Hallo allemaal,
Vandaag ben ik bij de chirurg geweest en hij staat helemaal achter het advies van het NOK voor een Sleeve.
Ik heb ook al meteen de intake gehad bij de verpleegkundige en daarna ook al meteen door naar de narcotiseur. Zij heeft mij erg op mijn gemak gesteld. Doordat ze merkte dat ik best wel bang ben voor mijn hart heeft ze me meteen een hartfilmpje laten maken en ik zag op het scherm staan, normaal sinusritme. Ik hoefde ook niet naar de ehbo (haha) daarna dus dat zal wel goed zitten.
1 op de 3 kans dat ik door Dr. Smulders geopereert wordt. Als ik perse hem wilde dan moest ik wachten tot febr volgend jaar.
Nog 100 mensen op de wachtlijst, 3 maanden denkt ie.
Hij wil dat ik al aan de vitaminen ga en krijg daar iets over thuisgestuurd.
En ik hoef NIET aan de Modifast, daar was ik niet dik genoeg voor. Dat is me nog nooit overkomen haha. Maar ben daarover wel superblij.
Ik heb aangegeven dat ik tussen 10 juni en 3 juli niet geopereerd wil worden omdat we 3 juli feest hebben. We hebben dan een zaaltje gehuurd omdat mijn man 50 jaar wordt.
Stel dat ik voor 10 juni, doordat er iemand uitvalt, al een oproep krijg dan heb ik in ieder geval nog een paar weken om te herstellen.
Ik moet zeggen dat ik me er nu goed over voel.
Laat maar komen.
Groetjes Jolanda