Anders afslanken - De discussie > Ditjes en datjes van Anders Afslanken. > Alles wat je vragen wil. > Topic: Wat past het beste bij me????
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Wat past het beste bij me????  (gelezen 528 keer)

MarianneK

• Full Member
  • 17 aug m'n sleeve gekregen
Re: Wat past het beste bij me????
« Reactie #15 Gepost op: december 16, 2008, 07:39:56 »
Hoi carool,

Ja ik merk dat ze overal anders adviseren..... daarom ben ik ook zo blij dat iedereen je hier zoveel mogelijk informatie geeft zodat je ook je keuze kan baseren op de ervaringen van anderen. Ik wens je alvast heel veel succes morgen!!
laat maar snel een bericht achter op het forum of het je goed gaat!!

groetjes Marianne
Op 17 augustus m'n sleeve gekregen
nu weer thuis op vloeibaar....

Leanne

• Sr. Member
« Reactie #16 Gepost op: januari 03, 2009, 02:34:22 »
Hoi MarianneK

Ik was even benieuwd of je al een keuze hebt kunnen maken.
Hoe ver ben jij in dit proces?

groetjes Leanne

Ik heb een maagbandje sinds 12-05-2009

MarianneK

• Full Member
« Reactie #17 Gepost op: januari 11, 2009, 12:50:57 »
Hoi Leanne,

Ik heb op dit moment nog geen keuze kunnen maken, maar aan de hand van ervaringen van anderen en mijn eigen eetgewoontes den ik dat een GBP het beste bij me past. Ik ben de laatste tijd nogal een snoeper.... Dit komt wel voort uit stress, sinds ik voor het eerst in het ziekenhuis ben geweest gieren de emoties nl door mijn lijf. Ik heb een tijd slecht geslapen, dit gaat nu wel wat beter, maar ik merk dat ik er in mijn hoofd ook erg veel mee bezig ben.
Ik heb niet zo'n fijne ervaring met in het ziekenhuis liggen (heb voor mijn bevalling 4 weken in het ziekenhuis gelegen met pre-eclampsie , soort zwangerschapsvergiftiging) Na mijn bevalling heb ik een post partuk depressie gehad. Ik weet nog steeds niet of mijn ziekenhuis ervaring hier mee te maken heeft gehad.....
Ik wacht op dit moment nog op een oproep van het NOk.. en vind het eigenlijk lang duren.

Hoe gaat het bij jou?
Ia je eerste werkdag bevallen... en de meiden wegbrengen?

dikke kus

Leanne

• Sr. Member
« Reactie #18 Gepost op: januari 11, 2009, 09:59:58 »
Hoi MarianneK

Dan heb je idd niet echt een goede ervaring met het ziekenhuis. Ik persoonlijk hou ook niet van ziekenhuizen, ( de de keizersnee van de 2ling mocht ik gelukkig na 2 nachtjes naar huis) maar hiervoor heb ik het wel over. Het liefst wel in Nederland aangezien je dan beter bezoek kan ontvangen als je langer moet blijven.
Ik heb zelf het NOK gebeld of ze mijn aanmelding wel ontvangen hadden, en het bleek dat ik "op de stapel lag "om gebeld te worden.
Ik heb nu een afspraak voor intake voor aankomen dinsdag.
Ik herken je zenuwen en het snoepen wel. Ik ben er ook veel mee bezig.
misschien wel omdat we het zo graag willen omdat we hier zoveel goede resultaten hore en zien ;)
ik krijg er dan zo zin in.  ;D
misschien moet je gewoon even zelf bellen naar NOK.

En over mijn werk: Ik vond het heerlijk om weer eens lekker voor mijzelf bezig te zijn. En de kinderen wegbrengen heb ik geen problemen mee. Ik vertrouw ze en als er wat is zullen ze me bellen. Ik ben ok wel makkelijker geworden met de oppas. Bieden ze het aan dan grijp ik het aan!

Ik heb een maagbandje sinds 12-05-2009

MarianneK

• Full Member
« Reactie #19 Gepost op: januari 12, 2009, 06:16:44 »
Fijn zeg!! dat je een afspraak hebt. Ik heb vandaag even gebeld, maar door mijn werk pas laat in de middag.... degene die over de afspraken ging was toen niet meer aanwezig, dus bel ik morgen ochtend nog een keer.
Ik hoop net zo snel als jij een afspraak te krijgen, en dat het ook een beetje flexibel te plannen is.... Ik werk in het onderwijs en daar kan je niet zomaar vrij nemen..
Ik vond het ook heerlijk om weer aan de slag te gaan. Na mijn verlof was het voor mij wel duidelijk dat ik geen thuismama ben, ik heb mijn werk echt nodig voor even wat andere praat en je ergens anders mee bezig te houden.
Ik werk nu 2 dagen en Quinn gaat naar het dagverblijf, hij heeft het daar enorm naar zijn zin, dat maakt het wegbrengen een stuk gemakkelijker!
 :D haha typisch iets voor mama's om zich een beetje schuldig te voelen daarover!!!

Barthe

• Newbie
  • *
« Reactie #20 Gepost op: februari 06, 2009, 10:20:18 »
Het hangt inderdaad van je eetgedrag af. Als je een snoeper bent, zal een maagband tot grote frustraties kunnen leiden. Deze werkt dan niet en je zou zelfs nog gewoon aan kunnen komen. Ik ben dat niet, dus het maagbandje werkt bij mij prima. Ik at gewoon te veel, herkende geen verzadigingsgevoel meer. Bij mijn screening werd ook gevraagd naar mijn eetgedrag, of ik graag snoepte. Aan hand daarvan werd beslist wat voor gewichtsverminderende operatie het beste bij mij zou passen. Het is dus per persoon verschillend.Ik heb mijn maagbandje nu sinds september 2007 en het werkt nog steeds. Natuurlijk kan ik niet in de toekomst kijken. Ik sta mezelf ook gewoon toe om een keer iets lekkers te eten. Al vallen de lekkere dingen (zoals frites) nu niet zo goed meer. Krijg dan last, dus dat eet ik niet zo veel meer. Maar in het weekend eet ik ook gewoon een bakje chips en ik kan daar heel erg van genieten. Vroeger at ik een hele zak zonder te genieten. Mijn advies: denk goed na over je eigen eetgedrag. Als je graag snoept is een maagband geen goede optie.

lily

• Hero Member
  • ware schoonheid zit van binnen
« Reactie #21 Gepost op: februari 07, 2009, 10:58:15 »
wachten je word er gek van he je wilt zo graag afvallen maar heus je hebt de tijd wel nodig alles op een rijtje tezetten komt goed ook voor jouw komt de tijd dat je je wls krijgt
lily
leef zing en geniet want je leeeft maar een keer
Pagina's: « 1 2   Omhoog
« vorige volgende »