Anders afslanken - De discussie > Welkom op andersafslanken.com. > Hier kan je jezelf voorstellen. > Topic: even voorstellen
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 415 keer)

yvonne-73

• Newbie
  • *
Re: even voorstellen
« Reactie #15 Gepost op: september 17, 2010, 08:05:41 »
Hallo Karin,

Ik ben via de verzekering bij de nok terecht gekomen vandaar dat ik daar ben.
Ik heb vandaag ook hilversum gebeld om te vragen waar de brief blijft van het voortraject daar vertelde ze me dat de voortraject ook verplaatst is.
Zou eerst 27 sept zijn, van de week werd het 30 sept ok dat zou kunnen maar nu wordt het pas 21 okt.
Ik zei gelijk dat ik het gevoel heb dat ik aan het lijntje wordt gehouden en zij verzekerde mij ervan dat dat niet zo is.
Ik zou nu ook pas medio dec geopereerd kunnen worden. Betekend dat ik nog langer met pijn in mijn knieƫn en heup moet lopen.

Ik heb nu gelukkig wel een bevestigings mail gehad dat ik 21 okt kan beginnen met het voortraject.

Groetjes Yvonne

Bianc85

• Newbie
  • *
« Reactie #16 Gepost op: september 18, 2010, 07:22:15 »
Je zit in een vervelend pakket en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Zou gewoon weer even kontakt opnemen met je chirurg want ook ik heb geen hoge pet op van de NOK. Ik moest van hun papieren invullen om ZELF toestemming te vragen aan de ziektekostenverzekeraar om een GPB te mogen laten uitvoeren anders wilde ze me niet eens aanmelden! En ook over het verloop van het traject waren ze heel erg vaag, ik heb niet 1 normaal antwoord gekregen op mn vragen.

Ik wil jou niet de les lezen of je vertellen wat je moet doen of laten maar als ik even uitga van mezelf? Ik wil geopereerd worden door een chirurg waar ik me bij op mn gemak voel en waar ik vetrouwen in heb. Is dat in het maasstad met een wachtlijst van 6 maanden? Dan wacht ik wel. Ik heb ook een afspraak staan in bergen op zoom, die is vele malen korter maar als ik daar kom en ik krijg een naar gevoel? Wacht ik wel iets langer.

Wens je veel sterkte en succes ;D

Bianc
Gr Bianc
Nee zeggen tegen een ander is ja zeggen tegen jezelf
30 september 2010 afspraak bij dr Feskens
15 oktober 2010 bandje eruit en hopelijk GPB er gelijk in

yvonne-73

• Newbie
  • *
« Reactie #17 Gepost op: oktober 02, 2010, 08:18:58 »
Ik heb van de week weer de stoute schoenen aangetrokken en zelf maar weer gebeld.
Ik zou 3 uur later terug gebeld worden want ze moesten nog even wat uit gaan zoeken.
Na 3 uur wachten en de telefoon binnen handbereik werd ik inderdaad terug gebeld.
Ik mag me 13 december gaan melden in het ziekenhuis.
Het duurt nog wel 10 weken maar over 2 weken ga ik beginnen met het voortraject.
Nu kan ik op mijn gemak nog het een en ander regelen voor thuis.

Groetjes Yvonne

jol@nda

• Hero Member
« Reactie #18 Gepost op: oktober 02, 2010, 09:20:59 »
Fijn dat je nu wel een datum hebt.
(En wat voor 1, ik ben dan 25 jaar getrouwd).
Het duurt inderdaad nog een tijdje maar je kunt je zo goed
gaan voorbereiden en als je dan ook nog geopereerd wordt
door een arts waar je een beter gevoel bij hebt, goed toch.
Succes met alles
Groetjes Jolanda
15 januari 2010  Intake NOK Eindhoven. Positief advies.
29 april 2010 afspraak chirurg, goedkeuring sleeve.
8 juli 2010, begin van mijn nieuwe leven.

Pagina's: « 1 2   Omhoog
« vorige volgende »