Hallo Trijntje
Dankjewel voor je reactie,
Ik merk dat ik iets te lief voor mezelf ben en schommel met mijn gewicht dan ben ik weer 4 kilo aangekomen en dan gaan ze er weer af. maar ik ga niet verder met mijn gewicht omlaag ik wil ook niet gaan lijnen maar wil ook niet weer in mijn oude patroon raken.
ik merk ook dat ik weer even een klein steuntje in mijn rug nodig heb en deze site helpt mij hier bij.
Ik merk vooral dat ik een "zoetekauw" ben (dat was ik NIET voor de operatie). en merk ook dat ik soms eten voor snoep vervang.
ik weet ook dat het fout is en weet ook dat ik uit verveling eet.
ik ga ik hier nu vervanging voor proberen te vinden.
ben nu nog herstellende maar zodra ik weer een beetje mag sporten ga ik Zumba en zodra ik weer die behoefte voel om te snoepen zet ik een dvdtje zumba op ik hoop dat het helpt.
en ik wil graag weten wat anders lotjes eten omdat ik me afvraag of ik niet teveel eet.
Ik eet 2-3 sneeen brood met meestal wat kaas of vleesbeleg.
fruit moet ik weer introduceren in mijn dieet
dit geld ook voor melk producten want dit heb ik een tijdje niet kunnen gebruiken ivm met galblaasprobleem.
ik eet 2 aardappelen 2/3 scheppen groentje en een klein stukje vlees het een kan ik meer van op dan het ander.
en ik merk wel dat ik bijna iedere dag snoep dus ik moet er gewoon een dag voor uitkiezen waarop ik iets lekkers mag zoals een grote koek of een gebakje.
in ieder geval bedankt voor je berichtje en hoop dat ik nog wat meer berichtjes krijg over wat andere eten en of ze tegen het zelfde aanlopen.
Als jij nog in het traject zit dan ben je niet zo lang geleden geopereerd is alles goed gegaan en wat heb je een GBP of een Sleeve en hoeveel ben je al afgevallen?
In ieder geval veel succes
Groetjes Kim