Anders afslanken - De discussie > ALLES OVER DE OPERATIES. > De sleeve. > Topic: Ik ben zoooo moe!
Pagina's: 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Ik ben zoooo moe!  (gelezen 1115 keer)

linda renkli

• Newbie
  • *
Ik ben zoooo moe!
« Gepost op: augustus 28, 2008, 01:18:34 »
Ik weet niet wat er aan de hand is. Maar ik ben zo moe. Geen puf. Depressief, jankerig. En dat terwijl mijn sleeve zo goed werkt. Afvallen gaat prima. Nu bijna 30 kilo. Iedereen is zo happy en bruist van de energie. Ik niet. Heb wel een nare tijd achter de rug.Op mijn werk.Weet het niet hoor. Misschien te korten ofzo? Bloedprikken hoeft allemaal niet van de chirurg. "s middags slaap ik zo een paar uur. Ben nerveus en voel me opgejaagd. Is dat normaal na zo'n operatie? Wie herkent dit?

Groetjes Linda

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
Re: Ik ben zoooo moe!
« Reactie #1 Gepost op: augustus 28, 2008, 07:05:36 »
Hey Linda!

Heel herkenbaar klinkt dit mij in de oren!
Denk ook dat t een optelsom van vele zaken kunnen zijn, maar dat zul je zelf uit moeten gaan zoeken.
Bij mij ist echt mijn bloeddruk en het feit dat ik te weinig eiwitten opneem. Voor de rest worden er nog allerlei onderzoeken bij me uitgevoerd, dus weet nog helemaal niets, maar idd kan het best door tekorten komen. T kan natuurlijk ook best dat er iets heel anders met je aan de hand is. Heb je je schildklier al eens laten checken? Als die maar iets te snel of te langzaam werkt kun je daar heel wat ellende van krijgen, waaromder dat depressieve en die vermoeidheid....

Het enigste advies dat ik je kan geven: vroeg op bed gaan, al ist om acht uur, en zorg ervoor dat je jezelf toch er toe zet om er overdag (na of tussendoor je werk) op uit te gaan, Neem die wandeling of ga een stukje op de fiets, maar blijf niet binnen zitten en houd van jezelf! Verzorg ook je innerlijk wijffie, want je bent t waard!!! Ga iets doen wat je echt leuk lijkt zodat je daar iets van jezelf in kunt gaan steken op een heel positieve manier. Al ga je punniken, kan mij t schelen, maar doe iets wat je echt leuk vindt ;)

Laat gerust je bloed eens uitgebreid nakijken, kan nooit geen kwaad  ;) Praat met je arts en misschien heb je wel anti depressiva nodig; t kan allemaal, maar dat zul je toch echt moeten bespreken met een arts....

Sterkte meissie en heel veel liefs, Ria :-* :-* :-*

linda renkli

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: augustus 28, 2008, 09:28:26 »
Dank je Ria. Blij met je reactie. Weet je op de meeste forums gaat het zo goed met de sleevers!! Barsten van de energie enzo. Dan denk ik had ik dat maar. Mijn arts vindt het niet nodig bloed te prikken. Ga het toch maar doen. Via huisarts.

Heel erg bedankt!!

Liefs Linda

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #3 Gepost op: augustus 28, 2008, 11:11:59 »
gewoon bij je huisarts doen hoor, die helpen je ook wel!!gewoon al je vitamine waardes late testen en je schildklier zo als ria zeg, gewoon ff een goed chekup laten doen
succes

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

Jose1970

• Hero Member
  • Leven als vandaag!!
« Reactie #4 Gepost op: augustus 29, 2008, 01:16:15 »
Hey Linda, heel herkenbaar.
Ben ook zo moe, bijna elke midddag een middagdutje, heb het ook echt nodig dan.
Verder wisselende stemmingen. Ik heb ook veel lichamelijke klachten. Heb zelf een GBP gehad.
Ik ga komende week m'n vitame waardes laten bepalen, grote kans dat die niet helemaal goed zijn.
Mijn advies, zoals bovenstaande dames al zeiden, ga overleggen met je (huis) arts of je bloed kan laten prikken.

Opgejaagd en nerveus heb ik geen last van. Maar kan goed je schildklier zijn.

Sterkte ermee. Grtz, José

07-04-2008 GBP, GHZ in Gouda, 50 kg afgevallen
11-03-2011 Buikwandcorrectie, GHZ Gouda, 5 kg vel/vet weggehaald

lily

• Hero Member
  • ware schoonheid zit van binnen
« Reactie #5 Gepost op: augustus 29, 2008, 01:48:28 »
gewoon laten prikken er opstaan en anders eens een keer een pan lekker bolion trekken daar knap je ook wel wat van op lily
leef zing en geniet want je leeeft maar een keer

mamasan

• Hero Member
  • sterker door strijd !!!
« Reactie #6 Gepost op: augustus 29, 2008, 06:24:14 »
Wat vervelend voor je zeg.
Je wilt deze operatie juist om je beter te gaan voelen.
Ik snap je stemmingswisselingen heel goed hoor.
Hopelijk ga je snel bloedprikken,want een vit. tekort kan inderdaad ook op je geest werken hoor,en dan vooral de B vit,dus zo gek is dat niet gedacht hoor.
Sterke XXXXX
Sinds 07/09/07 officieel een maagbander!

linda renkli

• Newbie
  • *
« Reactie #7 Gepost op: augustus 29, 2008, 07:47:45 »
Ik  kan dinsdag bij de huisarts terecht. Zo gaat het niet goed. Ben flauwgevallen!! Draaierig niet normaal. En daarna gejankt. Ik ken mezelf helemaal niet. Komt veel voor bij vit B12 tekort. Dus ik ben benieuwd. Voel me haast overspannen. Op mijn werk wordt ook erg aan me getrokken. Was 1 hele dag begonnen, maar ze willen dat ik ga uitbreiden. Dat gaat helemaal niet. Maar mij wordt niks gevraagd. Typisch.
Dames bedankt voor jullie advies.

Liefs Linda

bigmama

• Hero Member
  • sleever sinds 21-05-2007
« Reactie #8 Gepost op: augustus 30, 2008, 03:02:55 »
Lieve Linda,

Voor mij ook heeeeel herkenbaar!! Ik ben zelf in mei geopereerd, de eerste maanden ging het prima. Na 6 weken ben ik weer begonnen met werken voor 2 halve dagen. De 2e en 3e week heb ik 3 halve dagen gewerkt. Daarna was voor mij de zomervakantie aangebroken, en aangezien ik in het onderwijs werk was deze lekker lang, zo'n 5,5 week!

Na de vakantie ben ik weer volop gaan werken (22 uur), dat ging goed tot november, toen ging het mis.... ik was helemaal op! Ik kon geen pap meer zeggen, echt helemaal kapot, mijn lijf wilde niet meer!
Dat afvallen vergt zoveel energie van je lichaam, het gaat zo hard dat je lichaam het amper bij kan benen. En als je dan maar doorgaat en doorgaat (werk, kids, zwemlessen en sport voor de kids, enz. enz.), dan slaat op een gegeven moment de vermoeiheid wel toe.

Ik ben toen weer voor halve dagen in de ziektewet gegaan. 's Middags ging ik dan slapen voordat ik de kids uit school moest halen. Dit heb ik zo'n 7 weken gedaan. Na de kerstvakantie ben ik weer volop aan het werk gegaan en dit keer weer vol energie!!

Dus meid, denk aan jezelf en neem je rust anders houd je het niet vol! Als ik jou was zou ik eens met de bedrijfsarts kunt gaan praten, misschien dat die je hier verder in kan adviseren.

Liefs Manon

linda renkli

• Newbie
  • *
« Reactie #9 Gepost op: augustus 30, 2008, 04:05:23 »
Bedankt Manon, voel me al veel beter nu ik weet dat er meer last van hadden.

Laat eerst even bloedprikken en dan zie ik wel verder. Arbo wil dat ik meer ga werken. Maandag gesprek. Leg het wel uit.

Manon was jij ook zo jankerig toen? Ik enorm. Baal er wel van hoor. Sleevers bij mij in de buurt herkennen dit totaal niet. Ik ben helemaal geen jankerd, en ga door tot het eind. Is ook niet goed, maar ik geef nu toe aan die moeheid. kan niet anders.

Moet ook steeds uitleggen dat ik geen maagband heb. Snappen ze ook niet. Word ik ook opstandig van nu ik een kort lontje heb.

Liefs Linda

bigmama

• Hero Member
« Reactie #10 Gepost op: augustus 30, 2008, 06:35:11 »
Het is niet raar hoor dat je jankerig bent! Als je moe bent kun je natuurlijk niet zoveel hebben.... dat had ik ook hoor!

Mensen denken ook vaak dat ik een maagbandje heb, altijd maar weer uitleggen wat het verschil is, hahaha!!

Succes bij de Arbo maandag en laat ons even weten wat ze gezegd hebben en natuurlijk wat de uitslag is van je bloedonderzoek!

Liefs Manon  ;)

linda renkli

• Newbie
  • *
« Reactie #11 Gepost op: augustus 31, 2008, 09:26:48 »
Ga  morgen direct actie ondernemen. Je hoort van me.!!

Liefs Linda

bigmama

• Hero Member
« Reactie #12 Gepost op: augustus 31, 2008, 09:35:40 »
Succes morgen!! En voor jezelf opkomen hè! Ze kunnen daar wel zeggen dat je weer aan het werk moet, maar jij weet het beste hoe je je voelt! Gooi alles in de strijd op ze dat duidelijk te maken!

Ik duim voor je!

Liefs Manon  ;)

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #13 Gepost op: augustus 31, 2008, 09:35:57 »
Succes morgen Linda!!!

Vooral opkomen voor jezelf blijft heeeeeeeeeeel belangrijk!!  ;)

Vindt wel dat Manon gelijk heeft, en hoop dat je even goed met je Arbo zult overleggen.
Laat desnoods je huisarts t maar even voor je doen of zo....
Even zorgen dat je energie trug komt, want op je tandvlees blijven lopen maakt t enkel maar erger..

liefs, en knuff!!! :-*

linda renkli

• Newbie
  • *
« Reactie #14 Gepost op: augustus 31, 2008, 12:30:32 »
Weet je wat ik zo fijn vind op dit forum. Je wordt niet als zeurpiet of klager gezien. Op een ander forum heb ik dat wel. Krijg ik geen respons van mede sleevers. Wel weer van andere mensen hoor. Maar als je alleen maar leest dat het zo goed en geweldig gaat dan durf ik al bijna niet te zeggen dat het met mij helemaal niet zo bressot gaat. Kijk het afvallen gaat super, maar de rest nog niet. Moet zeggen dat ik de operatie inging met een hoop stress achter de rug. En dat komt er nu uit. Heb helemaal niet die euforie van WOW! Heb 3 maten kleiner. Leuk. Maar voel me niet super. En dan zijn die dingen helemaal niet zo belangrijk. Gezondheid is echt het belangrijkst. Dus hoop snel uitslag te krijgen en verbetering. En ik denk ook een nieuwe baan!! Dan is alles ok! ;)

Bedankt allemaal voor jullie reacties. :-*
Pagina's: 1 2 3 »   Omhoog
« vorige volgende »