lekker is dat hè zo lang vakantie. Ik werk zelf ook op een school (MBO en jij?), ik moet deze week nog t/m woensdagochtend werken, en dan.... 5,5 week vakantie!!! Heerlijk!!

Ik ben vorig jaar op 21 mei geopereerd en 3 weken voor de zomervakantie weer begonnen voor 3 ochtenden. Toen 5,5 week vakantie, en daarna weer volop aan de bak.
Dat ging een tijdje goed, maar in november ging bij mij het lichtje uit!! Ik was in korte tijd zoveel afgevallen en dat vraagt natuurlijk heel veel energie van je lichaam. En thuis ging ook alles gewoon door met de kids en je sociale leventje. Ik heb toen tot de kerstvakantie weer 3 ochtenden gewerkt en daarna weer volledig (22 uur) begonnen. Toen voelde ik me ook echt weer uitgerust en had energie voor 10!

Wat ik dus tegen je wil zeggen is dat je wel genoeg rust moet nemen, anders loop je jezelf ook voorbij net als ik!! (wijze woorden van Manon, hahaha)

Groetjes Manon

linda renkli

• Newbie
  • *
« Reactie #20 Gepost op: juni 30, 2008, 06:05:54 »
Ja Manon das nou precies waar ik bang voor ben. Te snel beginnen en dan volledig afknappen. Ik sta voor groep 8 van een basisschool. Fulltime. Kan er nu nog weinig over zeggen, maar ik ga echt goed luisteren naar mijn lijf.

Dat warme eten gaat nogniet zo geweldig. Ogen zijn nog steeds veel groter dan de mond. :-\

Wat eet jij nu zo gemiddeld als warme hap en dan vooral hoeveel?

Voor de rest gaat het best ok. Morgen begint mijn na traject in Leeuwarden. 15 x 3uur!!!Morgen 1e keer. Ben benieuwd.

Groetjes Linda

bigmama

• Hero Member
« Reactie #21 Gepost op: juni 30, 2008, 06:53:36 »
Wat ik gemiddeld eet? Tja das nu al een stuk meer dan een jaar geleden, maar nog niet erg veel.
Ik eet ongeveer 2 kleine aardappeltjes, 1 opscheplepel groente en wat vlees betreft ligt het eraan wat voor vlees het is. Van kipfilet kan ik bijvoorbeeld wel 10 stukjes eten, maar karbonade of zoiets valt niet zo lekker en dan eet ik hooguit 5 stukjes.
Als toetje eet ik nog een paar hapjes vla o.i.d., maar soms zit ik daar te vol voor.

Wat ik wel heb gemerkt is, dat warm eten veel zwaarder valt dan koekjes of chips (heel slecht, ik weet het). Het vervelende is dat ik me soms niet kan beheersen en dan me te goed doe aan die slechte dingen.
Je moet het nog steeds zelf doen, je maag is wel kleiner, maar het knopje in je hoofd moet ook nog om...

De diëtiste heeft mij wel geadviseerd om 3 boterhammen op een dag te eten. Toen ze dat vlak na mijn operatie zei, vroeg ik me echt af hoe ik dat voor elkaar moest krijgen. Maar nu eet ik 's morgens en 's middags 1 boterham, dat zijn er al 2! Ik kan natuurlijk ook 's middags een broodje eten als ik weer trek krijg, maar dan heb ik er geen zin in!!

Binnenkort moet ik weer naar de diëtiste, ik zal wel op mijn kop krijgen... Ga jij ook naar een diëtiste?
Wat voor traject heb je precies in Leeuwarden, wat houdt het in?

Groetjes Manon

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #22 Gepost op: juni 30, 2008, 07:07:46 »
Lekker hoor Linda, dat het nu wat beter gaat.
En dat van het eten, het gaat nu beter, maar tis nog niet veel hoor. Maar ja, ook pas 3 maanden geleden en sinds 3 weken pas "echt" aan het eten.
En dat van die ogen en de maag: ik herken het. Ik ben nu ook aan het wegen wat ik eet. Dus als ik 200 gram opschep, kijken wat overblijft. Nou, ik kom meestal niet verder dan 75 gram.
En dan zit ik echt vol.

Lekker dat je nu vakantie hebt, kun je nog rustig bijkomen. Ik ben ook nog niet aan het werk. Nu 3 maanden in de ziektewet. Zou vandaag telefonisch consult met m'n bedrijfsarts hebben, maar die heeft weer niet gebeld. Meestal 2 dagen te laat.
Maar met m'n leidinggevende afgesproken dat ik het nog even houdt bij een bakkie drinken op m'n werk. Dit omdat mijn werk vooral geestelijk vrij heftig kan zijn. En dat kan ik nog helemaal niet hebben. Ben na een uurtje gewoon kletsen en een bakkie doen al kapot. Maar het komt langzaam
Geniet dus van de zomervakantie, neem je tijd.
Grtz, JOsé

07-04-2008 GBP, GHZ in Gouda, 50 kg afgevallen
11-03-2011 Buikwandcorrectie, GHZ Gouda, 5 kg vel/vet weggehaald

lily

• Hero Member
  • ware schoonheid zit van binnen
« Reactie #23 Gepost op: juli 04, 2008, 10:43:40 »
gewoon langzaam eten een kinder vorkje of gebaksvork wilt ook wel helpen om wat langzamer te eten ik heb zelfs een kinderbordje zo'n warm houd ding word mijn eten niet zo gauw koud en sla doe ik op een schoteltje er naast lily
leef zing en geniet want je leeeft maar een keer
Pagina's: « 1 2   Omhoog
« vorige volgende »