hallo allemaal ja ik heb hem

mijn sleeve
ik ben dus 31 december naar emmen gegaan naar het zieken huis en moets daar om 11 uur zijn
en met alles en alles was ik pas om 14:30 in de ok
en toen hebben me me in slaap gebracht en en hub voor ik het zelf wist was ik ook weer wakker ja voor je zelf gaat dat heel snel en werd wakkker met heel veel pijn en zuurstof slangetje in mijn neus en een maagzonde en toe ik helemaal wakker was brachten ze me naar de afdeling naar mijn blijvende kamer en me vader was daar al ik was blij hem te zien maar had wel nog veel pijn en niet moe of zo meer maar had voor de helft omdat dat meer fijn was me ogen dicht en luisterde meer dan ik sprak maar was al wel helemaal wakker en heb later wel weer wat voor de pijn gekregen maar hielp nog niet zo trok ook al mijn spieren aan he van de pijn ach ben de nacht goed door gekomen en de volgende dag 1 januari kreeg ik weer bezoek van me nicht en 2 andere mensen en kon ook al zelf naar de wc lopen zonder hulp en mijn zuurstof slangetje was er al uit gelukkig en mijn maagzonde mocht er de volgende dag ook uit heb ik zelf gedaan en hij was lang

en het er uit halen was niet zo fijn maar ok viel ook weer mee
en lag nog wel aan het infus met vocht en mocht normaal naar 3 dagen weg maar mijn bloed waarde was te hoog dus moest ik in het ziekenhuis blijven van 31 december tot 6 januari en mocht toen gelukkig eindelijk naar huis

verlost van alles en naar je eigen stekje
ik kreeg 5 januari al vla en mocht al zelf steeds kleine beetjes drinken
dat ging heel goed en hielt alles er ook in
ik ben nu dus nu thuis en ik heb nog wel pijn maar met drinken en eten gaat het goed en kan alles binnen houden

en heb wel me moeder hier voor een beetje hulp bij somige dingen in huis of met me zelf en maadag de 12e gaan de hechtingen er uit bij mijn eigen dokter ik heb 6 wondjes
en ik moet naar emmen weer komen voor een nieuwe afspraak de 22 januari
ps: ik ben begonnen met afvallen de 20e december 2008 en heb met de kerst dagen gewoon eten gehad zelfs uit eten geweest tot ik vol zat

en woog me 4 januari 2009 in het zieken huis en was al 8 kilo kwijt in 14 dagen
nu op naar nog meer kilo,s

mvg Ro_1976