Hoi Erika,het ligt er natuurlijk ook helemaal aan wat voor werk je doet.En hoe je opdroogt......dat is per persoon verschillend.
Als het licht (kantoor)werk is,kan je misschien na 1,5 week wel weer gaan werken,maar heb je zwaar werk,bv verpleging of huishoudelijk hulp,dan zou ik er toch maar een of twee weekje(s) aan vast plakken.
Ik ben huisvrouw van 3 kindjes en 3 honden,en mijn man is de eerste week thuis geweest........(dat was echt nodig),en daarna ben ik zachtjes aan weer alles zelf gaan doen.........maar je moet wel prioriteiten stellen natuurlijk.Ik ben nogal een preciese tuttebol,en moest toch echt wel een toontje lager zingen een paar weken hihihi NIet met zware wasmanden gaan lopen sjouwen ,en stofzuigen 3 verdiepingen,alleen even de living,was al snel voldoende

En de honden uitlaten,3 stuks,kon even niet allemaal tegelijk,want dat trekken en lopen ging niet heel erg makkelijk.
Maarja,naast mij op de zaal lag een man,die liep na een uur al buiten met een peukie,terwijl ik nog stief vd pijn en blij was met de morfine die ik kreeg........het is gewoon zo per persoon verschillend.
Succes maandag !!