Nou ik ga vanavond ook gewoon met mijn eigen snot in de weer

Ik heb besloten aardappelpuree met een lekker jusje te gaan nemen, dat mag namelijk ..... zonder brokjes natuurlijk!
De aardappels ga ik eerst snottéren met de mixer met natuurlijk lekker wat boter, peper en nootmuskaat er doorheen, dus dan is het net geen snot en zijn de brokjes eruit, en dan daar overheen een heerlijk schepje jus uit een pakje...
De diëtiste zei dat ik dat wel mocht.
Dus dat gaat een groot feest worden hoop ik hihi.
Gelukkig hebben ze het in het ziekenhuis niet in hun hoofd gehaald om me Olvarit te voeren, dan ga ik écht overgeven

Toen mijn dochtertje dat nog at nam ik er al geen hapje van.
En ik weet dat het moet, en ik hou me er ook aan, maar er is zo weinig hartigs en ik geef echt niets om zoet, dus ik lepel braaf mijn yoghurt en appelmoes weg maar voldoening geeft het niet.
En ik wil al helemaal niet zeuren!!!!
Maar hier kan ik het lekker even luchten omdat jullie precies weten wat het is.
Het is natuurlijk het allerbelangrijkste dat we onszelf houden aan de voorschriften want je moet er toch niet aandenken dat het fout zou gaan omdat ik te eigenwijs was.
Maar weet je wat er net gebeurde...ik verslikte me verschrikkelijk in een slokje water!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar moest ik zo hard van hoesten dat ik helemaal bang werd dat het bandje eruit zou scheuren of zo... hebben jullie wel eens zoiets gehad?
Zo, ik ga zo even lekker wandelen en ik moet nog kerstinkopen doen, dat is er helemaal niet van gekomen.
Nou hoor, we doen maar niet te gek dit jaar

.
Ik vind dat ik met deze ingreep wel gek genoeg heb gedaan hihi.
Goh...vorige week om deze tijd liep ik nog stuiterend van de zenuwen in de rondte.
Ooooooowwww...wat was ik bang.....
En kijk nu, het is alweer voorbij en alles gaat zo goed.
Ik ben een gelukkig mens!

Bedankt voor jullie berichtjes, daar heb ik toch iedere keer weer heel veel aan!
Carola