Anders afslanken - De discussie > ALLES OVER DE OPERATIES. > De sleeve. > Topic: Mijn sleeve verhaal
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Omlaag

Auteur Topic: Mijn sleeve verhaal  (gelezen 2621 keer)

Ro_1976

• Hero Member
  • kreeg mijn sleeve 31-8-2008 toen 160 kilo
Re: de operatie
« Reactie #90 Gepost op: april 05, 2010, 08:44:22 »
hey
meid ben ook super blij dat het goed is verlopen met je en nu lekker rusten en herstelen en lekker slanker worden zal je goed staan
volg je gevoel veeel sterkte Ro :-*
Notes:

van maat 56 naar maatje 42/44

~~Jolanda~~

• Hero Member
« Reactie #91 Gepost op: april 05, 2010, 02:19:15 »
Fijn dat het allemaal goed verlopen is  :D

kiimmbiimm

• Jr. Member
  • **
  • KiimmBiimm:)
« Reactie #92 Gepost op: april 07, 2010, 10:31:43 »
Hey groovy,

je zult nu wel al wat kilos lichter zijn ik hoop dat alles goed met je gaat

groetjes kim
alles is mogelijk !!

groovymom

• Full Member
  • dit ben ik
« Reactie #93 Gepost op: april 08, 2010, 09:38:58 »
hai hai,
ff een update, het gaat allemaal erg goed. Natuurlijk wat moe afentoe zn narcose slag dat je ineens slaap hebt maar verder alles ok. Vooral belangrijk dat ik afentoe ging lopen de eerste dagen thuis want dat maakte mijn buikspieren los en dan ging het wat beter. Vandaag kon ik weer in mijn eigen bed slapen wat eerst niet ging omdat het te plat was. Ik kan goed eten en drinken nog niet overgegeven ik voel goed wanneer ik even moet stoppen. Vandaag ben ik moe toch een beetje teveel gedaan al die eerste dagen maar ja zo ben ik en ik beloof mezelf dat ik vandaag niks doe want nu mijn ventje nog thuis is moet ik daar maar gebruik van maken. De kilo`s vliegen eraf voor de modifast woog ik 135 nu 122,9 gaat lekker dus echt gaaf om je weegschaal te zien tegenwoordig.

Kimmbimm, ik heb maar 1 tip voor modifast de chocolade versie kan je wat zoetstof in doen en dan in de magnetron, heb je warme chocomelk.

Het is niet echt lekker nee .... waarom ze dat zo vies maken is mij ook een raad ze willen toch dat mensen dat volhouden zou je zeggen?

Nou veel sterkte en liefs !

~~Jolanda~~

• Hero Member
« Reactie #94 Gepost op: april 09, 2010, 11:07:34 »
Zooooooo  Groovy, jij gaat snel.
Heel goed!  :D

anita

• SAMEN STAAN WE STERK
  • Administrator
« Reactie #95 Gepost op: april 09, 2010, 05:11:03 »
Je gaat super syts ,dikke knuffel Aniet
Maagband gekregen op 27 november 2001 in uz gent
Nieuwe band op 3 maart 2008!!!!! in de honte terneuzen

karin

• Hero Member
  • karin
« Reactie #96 Gepost op: april 10, 2010, 06:40:34 »
je gaat echt lekker zeg ,ga zo door, maar luister goed naar je lijf he, niet te overmoedig worden!!

2 mei 2008 gbp door dokter jansen in arnhem
25 februari 2010 een beenlift door dokter nio in rotterdam
13 april 2010 buikwant corectie door dokter nio rotterdam

groovymom

• Full Member
  • dit ben ik
« Reactie #97 Gepost op: april 11, 2010, 09:51:01 »
hey allemaal
Zoals bij iedereen heb ik dus ook wel een mindere dag ertussen zitten. Beetje last van de buikwand vandaag waarschijnlijk verkeerd geslapen. En die trombose spuitjes maken me bont en blauw. Maar ik ben niet ontmoedigd of wat dan ook alleen moe vandaag en beetje au. Dus verplicht een dag op de bank weer. Rust heelt dus dan doen we dat gewoon.
Ik vind het fijn dat jullie berichtjes posten want daar heb ik echt veel steun aan. !!!!!

Fijn weekend voor jullie allemaal
liefsssss syts

groovymom

• Full Member
  • dit ben ik
« Reactie #98 Gepost op: april 11, 2010, 11:18:45 »
help

Ik krijg steeds meer last van mijn wondje links op mijn buik, het zit dicht maar is lichtelijk rood (niet dramatisch ofzo) Ik heb er nog geen last van gehad maar nu ineens doet het zeer de hele dag ik dacht dus eerst van verkeerd slapen maar het gaat steeds meer irriteren. Ik heb geen koorts. Hebben julle dit ook gehad??????????

schrijf me aub..... liefs syts

marina

• Hero Member
  • Niemand is unieker dan jij...
« Reactie #99 Gepost op: april 11, 2010, 11:48:45 »
hoi hoi
ik heb dat gehad bij het wondje midden op mijn buik..
Daar is dan ook pas sinds 3 weken het (tweede) korstje vanaf..
Het irriteerde mij ook erg..
En moe...dat zul je nog wel een tijdje blijven hoor.
Ik heb hierover ook vragen gesteld op deze site.
Tja we willen alles he.
EN afvallen en operatie en gewoon doorgaan (woorden van mijn dieetiste).
Klopt helemaal bij mij ha ha
Suc6 verder..

groovymom

• Full Member
  • dit ben ik
« Reactie #100 Gepost op: april 11, 2010, 12:19:28 »
oh bedankt voor je berichtje...
ik heb er nu toch maar een pleister terug op geplakt want het is wel goed droog maar er steekt een mega lus uit echt die is bijna 2 cm groot en ik denk dan kan dat niet meer heen en weer gaan en daardoor irriteren.
En ja we willen alles... ik heb 2 kleine kindjes dus het is gewoon echt lastig en ook zit het niet in mijn aard om niks te doen... Maar ik heb vandaag nog niet veel gedaan :)
Ik ben van mezelf gewend dat ik snel ga.. snel genees en snel weer alles doe wat ik moet doen. Ook na mijn bevalling draaide ik na 10 dagen het gezin volledig in me eentje omdat mijn vriend toen in het ziekenhuis lag. En dat terwijl ik nog maar  6 dagen thuis was en de kraamhulp net weg was. Ik denk altijd ik ben jong en gaan, maar ik weet inmiddels ook wel dat je moet rusten voor je lichaam. Mijn vriend is nog een hele week thuis dus ik kan nog een weekje de tijd nemen.

Ik ben wel blij met de reactie over het wondje... ik maakte me al zorgen maar ja aangezien ik geen koorts heb dacht ik dus niet dat ik ging bellen naar het ziekenhuis.

tnx !!!!!! liefs syts

aagje

• Full Member
  • Ben nu officieel een sleever (sinds 19-10-09)
« Reactie #101 Gepost op: april 11, 2010, 02:36:24 »
Hoi,

Het kan ook zijn dat je draadje begint te irriteren. Ik had dat ook en heb gewoon gekeken of is los genoeg was. een klein beetje rek erop en ik had hem al in mijn handen. Als ie los zit kun je hem er gewoon uithalen hoor. De eerst hechting was er zelfs al na een dag of 8 uit.
En idd als je kunt rusten moet je het er nog lekker ff van nemen. Je gaat straks toch veel meer doen als voorheen omdat je zelf dan veel beter in je vel komt te zitten (letterlijk en figuurlijk) en er niet meer vanalles in de weg zit (HAHA)

Gr Agnes
Ben nu officieel een sleever.  (sinds 19-10-09)

tozij

• Full Member
« Reactie #102 Gepost op: april 11, 2010, 02:46:52 »
lusje? waar steekt dat uit, uit je buik? , heb ik niet gehad,alles is binnenhuids gehecht. maar meby scheelt dat per operatie( ik heb de sleeve) jij bent toch ook in het catharina ziekenhuis geholpen toch  groovy?

maar je gaat super  en dat blijf je voorlopig nog wel gaan hoor. ;D,

groetjes tozij

groovymom

• Full Member
  • dit ben ik
« Reactie #103 Gepost op: april 11, 2010, 05:08:33 »
ja ook in het catherina, raar he... het is ook geen donker hechtdraadje zoals ik die wel ken maar een doorzichtig hechtdraadje maar ja ik denk het zal wel zo horen want ze hebben datdaar toch ook zien zitten tijdens het schoonmaken die eerste dagen....en bij 2 geen draadjes en bij 2 wel... heel heel vreemd.

Ik weet het ook niet hoor, als ik morgen nog last heb dan kijk ik wel wat ik doe, het draadje zit vast dus ik kan het ook niet weghalen. Het is gewoon een knoopje met een lus eraan, ik kan natuurlijk die lus wel wegknippen.

Vandaag ging het eten goed, afgelopen 2 dagen moest ik overgeven maar vanavond heb ik een stukje vis gegeten, en natuurlijk yoghurt en boullion woensdag moet ik naar het nok, dan zal ik wel een ander menu meekrijgen.

Ik ben erg benieuwd want of ik pureer of niet aardappels enzo kan ik niet wegkrijgen. Alleen soep enzo gaat goed. Drinken gaat ook gelukkig gewoon erg goed.

En ik moet nu nog ff vloeibaar maar soms wil je wel eens op iets kauwen hahah

liefssssss syts

aagje

• Full Member
  • Ben nu officieel een sleever (sinds 19-10-09)
« Reactie #104 Gepost op: april 11, 2010, 05:47:20 »
Hoi,

Mijn draadjes waren ook doorzichtig hoor, en idd ik heb er maar bij 2 of 3 lidtekens draadjes uit kunnen halen. Ook ik ben geholpen in het catharina door Dr Smulders.
Ik heb helemaal geen last gehad van overgeven (totop de dag van vandaag nog niet gelukkig) maar ik heb ook echt de eerste 3 weken alleen maar vloeibaar op.
Hen van te voren niet aan de modifast gehoeven, dus misschien scheelt dat dat ik niet de behoefte had om te kauwen.
Wat ik wel graag luste was de erwtensoep van unox en daar ging de staafmixer nog een keer doorheen. Heerlijk en hartig.

Gr Agnes
Ben nu officieel een sleever.  (sinds 19-10-09)

Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Omhoog
« vorige volgende »