Ik weet trouwens niet eens of het NOK het advies over neemt of dat ik daar ook opnieuw gescreent wordt...
Ha Wendy!
Ik leef echt ontzettend met je mee. Zou er zelfs weer kwaad over kunnen worden. Afgelopen jaar heb ik exact hetzelfde meegemaakt en moet je adviseren om vooral rustig te blijven. Ik begrijp als geen ander hoe je je voelt. Blijf idd. bellen, mailen, faxen, sms'en, twitteren en wat er verder allemaal te bedenken valt. Velen zeggen dat het helpt, hoewel ik daar maar weinig van heb kunnen merken. Ik wil je niet onnodig frustreren, maar de kans is groot dat je gewoon in de normale molen van de NOK komt (ookal heb je reeds een advies) Op die manier hebben ze dat bij mij ook gedaan. Maanden lang wachten en hier en daar naar een of andere onzin meeting, om achteraf tot dezelfde conclusie te komen als elders. Dus ik ben bang dat je ook de screening zult moeten doen bij de NOK. In het ergste geval word je over 3-4 maanden geholpen denk ik. Maar steek je kop niet in het zand, misschien heb ik wel helemaal ongelijk en gaat het bij jou als de brandweer. Ik hoop het voor je.
Groeten,
sneeuwvlokje