Haai lieve meiden,
Ben lbij dat ik iets mocht lezen van jullie...

Eerlijk gezegd had ik al een voorgevoel van hetgeen jullie vertellen hoor...
Ik hoop toch zo dat er andere tijden aan mogen breken voor jullie allebei.
Anita; je blijft maar voor iedereen denken en zorgen, maar vergeet jezelf toch niet zo!
Het haalt je een keer in wijffie, en dan??? Wie is er dan voor jou?? Wil je alsjeblieft ook af en toe even tijd vrij maken voor jezelf? Al ist maar een uurtje....

Nee tis niet raar wat je nu meemaakt en voelt allemaal. Het is nu ook het besef wat er loeihard in knalt dat je nu echt geen ouders meer hebt waar je even naar toe kunt gaan. Zelf had ik heel sterk het gevoel van; owh jee nu ben ik de volgende....heel raar. Natuurlijk is het gemis ook nog eens keihard en ruw aanwezig....merk het zelf ook maar al te goed. Vooral met speciale dagen zoals moederdag en zo....Je hebt nog helemaal geen tijd gehad om alles een plekje te geven; je blijft maar rennen, en telkens is er wel iets wat je aandacht opslokt; Je angst en zorgen om Kees, je meiden, je broer...het ge-eikel wat je had/hebt met je werkgever, dat gedoe wat Kees toendertijd met zijn werk had....en zo kan ik nog wel even doorgaan...Ik bedoel maar; je krijgt amper tijd om het ene te verwerken of er staat al weer iets anders bij jou aan te te kloppen, snap je wat ik bedoel?
Daarom is het ook heerlijk dat je nu je kleindochter hebt om van te genieten! Zij laat je vast en zeker voelen waar je het allemaal voor doet

Ik hoop gewoon dat jij straks nu ook eens die liefde en aandacht aan jezelf zult gaan geven, want heus meissie; jij verdiend dat net zo goed!
En jij lieve Sophie; Ik kan voor jou enkel veel bewondering voelen...Je zet je zo vol vuur in voor je zoon, en vergeet daarbij jezelf, wat natuurlijk minder is. Sophie; je kunt pas echt goed voor een ander zorgen als je dit ook voor jezelf zult gaan doen

Zoek jij nu ook eens iemand die jou kan helpen, waar jij met je vragen heen kunt gaan....Voor jou zal het straks zalig zijn in je nieuwe vakantiecasa, en ga daar ook echt van genieten, maar alsjeblieft lieve meis; wees nu ook eens echt lief voor jouzelf

Ik wens jullie allebei alle liefs en geluk toe! Jullie verdienen het!