Lieve Linda,
Voor mij ook heeeeel herkenbaar!! Ik ben zelf in mei geopereerd, de eerste maanden ging het prima. Na 6 weken ben ik weer begonnen met werken voor 2 halve dagen. De 2e en 3e week heb ik 3 halve dagen gewerkt. Daarna was voor mij de zomervakantie aangebroken, en aangezien ik in het onderwijs werk was deze lekker lang, zo'n 5,5 week!
Na de vakantie ben ik weer volop gaan werken (22 uur), dat ging goed tot november, toen ging het mis.... ik was helemaal op! Ik kon geen pap meer zeggen, echt helemaal kapot, mijn lijf wilde niet meer!
Dat afvallen vergt zoveel energie van je lichaam, het gaat zo hard dat je lichaam het amper bij kan benen. En als je dan maar doorgaat en doorgaat (werk, kids, zwemlessen en sport voor de kids, enz. enz.), dan slaat op een gegeven moment de vermoeiheid wel toe.
Ik ben toen weer voor halve dagen in de ziektewet gegaan. 's Middags ging ik dan slapen voordat ik de kids uit school moest halen. Dit heb ik zo'n 7 weken gedaan. Na de kerstvakantie ben ik weer volop aan het werk gegaan en dit keer weer vol energie!!
Dus meid, denk aan jezelf en neem je rust anders houd je het niet vol! Als ik jou was zou ik eens met de bedrijfsarts kunt gaan praten, misschien dat die je hier verder in kan adviseren.
Liefs Manon