hey ik ben er weer, de ruggeprik is me echt heel mee gevallen, maar wat een ervaring is dat zeg helemaal gevoelloos brrr, ik snap nu hoe iemand zich in een rolstoel voelt!!
nou de operatie duurde niet echt lang 20 min maar voor ik geholpen was pfff was een meer als een uur later voor ik geholpen werd, iemand die voor mij in de o.k. zat die liep wel heel erg uit en ja ik maar lekker wachten!!
maar goed de dokter heeft in mn linker lies een hele lap weggehaald, in mn andere lies heeft die er ook een weg gehaald op mn been kwam er nog een tevoorschijn gisteren dus gelijk gevraagt of die die ook weg wou halen dat deed die ook, ik had er ook nog een op het lidteken van mn buikcorectie die heeft die ook weggehaald, dus ben nu even ontsteking vrij, en hopelijk lang ook!! maar die garantie gaf die mij niet jammer genoeg!!
voel me goed alleen zitten of liggen gaat niet echt lekker dat trekt behoorlijk allemaal dus hopen dat ik straks lekker kan slapen, zal maar een paar paracetamols in nemen!!
nou jullie zijn even op de hoogte ik ga hem nu even uit gooien en even rustig aan doen~!!
gr karin