oke ik zit dan nog wel steeds in de beginfase van de mallemolen en weet nog niet wanneer ik geopereerd ga worden maar ik zit toch wel met het volgende want dat is toch wel mijn grootste angst:
hoeveel van jullie hebben er een buikschort aan over gehouden of is er iemand die het zoveel mogelijk tegen heeft weten te gaan?
want ik ben gewoon bang om straks ook met een lap vel te zitten en aangezien de verzekeraars tegenwoordig heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk doen om zoiets te vergoeden......... wat dan???
laten ze dan mensen die zoveel zijn afgevallen maar gewoon rondlopen met een stuk vel? want op die manier wordt je toch ook niet echt gelukkig dan is het afvallen toch voor niets geweest?
en weet iemand toevallig of groene land achmea dit vergoedt? of zitten er allerlei voorwaarden aan bij hun?
ik weet van 1 persoon dat ze het wel vergoedt hebben maar details heb ik verder niet.
ik weet het , het zijn veel vragen maar ik wil graag zoveel mogelijk info zodat ik niet voor een verassing kom te staan

alvast bedankt voor eventuele reacties;)
lieve groetjes,
Sandra