hey alana,
ik heb ook getwijfeld, maar heb uiteindelijk voor een sleeve gekozen,omdat ik hoorde dat je bij maagbandje veel meer controles heb en bijgespoten moet worden enzo.
ook heb ik toen gehoord van mijn chirurg dat bij een bandje meer complicaties voor komen dan bij een sleeve, aangezien ik mijn arts vertrouw geloof ik dat

door middel van de sleeve ben ik ongeveer 60 kilo afgevallen in de tijd van 9 mnd, daarna ben ik in verwachting geraakt en nu in 30 weken tijd bijna 10 kilo aangekomen daardoor, dus kan pas midden volgend jaar vertellen wat ik echt kwijt ben geraakt door de sleeve

verder ben ik heel tevreden met de sleeve eet bij lange na niet meer zo veel als eerst en heb niet snel een honger gevoel en dat helpt mij om niet te gaan snoepen.
ook met stoppen met roken ben ik niet meer gaan eten of snoepen een keertje chokolaatje gehad en heb toen dumping gekregen, nouuuuu dat doe je geen tweede keer meer

ik hoop dat je een keuze kan maken in overleg met de arts en hoop dat je ook lekker kan gaan afslanken.
dikke knuffel cathy