Anders afslanken - De discussie > Ditjes en datjes van Anders Afslanken. > Alles wat je vragen wil. > Topic: Aspraak obesitas kliniek Voorburg / wat willen ze nu horen
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Aspraak obesitas kliniek Voorburg / wat willen ze nu horen  (gelezen 1366 keer)

Ria

• ben nu officieel een sleever!!!!
  • Hero Member
  • live the life!!!!
Re:Aspraak obesitas kliniek Voorburg / wat willen ze nu horen
« Reactie #30 Gepost op: september 02, 2009, 07:37:00 »
Hey kanjer,

ZO! dat heb je dan maar mooi even gedaan!
Nu ist idd afwachten, maar als ze al zegt dat je waarschijnlijk in het operatieve traject zult komen,
dan denk ik dat je best wel een beetje stiekum die kant op mag gaan hopen toch? ;)
Mocht het niet zo zijn, kun je altijd zeggen dat ze je dat gezegd heeft haha ;D

We wachten weer volop met je mee!!

:-* :-* :-*

Wendy1

• Jr. Member
  • **
« Reactie #31 Gepost op: september 02, 2009, 08:14:02 »
Thanks  ;D

Op naar afspraak 2. Afspraak 3 is nog niet gemaakt. De arts is ziek en gaat nu langzaam aan weer beginnen.
Maar ze zouden wel gewoon gaan bespreken ed

Ro_1976

• Hero Member
  • kreeg mijn sleeve 31-8-2008 toen 160 kilo
« Reactie #32 Gepost op: september 02, 2009, 11:45:55 »
nou overdrijven bedoel ik me je klachten he van veel pijn hier en veel pijn daar en snel moe en zo
en het net iets meer erger maken
met andere dingen wel eerlijk zijn hoor en zelf verzekerd over komen en zeggen ik heb alles geprobeerd pillen clupjes en zo en het lukt me niet meer zonder stukje hulpen wil graag een gezond leven hebben en langer leven en zo
en dat je als je het op de normale manier kon het deed maar dat het niet lukt
en dat je er over 5 jaar nog wil zijn dat zulk dingen zeg maar

gr Ro
Notes:

van maat 56 naar maatje 42/44

Wendy1

• Jr. Member
  • **
« Reactie #33 Gepost op: september 02, 2009, 12:38:33 »
Ik was best bang voor het gesprek met de psycholoog... Maar het liep gewoon heel soepel.
Al de vragen heb ik eerlijk geantwoord. Maar zij vroeg helemaal niet hoeveel last ik van dingen had. Ik moest
wel in zo'n vragenlijst invullen welk cijfer je de last zou geven op werkgebied privegebied ed... Maar verder vroeg
ze niet naar wat de last dan was. Ik denk dat dat bij de Arts/internist gevraagd gaat worden.

Verder vroeg ze wel of ik al is een dieet gevolgd heb. Ik ben eigenlijk al vanaf mijn 10de bezig. En heb dat ook verteld.
Wel erbij gezegd dat ik een moeilijke eter ben en geen groenten lust. En dat het dus lastig is om bijvoorbeeld Sonja Bakker te volgen ed... Verder gezegd dat ik Modifast niets vind en dat ik daar geen vertrouwen in heb. Ik heb wel de nadruk gelegd op dat ik veel honger heb. En daardoor veel eet. En dan niet altijd het beste eet wat kan.

Ik hoop alleen dat ze het "ik lust geen groenten" niet aangrijpen voor therapie... Bijvoorbeeld groeten voelen ofzo (grapje) ;D

Wendy1

• Jr. Member
  • **
« Reactie #34 Gepost op: oktober 14, 2009, 07:45:11 »
Tijdje geleden alweer... nu eindelijk alle afspraken achter de rug. Ik moet nog besproken worden maar de uitslag gaat waarschijnlijk zijn dat ik een maagband mag of een sleeve als ik echt wil.

De arts zegt dat een maagband het beste is. Een sleeve is een tijdelijke oplossing omdat je na 3 tot 6 jaar de werking verliest.

Maar ik hoor zoveel slechte berichten over een maagband dat ik er nog niet helemaal zeker van ben of ik dat wel wil.

Heb de vraag per mail gestuurd of een GBP mag als ik dat zelf wil. Daar heb ik nog geen antwoord op.

Maar goed wat zouden jullie doen??? en waarom???

Ria

• Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #35 Gepost op: oktober 14, 2009, 08:33:45 »
hey Wendy,

Tjaa dat is natuurlijk een heel persoonlijke beslissing die je vooral zelf zult moeten nemen, maar ik heb juist bewust voor een sleeve gekozen omdat ik geen bandje wilde ivm met een tweede maag ontwikkelen, ingroeien, verschuiven, slipband etc etc...had veel gelezen en opgezocht hierover en voor mij kwam het er vooral op neer om eenmalig iets te laten doen zonder iets "vreemds"  in mijn lichaam te houden/krijgen...Toch zijn er veel mensen hier die juist super tevreden vzijn met hun bandje, dus laat je door mijn angsten niet beiinvloeden.....

Ik heb mijn sleeve nu al een behoorlijke tijd, en kom niet aan of val niet meer af, maar in mijn geval ist goed zo. Ben namelijk ietwat onder mijn gewicht, dus beter dat ik dan maar stil blijf staan ;)

Toch zijn de ervaringen heel wisselend hierin, en lijkt het mij het verstandigste als je dit goed bespreekt met je arts. Ik weet ook niet hoeveel je af wilt vallen, maar zelf was ik niet echt een overdreven obees, en wilde hooguit 35 kilo kwijt...Mijn BMI schommelt nu tussen de 18 en 19 maar was rond de 35/36. Ik hoop dat je een voor jou goede keuze zult maken, en wens je alvast heel veel succes!

liefs, Ria :-*

Wendy1

• Jr. Member
  • **
« Reactie #36 Gepost op: oktober 14, 2009, 08:49:42 »
Ik moet 40 tot 45 kilo kwijt. Ik heb nu een bmi van 41 a 42.

Omdat ik voor de rest gezond ben vond hij een GBP niet geschikt.

Wendy1

• Jr. Member
  • **
Re: Aspraak obesitas kliniek Voorburg / wat willen ze nu horen
« Reactie #37 Gepost op: oktober 27, 2009, 04:42:08 »
Heb ik weer... Voorburg houd op met bestaan op 1 januari 2010 sluiten ze de deuren... kan ik weer op nieuwe beginnen... Je wordt wel over gedragen... maar dat wil niet zeggen dat ze het advies overnemen....

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #38 Gepost op: oktober 27, 2009, 06:59:12 »
even contact op nemen met je ziekenfons mischien dat die jou kunnen helpen
succes

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

Wendy1

• Jr. Member
  • **
« Reactie #39 Gepost op: oktober 27, 2009, 07:03:09 »
Zodra ik het definitieve advies binnen heb ga ik ze idd maar is bellen.

Ria

• Hero Member
  • live the life!!!!
« Reactie #40 Gepost op: oktober 30, 2009, 08:57:15 »
He getsie niet leuk zo voor jou dit allemaal zeg :-\
Zou idd je ziekenfonds even gaan bellen zodat je voorrang zult krijgen of zodat ze bij je verzekering jou alvast door kunnen geven waarheen je kunt gaan bellen voor een afspraak. Ik zou niet angstig zijn dat ze je gaan afwijzen hoor; dit advies mogen ze niet zomaar van de tafel vegen, echt niet!

Koppie hoog, wie weet ben je nu straks nog sneller aan de beurt dan dat je gedacht had ;)

liefs, Ria :-*
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
« vorige volgende »