Ha dames!
Zoals vanouds krijgen jullie weer mijn ongezouten mening *grijns*. SVP niet verkeerd begrijpen, maar als ik heel eerlijk ben zie ik het probleem niet. De leuze zou hier moeten zijn: 'Je kan niet alles hebben' Wees blij dat je niet meer zo veel kan eten. Ik tenmiste zou er grof geld voor over hebben om niet m'n hele bord inclusief bestek op te hoeven eten. Ik denk dat je het anders moet zien. Uiteindelijk is uitetengaan zowiezo een soort van (overbodige) luxe, waar men geld voor over moet (en willen) hebben. Ik ben van mening dat restaurants niet specifiek rekening moeten houden met de hoeveelheden per portie of de prijs. Wel vind ik dat als er een kindermenu of -gerecht op de kaart staat, dit ook door een volwassene moet kunnen worden gekozen. Zoals ik al zei: Wees in vredesnaam blij dat je niet zo veel kunt eten. Kleine Tip! Als je goedkoop uit wil zijn, kook dan lekker thuis^^
Voor de duidelijkheid: Ik begrijp jullie best wel en ik wil niemand aangrijpen of gewoon tegendraads zijn, maar ik denk er echt zo over. Degenen die mij kennen weten dat ik het goed bedoel^^
groetjes,
sneeuwvlokje