Ben vandaag gebeld door de opname en ik moet nuchter, geschoren en zelf de avond ervoor de trombose prik geven, om 10 uur melden op woensdag 4 februari
Er is dus voor mij nog iemand met zo een zelfde operatie.
Ik mag dus de middag, en nu maar hopen dat dr.Legae niet moe is geworden van de ochtend, snijd ie straks nog mis.
Het is misschien gek, maar sinds ik weet dat de dag naderbij kwam, heb ik ook iedere dag hevige hoofdpijn en snel aangebrand van humeur, terwijl ik helemaal niet zo in elkaar zit.
Iedereen zegt geef je eraan over, laat het je gebeuren wordt het veel gemakkelijker voor je.
Ik denk dat vrouwen dit makkelijker kunnen dan mannen, ik hou graag controle, hou het overzicht, brengt ook mijn werk met zich mee, en mij overgeven aan iets onbekends? ja , dat is moeilijk.
als ik eenmaal in spagaat lig op die tafel zal ik wel weinig meer in te brengen hebben, maar tot die tijd, veel succes met mij.
Denk dat De Honte weer blij is als ik weg ga.
En Piene, ja, ik ben bang, vreselijk bang, voor de narcose, voor de hulpeloosheid, en het moeten vragen of je iets mag of kan, voor al die naalden en slangen en zakjes , getver.....
En Piene jij hebt al een stap gezet, en ik denk dat je het verdiend om goed geholpen te worden door een doeltreffender middel, maar waarom is bij jou dan geen GBP voorgesteld?
En Moisje, gefeliciteerd joh, geweldig toch dat er - voor de getallen komt te staan, ik zou zeggen ga door, jij bent al op weg.
Ja Jose1970 heb echt van alles geprobeerd, ben zelfs in belgie geweest bij een arts en dat hielp echt heel erg goed, maar na een bepaalde tijd raakr je lichaam aan de producten gewend en ga je weer aankomen en het aantal keer sporten maakt ook dan al niets meer uit.
Al die producten die ik gekocht heb en opgegeten, alles hielp maar tijdelijk.
Ik heb geen andere keuze, dit is de weg dat geloof ik echt, maar waarom zo moeilijk, waarom kunnen mensen niet accepteren hoe je er zelf uitziet en dan ook accepteren dat een andere er anders uit ziet.
Waarom heb ik een schuldgevoel als ik langs de weg als ik bv 10 uur gewerkt heb, een broodje kroket eet.
Waarom voel ik dan dat iedereen naar mij zit te kijken?
Neen Jose1970, dit is de enige weg om mijzelf weer te respecteren.
En dan hoop ik dat de andere dat ook gaan doen.
Groeten jullie horen nog van mijn avonturen