wilma,hoe is het nu met je ,slaan de med. aan,,,,,,toch nog beterschap.
zo ,nu zijn we al een paar dagen verder,sinds vrijdag heeft zich een opening in het litteken gemaakt en komt er bloed en wondvocht uit ,ben toen meteen terug gegaan naar het ziekenhuis [krijg de nazorg hier in maastricht]we zijn over de hoeveelheid geschrokken,heb een echo gehad om te kijken of een bloeding was,dit was niet zo ,alleen behoorlijk lastig is het ,wondvocht en oudbloed, ben nog behoorlijk beurs,maar we hebben wel nu de handigheid om de verbanden te verwisselen mijn man moet me ermee helpen,dan is de thuiszorg weg en een uur later is alles weer vol bloed en de band en kleren ect,maar zijn nu al handiger,zaterdagmorgen weer terug naar het ziekenhuis,op 3 uur tijd 3 keer alles vol bloed,afgesproken dat ik maandag even terug moet komen voor bloed te prikken of alles verder in orde is. de pijn valt mee, goed onder contolle te houden met paracetemol ,wel gisteren nog prevetiev een anti biotica kuur gekregen.ik vind alleen de onbeweeglijkheid en de beperkheid zeer groot voor mijn beleving ,dat gaat ook al iedere dag beter,weer op naar een nieuwe dag ,liefs Tiny
de