Dank jullie wel voor jullie bemoedigende reacties, helaas liep het afgelopen woensdag anders. De chirurg ziet mijn complicaties niet als complicaties echter als ongemakken. Tuurlijk het is ongemakkelijk om mn werk te doen omdat het reservoirtje pijn doet. Het spugen? Ja is ook ongemakkelijk, zeker als ik daarna gewoon een zere keel heb van het spugen. Het blijven hangen van groente ed... ja inderdaad ongemakkelijk maar vooral mijn eigen keuze volgens de chirurg. Want ik kies ervoor om vette dingen te eten aangezien dat wat makkelijker zakt. Het benauwd hebben als het vast zit, ja das vervelend. Het weer aankomen, ja das mijn eigen schuld PPFF kan zo nog wel even doorgaan. Ik sta in ieder geval op de wachtlijst die op dit moment minimaal 6 maanden is, voor de GPB dan maar mn bandje moet er eerst nog uit en dat wordt in een andere operatie gedaan dus mn traject duurt nog minimaal 8 maanden.
Ik heb eind september een afspraak bij een andere chirurg maar de kans is groot dat die afspraak verzet gaat worden omdat deze man een hartinfarct heeft gehad en maar langzaam hersteld. Begrijp me aub niet verkeerd vindt dat gewoon waardeloos voor die man, hij heeft hier ook niet om gevraagd.
Ik vind het op zich ook niet erg om te moeten wachten( liever niet natuurlijk ivm die ' klachten' , kan ik me geestelijk voorbereiden en dingen plannen wat betreft gezin en werk maar dat ik gewoon niet serieus wordt genomen dat vreet onzettend aan me vooral omdat er nu dingen in mijn dossier blijken te staan die helemaal niet kloppen. Daar heb ik wel heel veel moeite mee en weet even niet wat ik nu moet doen. Thanx en sorry voor het lange verhaal.